whahaha, dit is echt geen fijn beeld dat je schetstquote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja dit was echt horror..en dan niet te vergeten dat mijn buik echt zo erg onder de striemen zat (tijdens de bevalling scheurden ze tot boven mn navel zelf) dus met bloed, striemen, vruchtwaterstront en een hoofdje dat 'staat' krijg je geen romantische foto's
oh is dat zo ?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein Chineesje
Ik vond het trouwens heel vreemd in het begin dat ze geen wenkbrauwen en wimpers had. Ik wist niet dat dat pas later kwam, dus dat verbaasde me even. Het geeft ook zoveel en een andere uitdrukking aan zo'n snoetje als ze die dan wel krijgen.
Het beginnetje is er vaak wel, maar de wenkbrauwen en wimpers zoals ze worden, groeit volgens mij pas na de geboorte. Bij Senna iig welquote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh is dat zo ?..ik zie wel wenkbrauwtjes op die foto van elin
Ohwquote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein Chineesje
Ik vond het trouwens heel vreemd in het begin dat ze geen wenkbrauwen en wimpers had. Ik wist niet dat dat pas later kwam, dus dat verbaasde me even. Het geeft ook zoveel en een andere uitdrukking aan zo'n snoetje als ze die dan wel krijgen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet nog dat commentaar op mijn 'net bevallen foto' dat iedereen dacht dat ik snel makeup op had gedaan(wat eigenlijk make-up van de avond ervoor was..ik die te lui was geweest om het af te halen het feit dat ik niet zweet) dus dat was mn enige bevallingsfoto die ik koesterde
Dat heb ik ook lang gezegd, maar toen puntje bij paaltje kwam, heeft hij toch wel ook even gekeken. Hij vond het ook bijzonder (niet mooi, wel bijzonder) en het is ook zijn dochter die geboren werd. Maar foto's hoefde van mij echt niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef bitterend het volgende:
Denk niet dat mijn man foto's van mijn muts gaat maken joh!! lijkt me idd erg onsmakelijk en ik heb hem sowieso verboden om daar te gaan staren! hij blijft hopelijk bij mijn hoofdeinde!
Pff, zou ik moeten nakijken op de foto's, maar dat duurt wel even voor het een beetje compleet is, in mijn herinnering.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwnooit geweten dat dat zo is.
En hoe lang duurt dat dan voordat ze dat wel hebben?
Dat is niet waar hoor! Ko had ook wenkbrauwtjes, heel fijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Het beginnetje is er vaak wel, maar de wenkbrauwen en wimpers zoals ze worden, groeit volgens mij pas na de geboorte. Bij Senna iig wel
Er zat wel al wat, maar nog niet de volledige, goed zichtbare wenkbrauw die het gezicht ook echt karakter geeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor! Ko had ook wenkbrauwtjes, heel fijn.
Volgens deze link groeien ze bij 4 maanden zwangerschap.
Timo!wat een schatje toch, Chan.
En ik weet het ook nog KD, die make-up van jou! Impressive was het.
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ze op een zeker moment hebben gevraagd of ik via een spiegel mee wilde kijken.. Ik heb toen maar bedankt..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Kyara het volgende:
Precies, en ik zie toch niet wat er daaronder gebeurd
Ko zijn wenkbrauwen zijn nog steeds vrij licht, maar ik weet nog goed dat hij er net was, en dat ik gefascineerd was door zijn fijne wenkbrauwtjes die al zo precies de boog maakten. Zo mooi vond ik. En het gaf hem inderdaad karakter.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Er zat wel al wat, maar nog niet de volledige, goed zichtbare wenkbrauw die het gezicht ook echt karakter geeft.
Ow, dat heb ik dus wel gedaan, en dat vond ik toch wel fijn. Vooral omdat ik het gevoel had dat er niets gebeurde en toen kon ik zien dat er echt al haartjes te zien waren. Heel bijzonder vond ik datquote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ze op een zeker moment hebben gevraagd of ik via een spiegel mee wilde kijken.. Ik heb toen maar bedankt..
Dan zal Senna wel anders dan anders geweest zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Ko zijn wenkbrauwen zijn nog steeds vrij licht, maar ik weet nog goed dat hij er net was, en dat ik gefascineerd was door zijn fijne wenkbrauwtjes die al zo precies de boog maakten. Zo mooi vond ik. En het gaf hem inderdaad karakter.
Minke!
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
KD!je lijkt alsof je speciaal voor die gelegenheid je mooi opgemaakt hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |