oops! doe ik! dankjequote:Op zondag 19 juni 2011 10:25 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen fijne vaderdag allemaal !
En was Isis niet degene die afgelopen week is bevallen, die kan toch uit t lijstje dan ?
Babypark is echt zo'n zwartekousen winkelquote:Op zondag 19 juni 2011 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ja eigenaars zullen wel godsvrezende mensen zijn
dat is zeker iets nieuws? nog nooit van gehoord of gezien dat een website erop zondag dicht is.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde net manlief een babykamertje laten zien op de website van babypark. Is de website op zondag gesloten
Das die in kesteren zeker? Ja Grefo's he, neuken op zondag is best maar niet de kinderkamer uitzoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde net manlief een babykamertje laten zien op de website van babypark. Is de website op zondag gesloten
Huu mijn zeer christelijke ex schoonouders waren altijd de halve zondag in de slaapkamer en aangezien ze 10 broertjes en zusjes heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef bitterend het volgende:
Je weet niet of ze echt neuken op zondag hevolgens mij mag dat niet!
Nee, in Rijssen. Verder prima winkel.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das die in kesteren zeker? Ja Grefo's he, neuken op zondag is best maar niet de kinderkamer uitzoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 10:29 schreef Kyara het volgende:
Nou goed op jezelf letten hoor, al die nieuwe dingen en nog zwanger ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:14 schreef tweeoogje het volgende:
Ik merk dat ik niet zo goed ben in het bijhouden van alles hier.. Nieuwe baan, veel reistijd en af en toe echt kapotmoe. Veel babietjes geboren sinds ik voor het laatst hier postte.
Morgen weer een echo, nekplooimeting enzo. Best spannend. En dinsdag 13 weken. Time flies
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn ik ook nog checken want ik dacht dat is godsamme
onmogelijk.
Maar echt waar hoorhaha wat erg
En in goudaquote:Op zondag 19 juni 2011 12:23 schreef Kyara het volgende:
Hij zit ook in Kesteren Rocka, en volgens mij zit daar ook het hoofdkantoor.
Moeten we die nog even posten om hem te laten gruwelen en terug te komen op die gedachte?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag zou mijn uitgerekende datum zijn. Toch wel raar dat ze er al 6wk is
Vriend zei gisteren nog dat hij het jammer vond dat hij de placenta niet gezien heeft
vind ik prima hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moeten we die nog even posten om hem te laten gruwelen en terug te komen op die gedachte?
Dat is er dan een voor explainthisimage!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
De placenta van Lena staat per ongeluk op een foto. Zie je haar op mijn borst liggen, mij intens gelukkig teruglachen en dan staat er op de achtergrond ineens een witte bak met een ranzig en ENORM rood ding erin.
Ach, zo zullen er wel vaker dezelfde dingen terugkomen. Maar wel grappig idd. Het is voor veel mensen ook iets heel vreemds dat internet ineens op zondag dicht zit. Was het zelf ook nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar idd wat pm zei, eens in de zoveel tijd komt dat hier ook weer langs met iedere keer dezelfde reacties
Bij mij wordt hij ook echt open gehouden jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb echt onwijs toffefoto's van mijn placenta.
De VK houdt het ding in de lucht met haar handen in het zakje waar 'de baby' in heeft gezeten. Ik vond het wel heel bijzonder om te zien waar mijn meisje 9 maanden in heeft gegroeid hoor.
Zonder die gedachte is het overigens wel gewoon een ontzettend ranzig ding.
google is je vriend!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef bitterend het volgende:
Ik wil het wel zien hoor! onder een spoiler of pm
Ik ben gek op medische ranzigheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan geloven ze wel verkeerd want volgens de bijbel is zaterdag sabbatquote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huu mijn zeer christelijke ex schoonouders waren altijd de halve zondag in de slaapkamer en aangezien ze 10 broertjes en zusjes heeft.
Je achternaam?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:18 schreef capricia het volgende:
Wat betekent holtor, achter mijn naam in de OP? (30 nov)
Natuurlijk heb ik ook geklikt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |