is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mijquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef WupWup het volgende:
[..]
hij ligt een beetje dubbelgevouwen, maar het was inderdaad geen reus. Emma was ook 'maar' 3020 gram!
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is wel wat anders dan die gehaktstaaf van mij
Mijn zusje had gisteren dezelfde vk, ze heeft wel melding gemaakt van mijn 'hechtingsstoornis' (niet wetende dat we dezelfde dame aan ons ondereind hadden staanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
TMJeetje zeg...Je zou denken als je niet kan hechten doe dat dan ook niet
Ze is een eind gekomen zeg maarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
![]()
TM, wat zuur. Heeft ze je helemaal dichtgenaaid of zo?
Ik moet ook nog steeds langs de plastisch chirurg, maar vind het eigenlijk steeds minder belangrijk worden.
Hoe zou het toch komen dat ik telkens ads voor schaamlipcorrecties in beeld krijg..?
Tja waarom niet?! Wij kiezen daar niet voor, ik zou hem dan wel knippen even dat OK personeel eraf enzo, maar ik geloof niet dat het gebeurt, want het is geen foto die manlief zelf genomen heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
die van MP is net zo'n filmsnapshot, echt heel bijzonder die foto. zou het raar zijn om zoiets in te lijsten en in je woonkamer te hangen (van je eigen baby dan eh!) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |