Puck woog bij 40+5 3010grquote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef twentemeisje het volgende:
WOW Ssserpente, wat een intense foto!
En B-J wat was ze klein!!!! Dat hoofdje! Saar is maar 5 dagen later geboren maar zoveel groter, althans zo lijkt het in mijn ogen. Hoe zwaar was Evi? Saar woog 3110 bij de geboorte (dus zeker niet heel klein voor die termijn).
Evie woog 2785 gram. Ook niet eens heel erg licht, maar ze was idd niet erg groot...een klein poppetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef twentemeisje het volgende:
WOW Ssserpente, wat een intense foto!
En B-J wat was ze klein!!!! Dat hoofdje! Saar is maar 5 dagen later geboren maar zoveel groter, althans zo lijkt het in mijn ogen. Hoe zwaar was Evi? Saar woog 3110 bij de geboorte (dus zeker niet heel klein voor die termijn).
Van al die placenta's?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg zin in frambozentaart!
Misschien zijn deze foto's trouwens een extra topic waard?
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:44 schreef bitterend het volgende:
is een maat 50 eigenlijk niet te klein voor een pasgeboren? ik bedoel van 40+
ik vraag me af welke maat rompers ik in huis moet halen
Floris was met 40+5 3570 en de 2 pakjes 50 die ik voor m had heeft ie 1 keer aangekunt. Maar zn geboortepakje 56 was echt veel te groot. Die heeft ie tot ie 2 maanden was aangepast. T broekje zelfs langerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!
Goh dat wist ik dan weer helemaal niet, dat Timo ook niet zo groot was.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Chan het volgende:
Dan was Evie nog best groot, Timo woog 2705 gram en is met 37+6 geboren en maat 50 zwóm hij in.. Dat je na 1,5 uur alweer op de been was trouwensHeeft bij mij meer dan 1,5 week geduurd..
aan je foto's te zien was puck inderdaad erg lang maar ook aan de dunne kant of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!
Ja hij was gewoon licht maar lang dus erg dun en daarom zat maat 50 lang goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
aan je foto's te zien was puck inderdaad erg lang maar ook aan de dunne kant of niet?
ik denk beter maar 56 in huis hebben gelijk of niet hmm
lieve warme foto! en lekkere kapsel heb je!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, van al die eerste foto's na de bevalling.
Dit is de mijne vlak na de bevalling van Flip. Met deze heb ik ook wereldkundig gemaakt dat ie er was
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |