oops! doe ik! dankjequote:Op zondag 19 juni 2011 10:25 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen fijne vaderdag allemaal !
En was Isis niet degene die afgelopen week is bevallen, die kan toch uit t lijstje dan ?
Babypark is echt zo'n zwartekousen winkelquote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ja eigenaars zullen wel godsvrezende mensen zijn
dat is zeker iets nieuws? nog nooit van gehoord of gezien dat een website erop zondag dicht is.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde net manlief een babykamertje laten zien op de website van babypark. Is de website op zondag gesloten
Das die in kesteren zeker? Ja Grefo's he, neuken op zondag is best maar niet de kinderkamer uitzoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde net manlief een babykamertje laten zien op de website van babypark. Is de website op zondag gesloten
Huu mijn zeer christelijke ex schoonouders waren altijd de halve zondag in de slaapkamer en aangezien ze 10 broertjes en zusjes heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:
Je weet niet of ze echt neuken op zondag hevolgens mij mag dat niet!
Nee, in Rijssen. Verder prima winkel.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das die in kesteren zeker? Ja Grefo's he, neuken op zondag is best maar niet de kinderkamer uitzoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Nou goed op jezelf letten hoor, al die nieuwe dingen en nog zwanger ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:14 schreef tweeoogje het volgende:
Ik merk dat ik niet zo goed ben in het bijhouden van alles hier.. Nieuwe baan, veel reistijd en af en toe echt kapotmoe. Veel babietjes geboren sinds ik voor het laatst hier postte.
Morgen weer een echo, nekplooimeting enzo. Best spannend. En dinsdag 13 weken. Time flies
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn ik ook nog checken want ik dacht dat is godsamme
onmogelijk.
Maar echt waar hoorhaha wat erg
En in goudaquote:Op zondag 19 juni 2011 12:23 schreef Kyara het volgende:
Hij zit ook in Kesteren Rocka, en volgens mij zit daar ook het hoofdkantoor.
Moeten we die nog even posten om hem te laten gruwelen en terug te komen op die gedachte?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag zou mijn uitgerekende datum zijn. Toch wel raar dat ze er al 6wk is
Vriend zei gisteren nog dat hij het jammer vond dat hij de placenta niet gezien heeft
vind ik prima hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moeten we die nog even posten om hem te laten gruwelen en terug te komen op die gedachte?
Dat is er dan een voor explainthisimage!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
De placenta van Lena staat per ongeluk op een foto. Zie je haar op mijn borst liggen, mij intens gelukkig teruglachen en dan staat er op de achtergrond ineens een witte bak met een ranzig en ENORM rood ding erin.
Ach, zo zullen er wel vaker dezelfde dingen terugkomen. Maar wel grappig idd. Het is voor veel mensen ook iets heel vreemds dat internet ineens op zondag dicht zit. Was het zelf ook nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar idd wat pm zei, eens in de zoveel tijd komt dat hier ook weer langs met iedere keer dezelfde reacties
Bij mij wordt hij ook echt open gehouden jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb echt onwijs toffefoto's van mijn placenta.
De VK houdt het ding in de lucht met haar handen in het zakje waar 'de baby' in heeft gezeten. Ik vond het wel heel bijzonder om te zien waar mijn meisje 9 maanden in heeft gegroeid hoor.
Zonder die gedachte is het overigens wel gewoon een ontzettend ranzig ding.
google is je vriend!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef bitterend het volgende:
Ik wil het wel zien hoor! onder een spoiler of pm
Ik ben gek op medische ranzigheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan geloven ze wel verkeerd want volgens de bijbel is zaterdag sabbatquote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huu mijn zeer christelijke ex schoonouders waren altijd de halve zondag in de slaapkamer en aangezien ze 10 broertjes en zusjes heeft.
Je achternaam?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef capricia het volgende:
Wat betekent holtor, achter mijn naam in de OP? (30 nov)
Natuurlijk heb ik ook geklikt...quote:
Ik denk ook je achternaamquote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef capricia het volgende:
Weet ik niet. Ik heb het vorige topic gesloten en gewoon op open nieuwe deel geklikt. Dat stond er al.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef capricia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op zondag 19 juni 2011 17:24 schreef Aventura het volgende:
Mijn vent heeft twee yogaklasjes meegedaan en kraamt nu dingen uit als 'je moet 'gewoon' meegaan in de pijn' en 'focus je op het eindresultaat'. Als hij dat tegen me zegt tijdens een wee krijgt-ie een beuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij die van mij zegt ze 'baby'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Placenta in zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh mn placenta woog 700 gram blijkbaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht geen mooi roze biggetje als je vruchtwater ondergepoept is
klikken op eigen risico![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van mij is minder goed gelukt. Door de flits zie je het vlies helaas niet echt goed.dat is bijna een kunststukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
placentaexpositie![]()
rond de 54 cm ;') een kop van bijna 38 cm en ze woog 3790, dat valt mee geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow maar die weegschaal foto is best bijzonder KD. Je ziet heel goed hoe mega hij is zeg!
Die ElinWat waren haar stats? Ze lijkt flink!
Goh, het is spontaan weggehaald..wat apart.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk ook je achternaamanders moet je t even vragen aan de vorige topicstarter
don not underestimate the power of punaniquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef bitterend het volgende:
Lente, puck en Elin heeerlijke verse beebsleuk om te zien!
en gek ook...dat zo'n relatief grote kind in je buik past en door je muts ook naar buiten gaat !!
12 dagen overtijd en een dikke laag huidsmeer hier.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja, flink al idd! maar bij op tijd en vroeg=veel huidsmeer en te laat= amper of geen huidsmeer geloof ik
Inderdaad met een buikje van hier al tot tokio toch nog moeilijk voor te stellenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef Susie het volgende:
Jeetje, al die mooie foto's van verse baby's hier... ik kan me nog even niet voorstellen dat er in mij ook zo'n klein mensje groeit....
aww....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Kyara het volgende:
Ik ben al een keer flauw gevallen toen ik mezelf in mijn vinger sneed dus dat wordt nog wat....
Komt vast goed, je hebt op dat moment wel wat anders aan je hoofd dan flauwvallenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Kyara het volgende:
Ik ben al een keer flauw gevallen toen ik mezelf in mijn vinger sneed dus dat wordt nog wat....
Jeeee wat een heerlijke foto!! zoo vredig!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef miss_sly het volgende:
De volgende ochtend, uurtje of 14 oud, schoon en fris
[ afbeelding ]
Die heb ik dus niet. We waren zelf de camera vergeten en een minuut voor Senna daadwerkelijk geboren werd, zei de oplettende verpleegkundige: heeft u ook een camera bij u? Ze is er bijna hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, er zitten veel raniger foto's in mn mapje, sommige zo goor dat ik ze net heb gedumpt (had 2 jaar niet in de bevallingsmap gekeken)
van die full frontal shots terwijl t hoofdje staat enzo, bedankt fotogeile verloskundige!
ik weet nu iig wat mijn vriend heeft gezien, arme jongen.
ze had niets te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef bitterend het volgende:
hahahah doos je vlos maakte foto's tijdens de bevalling?? had ze niet beter iets anders kunnen doen? helpen ofzo
Klein Chineesjequote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jeeee wat een heerlijke foto!! zoo vredig!
mja dit was echt horror..en dan niet te vergeten dat mijn buik echt zo erg onder de striemen zat (tijdens de bevalling scheurden ze tot boven mn navel zelfquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. We waren zelf de camera vergeten en een minuut voor Senna daadwerkelijk geboren werd, zei de oplettende verpleegkundige: heeft u ook een camera bij u? Ze is er bijna hoor!
Dus ik heb maar één foto die niet direct ranzig is, maar er wel wat raar uitziet, bij de uiteindelijke uitdrijving.
whahaha, dit is echt geen fijn beeld dat je schetstquote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja dit was echt horror..en dan niet te vergeten dat mijn buik echt zo erg onder de striemen zat (tijdens de bevalling scheurden ze tot boven mn navel zelf) dus met bloed, striemen, vruchtwaterstront en een hoofdje dat 'staat' krijg je geen romantische foto's
oh is dat zo ?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein Chineesje
Ik vond het trouwens heel vreemd in het begin dat ze geen wenkbrauwen en wimpers had. Ik wist niet dat dat pas later kwam, dus dat verbaasde me even. Het geeft ook zoveel en een andere uitdrukking aan zo'n snoetje als ze die dan wel krijgen.
Het beginnetje is er vaak wel, maar de wenkbrauwen en wimpers zoals ze worden, groeit volgens mij pas na de geboorte. Bij Senna iig welquote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh is dat zo ?..ik zie wel wenkbrauwtjes op die foto van elin
Ohwquote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein Chineesje
Ik vond het trouwens heel vreemd in het begin dat ze geen wenkbrauwen en wimpers had. Ik wist niet dat dat pas later kwam, dus dat verbaasde me even. Het geeft ook zoveel en een andere uitdrukking aan zo'n snoetje als ze die dan wel krijgen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet nog dat commentaar op mijn 'net bevallen foto' dat iedereen dacht dat ik snel makeup op had gedaan(wat eigenlijk make-up van de avond ervoor was..ik die te lui was geweest om het af te halen het feit dat ik niet zweet) dus dat was mn enige bevallingsfoto die ik koesterde
Dat heb ik ook lang gezegd, maar toen puntje bij paaltje kwam, heeft hij toch wel ook even gekeken. Hij vond het ook bijzonder (niet mooi, wel bijzonder) en het is ook zijn dochter die geboren werd. Maar foto's hoefde van mij echt niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef bitterend het volgende:
Denk niet dat mijn man foto's van mijn muts gaat maken joh!! lijkt me idd erg onsmakelijk en ik heb hem sowieso verboden om daar te gaan staren! hij blijft hopelijk bij mijn hoofdeinde!
Pff, zou ik moeten nakijken op de foto's, maar dat duurt wel even voor het een beetje compleet is, in mijn herinnering.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwnooit geweten dat dat zo is.
En hoe lang duurt dat dan voordat ze dat wel hebben?
Dat is niet waar hoor! Ko had ook wenkbrauwtjes, heel fijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Het beginnetje is er vaak wel, maar de wenkbrauwen en wimpers zoals ze worden, groeit volgens mij pas na de geboorte. Bij Senna iig wel
Er zat wel al wat, maar nog niet de volledige, goed zichtbare wenkbrauw die het gezicht ook echt karakter geeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor! Ko had ook wenkbrauwtjes, heel fijn.
Volgens deze link groeien ze bij 4 maanden zwangerschap.
Timo!wat een schatje toch, Chan.
En ik weet het ook nog KD, die make-up van jou! Impressive was het.
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ze op een zeker moment hebben gevraagd of ik via een spiegel mee wilde kijken.. Ik heb toen maar bedankt..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Kyara het volgende:
Precies, en ik zie toch niet wat er daaronder gebeurd
Ko zijn wenkbrauwen zijn nog steeds vrij licht, maar ik weet nog goed dat hij er net was, en dat ik gefascineerd was door zijn fijne wenkbrauwtjes die al zo precies de boog maakten. Zo mooi vond ik. En het gaf hem inderdaad karakter.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Er zat wel al wat, maar nog niet de volledige, goed zichtbare wenkbrauw die het gezicht ook echt karakter geeft.
Ow, dat heb ik dus wel gedaan, en dat vond ik toch wel fijn. Vooral omdat ik het gevoel had dat er niets gebeurde en toen kon ik zien dat er echt al haartjes te zien waren. Heel bijzonder vond ik datquote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ze op een zeker moment hebben gevraagd of ik via een spiegel mee wilde kijken.. Ik heb toen maar bedankt..
Dan zal Senna wel anders dan anders geweest zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Ko zijn wenkbrauwen zijn nog steeds vrij licht, maar ik weet nog goed dat hij er net was, en dat ik gefascineerd was door zijn fijne wenkbrauwtjes die al zo precies de boog maakten. Zo mooi vond ik. En het gaf hem inderdaad karakter.
Minke!
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
KD!je lijkt alsof je speciaal voor die gelegenheid je mooi opgemaakt hebt
mooie tietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En de ander, zo schoon als maar zijn kan. Al vind ik dat meer een olifantje dan een biggetje.![]()
http://www.mijnalbum.nl/i(...)9279378&key=VSLZG66R
Ik weet het.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef WupWup het volgende:
Vieze foto's![]()
![]()
Ik had een beetje navelstreng gekweekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal m zo weer weg.![]()
Puck woog bij 40+5 3010grquote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef twentemeisje het volgende:
WOW Ssserpente, wat een intense foto!
En B-J wat was ze klein!!!! Dat hoofdje! Saar is maar 5 dagen later geboren maar zoveel groter, althans zo lijkt het in mijn ogen. Hoe zwaar was Evi? Saar woog 3110 bij de geboorte (dus zeker niet heel klein voor die termijn).
Evie woog 2785 gram. Ook niet eens heel erg licht, maar ze was idd niet erg groot...een klein poppetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef twentemeisje het volgende:
WOW Ssserpente, wat een intense foto!
En B-J wat was ze klein!!!! Dat hoofdje! Saar is maar 5 dagen later geboren maar zoveel groter, althans zo lijkt het in mijn ogen. Hoe zwaar was Evi? Saar woog 3110 bij de geboorte (dus zeker niet heel klein voor die termijn).
Van al die placenta's?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg zin in frambozentaart!
Misschien zijn deze foto's trouwens een extra topic waard?
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:44 schreef bitterend het volgende:
is een maat 50 eigenlijk niet te klein voor een pasgeboren? ik bedoel van 40+
ik vraag me af welke maat rompers ik in huis moet halen
Floris was met 40+5 3570 en de 2 pakjes 50 die ik voor m had heeft ie 1 keer aangekunt. Maar zn geboortepakje 56 was echt veel te groot. Die heeft ie tot ie 2 maanden was aangepast. T broekje zelfs langerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!
Goh dat wist ik dan weer helemaal niet, dat Timo ook niet zo groot was.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Chan het volgende:
Dan was Evie nog best groot, Timo woog 2705 gram en is met 37+6 geboren en maat 50 zwóm hij in.. Dat je na 1,5 uur alweer op de been was trouwensHeeft bij mij meer dan 1,5 week geduurd..
aan je foto's te zien was puck inderdaad erg lang maar ook aan de dunne kant of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!
Ja hij was gewoon licht maar lang dus erg dun en daarom zat maat 50 lang goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
aan je foto's te zien was puck inderdaad erg lang maar ook aan de dunne kant of niet?
ik denk beter maar 56 in huis hebben gelijk of niet hmm
lieve warme foto! en lekkere kapsel heb je!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, van al die eerste foto's na de bevalling.
Dit is de mijne vlak na de bevalling van Flip. Met deze heb ik ook wereldkundig gemaakt dat ie er was
[ afbeelding ]
dude ik ben bevallen in een felroze pyama met een panda eropquote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Platte kuif (omg gaan jullie daar echt op letten?Check mijn nachthemd ook effe
Betty Boop, was het enige dat nog enigszins pastte
)
Vergeet niet je paarse/roze lippenstift en netjes opgemaakt ogenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dude ik ben bevallen in een felroze pyama met een panda erop
epic
Wij ook niet. Ze vroegen gewoon om de twee mutsjes die je volgens alle lijsten bij je moet hebben en die heeft hij op gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww wauw ik vind Tess echt zo ontzettend Tess op die foto's!! zo bijzonder!
en zo leuk al die verschillende beebs; en bijna allemaal met zo'n gestreept ziekenhuismutsje haha
![]()
(die hebben wij helemaal niet gehad...)
hier ook geen gestreept ziekenhuismutsje want thuis bevallenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww wauw ik vind Tess echt zo ontzettend Tess op die foto's!! zo bijzonder!
en zo leuk al die verschillende beebs; en bijna allemaal met zo'n gestreept ziekenhuismutsje haha
![]()
(die hebben wij helemaal niet gehad...)
lippenstift heb ik niet op hoor, die glans zie je omdat ze zo droog warenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vergeet niet je paarse/roze lippenstift en netjes opgemaakt ogen
Hij was 4900 gram en ging meteen in maat 56 inderdaad! Daar heeft hij trouwens ook niet lang ingezeten. En och, als ik foto's van hem zie waarop hij net geboren is dan vind ik hem helemaal niet spekkiger dan veel andere baby's. Hij was echt een bonk. En god, wat was ik verliefd op hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar heeft de eerste week nog 44 aan gehad (ze viel terug naar 2820gr), ze verzoop in maat 50.
ik zit met gemaakt een zakje chips weg te werken onder het genoot van huidsmeer, placenta's en zweterige damesquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
mja die placentafoto's kunnen beter onder spoilers voor mensen die z eniet willen zien
Daar moet toch wel een leukere woordspeling mee te vinden zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef oeke het volgende:
En al die verse pasgeborenen!Het zou best een leuk topic kunnen worden Rocka. Uit de oude doos ofzo. .
hij ligt een beetje dubbelgevouwen, maar het was inderdaad geen reus. Emma was ook 'maar' 3020 gram!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en is dat je placenta in r hand, want if so..wat miniscuul
is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mijquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef WupWup het volgende:
[..]
hij ligt een beetje dubbelgevouwen, maar het was inderdaad geen reus. Emma was ook 'maar' 3020 gram!
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mij
Mijn zusje had gisteren dezelfde vk, ze heeft wel melding gemaakt van mijn 'hechtingsstoornis' (niet wetende dat we dezelfde dame aan ons ondereind hadden staanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
TMJeetje zeg...Je zou denken als je niet kan hechten doe dat dan ook niet
Ze is een eind gekomen zeg maarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
![]()
TM, wat zuur. Heeft ze je helemaal dichtgenaaid of zo?
Ik moet ook nog steeds langs de plastisch chirurg, maar vind het eigenlijk steeds minder belangrijk worden.
Hoe zou het toch komen dat ik telkens ads voor schaamlipcorrecties in beeld krijg..?
Tja waarom niet?! Wij kiezen daar niet voor, ik zou hem dan wel knippen even dat OK personeel eraf enzo, maar ik geloof niet dat het gebeurt, want het is geen foto die manlief zelf genomen heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die van MP is net zo'n filmsnapshot, echt heel bijzonder die foto. zou het raar zijn om zoiets in te lijsten en in je woonkamer te hangen (van je eigen baby dan eh!) ?
ze is wel afgevallen tot ongeveer 2500 gram...en mt 50 denk ik hier ook tot ongeveer een maand. (en rompers nog langer). En toen kreeg Evie een maandenlange groeispurt door de mamaslagroom.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef wickie het volgende:
Al die foto's![]()
![]()
Heb die van Mette maar gelijk in het desbetreffende topic geplaatst.
BJ in mijn beleving was Evie veel lichter bij de geboorte, maar ze was gewoon zwaarder dan Mette (wel meer dan 300gram)![]()
Mette heeft maat 50 helemaal afgedragen, dus best een maand denk ik uiteindelijk. Maar die had eigenlijk wel maatje 44 in het begin mogen hebben achteraf.
Lieverd dat is bij jou wel de understatement van het jaar! Jij hebt wel heel veel 'ietsen'. Wel erg fijn dat je er zelf niet in blijft hangen, maar mennn...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach ja iedereen heeft wel iets. Maar ik baal er weleen van
ja of iemand heeft aan je camera gezeten. daar een kader erop gezet heeft van merry christmas met kerstklokken en sneeuwvlokken. is het kind geboren maakt een foto en ziet die kader op je eerste foto samen. we krijgen het niet meer weg.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef krijtlijk het volgende:
Echt zonde als foto's mislukken. Bij mij heeft de leerling-verloskundige de bevalling gedaan en de verloskundige zelf heeft foto's gemaakt.
wow spannend!!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Vandaag pret echo, ik hoop zo dat ze al kan zien wat de geslachten zijn
ooooh!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Vandaag pret echo, ik hoop zo dat ze al kan zien wat de geslachten zijn
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:12 schreef TimeJumper het volgende:
Spannend Jipsterrrrr, ik heb hem over anderhalve week.
Nog 1 weekje en dan ben ik ook 20 weken, wat een gek idee eigenlijk, dan zit ik ook al op de helft.![]()
Goed alles onthouden en vertellen wat ze allemaal bekijken bij die 20 weken echo, want dan weet ik dat alvast
pff toen ik de afsprak voor de 20 weken echo had gemaakt..vroeg ik hoe lang zo'n echo duurde..omdat het uitgebreider zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knowsquote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!veel plezier!
ik gok ehm ehm... twee meiden!ik gok altijd verkeerd dus dan weet je dat vast
![]()
mijn zoon is de eerste jongens sinds 22 jaarquote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knows
Alleen is het zo dat de vader bepaald heeft wat het wordt, de familie van de vrouw zegt bij de geslachtsbepaling niets!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knows
je weet niet, misschien heeft de vrouw toch ook nog wat invloed op de selectie van de winnende spermacel.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Alleen is het zo dat de vader bepaald heeft wat het wordt, de familie van de vrouw zegt bij de geslachtsbepaling niets!
Spannend, hopelijk is het al te zien. Veel plezier bij de echo!
Ohw lekker, kan ik lekker lang "spieken"quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.
Ja dat magquote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
MissJones mogen wij ook weten wat je gaat krijgen?? ben nu al heel nieuwsgierig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |