Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Juist.
Okay, nu als voorbeeld: hoe vraag je haar mee naar de bioscoop?
En ik heb geen piercing jongeh!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat mensen die racistisch zijn altijd rechts zijn. Nu ik erop terugkijk slaat het inderdaad nergens op.
Geen tattoo, geen tijgerprint. Haha/.
Het gaat even om de vraagstelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een date, hij wil het een beetje casual hebben en losstaand begrijp ik.
Blijft een aso in mijn ogen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En ik heb geen piercing jongeh!
Inderdaad en ook wat bijpraten want 2 uur naar een scherm staren naast haar levert niet zoveel op denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een date, hij wil het een beetje casual hebben en losstaand begrijp ik.
HOe groot is de kans dat ze nee zegt?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.
Eensch! Hoe vet op Pinkpop!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Raise your Weapons, ook zo'n goed nummer.
60 procentquote:
Niet? Waarom zei hij dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Yup, toch wel vrij bekent?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is die van Deadmau5 joh?
Wist ik niet eens
Raise your Weapons, ook zo'n goed nummer.
Iemand had een foto gezien ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die mijnheer is u zeker aan het versieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Eensch! Hoe vet op Pinkpop!
Even een situatietje posten. Ik ben dit weekend op een feestje geweest. Een gezamenlijke kennis vroeg mij naar mijn ideale man: ik zei slim, bruin, en grappig. Hij zei als antwoord gekscherend: 'O, hier zit 'ie voor je' (klopt niet helemaal want hij is blond). Ik vroeg hem naar zijn ideale vrouw; die is o.a. 'zelfstandig' en daarop zei hij wederom met een lach: 'Nou, dat kenmerk heb jij wel, minnemin.' Ik wist me niet zo goed een houding te geven. Ik heb anders dan anders wel leuk geglimlacht en ik ben niet weggelopen.
Ik ging vroeg weg. Diep in de nacht kreeg ik een berichtje van hem 'Mademoiselle. Ik heb helaas geen zelfstandige vrouw gevonden. Slaap lekker x.
De vraag: is deze mijnheer mij aan het versieren? Of zoek ik er nu als rechtgeaard Venus-wezen te veel achter?
Ik denk dat hij je wel ziet zitten!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Even een situatietje posten. Ik ben dit weekend op een feestje geweest. Een gezamenlijke kennis vroeg mij naar mijn ideale man: ik zei slim, bruin, en grappig. Hij zei als antwoord gekscherend: 'O, hier zit 'ie voor je' (klopt niet helemaal want hij is blond). Ik vroeg hem naar zijn ideale vrouw; die is o.a. 'zelfstandig' en daarop zei hij wederom met een lach: 'Nou, dat kenmerk heb jij wel, minnemin.' Ik wist me niet zo goed een houding te geven. Ik heb anders dan anders wel leuk geglimlacht en ik ben niet weggelopen.
Ik ging vroeg weg. Diep in de nacht kreeg ik een berichtje van hem 'Mademoiselle. Ik heb helaas geen zelfstandige vrouw gevonden. Slaap lekker x.
De vraag: is deze mijnheer mij aan het versieren? Of zoek ik er nu als rechtgeaard Venus-wezen te veel achter?
Welke film?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.
Hij is je aan het versierenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Die draait nog niet (wel bijna).quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Iets met bad teacher van Cameron Diaz. Wel leuk voor 17-jarigen denk ik.
Zou zeggen van wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Dit klinkt wel als een versierpoging .quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mijnheer is u zeker aan het versieren.
Ook zonder dat ik dat ding aanzag voor piercing had ik je een tokkie gevonden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft iets aangezien voor een piercing en nu denkt hij dat ik een Tokkie ben
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.quote:
Waarom niet respectvol?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.
Dont overdo itquote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.
Vind je hem leuk of niet? Denk beter dat je je dat af kan vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.quote:
Je loopt nu al weer de hele avond te trollen Mpj.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook zonder dat ik dat ding aanzag voor piercing had ik je een tokkie gevonden.
Ik zie je zo in een clip van Rinus. Peuk tussen de lipjes en de handen in de lucht.
Vind ik ook. Maar goed, je kan hem altijd beter leren kennen en gewoon 'n leuke tijd hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.
Ja ik vind hem wel oké.
Ja sorry, ik stop alweer.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je loopt nu al weer de hele avond te trollen Mpj.
Maar vind je hem leuk genoeg ?? Als je hem niet leuk genoeg vind dan zou ik het niet doen, want dan sta je er niet met je gevoel achter.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.
Ja ik vind hem wel oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |