dude ik ben bevallen in een felroze pyama met een panda eropquote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Platte kuif (omg gaan jullie daar echt op letten?Check mijn nachthemd ook effe
Betty Boop, was het enige dat nog enigszins pastte
)
Vergeet niet je paarse/roze lippenstift en netjes opgemaakt ogenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dude ik ben bevallen in een felroze pyama met een panda erop
epic
Wij ook niet. Ze vroegen gewoon om de twee mutsjes die je volgens alle lijsten bij je moet hebben en die heeft hij op gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww wauw ik vind Tess echt zo ontzettend Tess op die foto's!! zo bijzonder!
en zo leuk al die verschillende beebs; en bijna allemaal met zo'n gestreept ziekenhuismutsje haha
![]()
(die hebben wij helemaal niet gehad...)
hier ook geen gestreept ziekenhuismutsje want thuis bevallenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww wauw ik vind Tess echt zo ontzettend Tess op die foto's!! zo bijzonder!
en zo leuk al die verschillende beebs; en bijna allemaal met zo'n gestreept ziekenhuismutsje haha
![]()
(die hebben wij helemaal niet gehad...)
lippenstift heb ik niet op hoor, die glans zie je omdat ze zo droog warenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vergeet niet je paarse/roze lippenstift en netjes opgemaakt ogen
Hij was 4900 gram en ging meteen in maat 56 inderdaad! Daar heeft hij trouwens ook niet lang ingezeten. En och, als ik foto's van hem zie waarop hij net geboren is dan vind ik hem helemaal niet spekkiger dan veel andere baby's. Hij was echt een bonk. En god, wat was ik verliefd op hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is heel lastig te zeggen. Ivan van Claudia had uit maat 50 geknapt denk ik want hij woog iets van 9 pond na overtijd lopen. Ik was vijf dagen overtijd en Puck woog maar 6 pond en paste nog een paar weken in maat 50. Ondanks dat hij wel 53cm was trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar heeft de eerste week nog 44 aan gehad (ze viel terug naar 2820gr), ze verzoop in maat 50.
ik zit met gemaakt een zakje chips weg te werken onder het genoot van huidsmeer, placenta's en zweterige damesquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
mja die placentafoto's kunnen beter onder spoilers voor mensen die z eniet willen zien
Daar moet toch wel een leukere woordspeling mee te vinden zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef oeke het volgende:
En al die verse pasgeborenen!Het zou best een leuk topic kunnen worden Rocka. Uit de oude doos ofzo. .
hij ligt een beetje dubbelgevouwen, maar het was inderdaad geen reus. Emma was ook 'maar' 3020 gram!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en is dat je placenta in r hand, want if so..wat miniscuul
is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mijquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef WupWup het volgende:
[..]
hij ligt een beetje dubbelgevouwen, maar het was inderdaad geen reus. Emma was ook 'maar' 3020 gram!
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mij
Mijn zusje had gisteren dezelfde vk, ze heeft wel melding gemaakt van mijn 'hechtingsstoornis' (niet wetende dat we dezelfde dame aan ons ondereind hadden staanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
TMJeetje zeg...Je zou denken als je niet kan hechten doe dat dan ook niet
Ze is een eind gekomen zeg maarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
![]()
TM, wat zuur. Heeft ze je helemaal dichtgenaaid of zo?
Ik moet ook nog steeds langs de plastisch chirurg, maar vind het eigenlijk steeds minder belangrijk worden.
Hoe zou het toch komen dat ik telkens ads voor schaamlipcorrecties in beeld krijg..?
Tja waarom niet?! Wij kiezen daar niet voor, ik zou hem dan wel knippen even dat OK personeel eraf enzo, maar ik geloof niet dat het gebeurt, want het is geen foto die manlief zelf genomen heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die van MP is net zo'n filmsnapshot, echt heel bijzonder die foto. zou het raar zijn om zoiets in te lijsten en in je woonkamer te hangen (van je eigen baby dan eh!) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |