pff toen ik de afsprak voor de 20 weken echo had gemaakt..vroeg ik hoe lang zo'n echo duurde..omdat het uitgebreider zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knowsquote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!veel plezier!
ik gok ehm ehm... twee meiden!ik gok altijd verkeerd dus dan weet je dat vast
![]()
mijn zoon is de eerste jongens sinds 22 jaarquote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knows
Alleen is het zo dat de vader bepaald heeft wat het wordt, de familie van de vrouw zegt bij de geslachtsbepaling niets!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha mijn broer heeft 4 dochters en kom uit een familie met veel meer vrouwen dan mannen dus who knows
je weet niet, misschien heeft de vrouw toch ook nog wat invloed op de selectie van de winnende spermacel.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Alleen is het zo dat de vader bepaald heeft wat het wordt, de familie van de vrouw zegt bij de geslachtsbepaling niets!
Spannend, hopelijk is het al te zien. Veel plezier bij de echo!
Ohw lekker, kan ik lekker lang "spieken"quote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ze vertellen, als het goed is, heel veel. Vanalles over het hartje, navelstreng, hersentjes, beentjes, rompje etc. Ik heb er ruim 45 minuten gelegen om te mogen kijken.
Ja dat magquote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
MissJones mogen wij ook weten wat je gaat krijgen?? ben nu al heel nieuwsgierig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |