12 dagen overtijd en een dikke laag huidsmeer hier.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja, flink al idd! maar bij op tijd en vroeg=veel huidsmeer en te laat= amper of geen huidsmeer geloof ik
Inderdaad met een buikje van hier al tot tokio toch nog moeilijk voor te stellenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef Susie het volgende:
Jeetje, al die mooie foto's van verse baby's hier... ik kan me nog even niet voorstellen dat er in mij ook zo'n klein mensje groeit....
aww....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Kyara het volgende:
Ik ben al een keer flauw gevallen toen ik mezelf in mijn vinger sneed dus dat wordt nog wat....
Komt vast goed, je hebt op dat moment wel wat anders aan je hoofd dan flauwvallenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef Kyara het volgende:
Ik ben al een keer flauw gevallen toen ik mezelf in mijn vinger sneed dus dat wordt nog wat....
Jeeee wat een heerlijke foto!! zoo vredig!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef miss_sly het volgende:
De volgende ochtend, uurtje of 14 oud, schoon en fris
[ afbeelding ]
Die heb ik dus niet. We waren zelf de camera vergeten en een minuut voor Senna daadwerkelijk geboren werd, zei de oplettende verpleegkundige: heeft u ook een camera bij u? Ze is er bijna hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, er zitten veel raniger foto's in mn mapje, sommige zo goor dat ik ze net heb gedumpt (had 2 jaar niet in de bevallingsmap gekeken)
van die full frontal shots terwijl t hoofdje staat enzo, bedankt fotogeile verloskundige!
ik weet nu iig wat mijn vriend heeft gezien, arme jongen.
ze had niets te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef bitterend het volgende:
hahahah doos je vlos maakte foto's tijdens de bevalling?? had ze niet beter iets anders kunnen doen? helpen ofzo
Klein Chineesjequote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jeeee wat een heerlijke foto!! zoo vredig!
mja dit was echt horror..en dan niet te vergeten dat mijn buik echt zo erg onder de striemen zat (tijdens de bevalling scheurden ze tot boven mn navel zelfquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. We waren zelf de camera vergeten en een minuut voor Senna daadwerkelijk geboren werd, zei de oplettende verpleegkundige: heeft u ook een camera bij u? Ze is er bijna hoor!
Dus ik heb maar één foto die niet direct ranzig is, maar er wel wat raar uitziet, bij de uiteindelijke uitdrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |