SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Gamen vind ze heel leuk en tsja voor de rest hingen we vooral wat rond op een pleintje dus ja wat ze echt leuk vind weet ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat voor meisje is het verder en wat vindt ze zoal leuk dan?
Matig zeg, kan je hem/haar niet terug stelen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, helaas niet meer hier. Bij ex nog
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gamen vind ze heel leuk en tsja voor de rest hingen we vooral wat rond op een pleintje dus ja wat ze echt leuk vind weet ik niet.
Ja, want even serieus; op die BNN schoolreis moet je haar toch wel weer zien.. Of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?
Misschien dat dat werkt maar ik zoek wel wat waar we een beetje relaxed heen kunnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?
Dat bespreken we dan wel weer. Ben er nu wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, want even serieus; op die BNN schoolreis moet je haar toch wel weer zien.. Of niet?
Woont zij ook in A'dam?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien dat dat werkt maar ik zoek wel wat waar we een beetje relaxed heen kunnen.
Het is ook niet echt een date want tot nu toe zijn we alleen vrienden.
Ja ze woont in Amsterdam.quote:
Dat zeg ik net niet dus.quote:
Hij is vast vergeten dat je dat niet meer hoeft aan te passen.quote:
Oh dus ik moet hem bedanken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat topic zou enkel over Heloef gaan dus die hebben we maar overgeslagen.
Neh, zo afgesproken destijds. majaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig zeg, kan je hem/haar niet terug stelen?
Ah gaat vanzelf, pardonquote:
Moet ik even kijken of er wat leuks staat daar.quote:
Entertainment.quote:
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Er valt niks meer over me of Gerrie te zeggen en het valt meteen dood.
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?
Ze houdt van kinderen. Dat is wel lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
Ja ze maakt zich op. De jongens zitten meestal achter haar aan. En een vriendje waarschijnlijk wel aangezien ze een keer wou neuken met een vriend van mij. Altans dat zegt die vriend dus ik denk dat hij gewoon zit op te scheppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze houdt van kinderen. Dat is wel lief.
Maakt ze zich op? Zit ze al achter de jongens aan? Heeft ze al een vriendje (gehad)?
Dan is ze er klaar voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze maakt zich op. De jongens zitten meestal achter haar aan. En een vriendje waarschijnlijk wel aangezien ze een keer wou neuken met een vriend van mij. Altans dat zegt die vriend dus ik denk dat hij gewoon zit op te scheppen.
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan is ze er klaar voor.
Je had haar een sms gestuurd toch? Sms'en jullie nu vaker. Wat is de situatie?
Wauw.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.
Ik heb haar een berichtje gestuurd op facebook hoe het nu met haar ging, wat ze voor opleiding ze deed en dat we een keertje moeten bijkletsen met zijn allen daar stond wel positief tegenover dus nu ligt de bal bij mij.
Que?quote:
Leuk, je middelbare school crush.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.
Ik heb haar een berichtje gestuurd op facebook hoe het nu met haar ging, wat ze voor opleiding ze deed en dat we een keertje moeten bijkletsen met zijn allen daar stond wel positief tegenover dus nu ligt de bal bij mij.
Ja met zijn allen want 1 op 1 wat gaan doen wordt een beetje raar denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuk, je middelbare school crush.
Wat bedoel je met "met zijn allen"? Wil je een reunie organiseren of met haar alleen uit? Je kunt natuurlijk zogenaamd met zijn allen afspreken, en niemand daarvan op de hoogste stellen, behalve haar en dan de vermoorde onschuld spelen. Maar daar kom je niet mee weg.
Kun je haar niet iets onschuldigs vragen? Of ze je wil helpen je eens goed aan te kleden voor het uitgaan. Maar dat is wel prijzig, tenzij je nu kleding nodig hebt.
Is dat gemakkelijk te regelen?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja met zijn allen want 1 op 1 wat gaan doen wordt een beetje raar denk ik.
Ehm denk het wel, moet een jongen alleen meekrijgen maar die is altijd aan het werk zegt ie.quote:
Is "met zijn allen" een klein clubje vrienden van school? Over hoeveel mensen gaat het?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm denk het wel, moet een jongen alleen meekrijgen maar die is altijd aan het werk zegt ie.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
deelnemer probeert weer mee te draaien met de jeugd..
quote:
5 hoogstens.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is "met zijn allen" een klein clubje vrienden van school? Over hoeveel mensen gaat het?
Ik dacht dat je haar had meegevraagd om samen iets leuks te doen, vandaar wauw. Maar nee dus, gewoon met 'n groep. Wel leuk.quote:
Is best wel slim. Met 4 vrienden erbij zou ik me wel gewoon op mijn gemak voelen, maar kan je toch lekker met haar praten enzo. Bovendien zou ik het best wel raar vinden als je met een meisje dat je een tijd niet echt hebt gezien opeens een soort van date afspreekt. Dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |