Tja waarom niet?! Wij kiezen daar niet voor, ik zou hem dan wel knippen even dat OK personeel eraf enzo, maar ik geloof niet dat het gebeurt, want het is geen foto die manlief zelf genomen heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die van MP is net zo'n filmsnapshot, echt heel bijzonder die foto. zou het raar zijn om zoiets in te lijsten en in je woonkamer te hangen (van je eigen baby dan eh!) ?
ze is wel afgevallen tot ongeveer 2500 gram...en mt 50 denk ik hier ook tot ongeveer een maand. (en rompers nog langer). En toen kreeg Evie een maandenlange groeispurt door de mamaslagroom.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef wickie het volgende:
Al die foto's![]()
![]()
Heb die van Mette maar gelijk in het desbetreffende topic geplaatst.
BJ in mijn beleving was Evie veel lichter bij de geboorte, maar ze was gewoon zwaarder dan Mette (wel meer dan 300gram)![]()
Mette heeft maat 50 helemaal afgedragen, dus best een maand denk ik uiteindelijk. Maar die had eigenlijk wel maatje 44 in het begin mogen hebben achteraf.
Lieverd dat is bij jou wel de understatement van het jaar! Jij hebt wel heel veel 'ietsen'. Wel erg fijn dat je er zelf niet in blijft hangen, maar mennn...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach ja iedereen heeft wel iets. Maar ik baal er weleen van
ja of iemand heeft aan je camera gezeten. daar een kader erop gezet heeft van merry christmas met kerstklokken en sneeuwvlokken. is het kind geboren maakt een foto en ziet die kader op je eerste foto samen. we krijgen het niet meer weg.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef krijtlijk het volgende:
Echt zonde als foto's mislukken. Bij mij heeft de leerling-verloskundige de bevalling gedaan en de verloskundige zelf heeft foto's gemaakt.
wow spannend!!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Vandaag pret echo, ik hoop zo dat ze al kan zien wat de geslachten zijn
ooooh!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Vandaag pret echo, ik hoop zo dat ze al kan zien wat de geslachten zijn
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:12 schreef TimeJumper het volgende:
Spannend Jipsterrrrr, ik heb hem over anderhalve week.
Nog 1 weekje en dan ben ik ook 20 weken, wat een gek idee eigenlijk, dan zit ik ook al op de helft.![]()
Goed alles onthouden en vertellen wat ze allemaal bekijken bij die 20 weken echo, want dan weet ik dat alvast
pff toen ik de afsprak voor de 20 weken echo had gemaakt..vroeg ik hoe lang zo'n echo duurde..omdat het uitgebreider zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knowsquote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!veel plezier!
ik gok ehm ehm... twee meiden!ik gok altijd verkeerd dus dan weet je dat vast
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |