quote:Ik heb er een geopend.
Hier zijn de gegevens
FokLeague is de naam
Wachtwoord is Leiden1
deze is hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Deze was eerst? Ik zag er nog eentje vanmiddag.
Voetbal is iets heel anders dan wielrennenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Mooie OP! Nu moet ik nog maar eens zien te winnenMet EK en WK poules eindig ik altijd best hoog
Weet ik wel, het gaat om het ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
Voetbal is iets heel anders dan wielrennen
ben jij lui ofzo? Het is heel makkelijk: ga naar telegraaf. dan naar telesport. dan zie je tourpoule in de balk staan?quote:
nee maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij lui ofzo? Het is heel makkelijk: ga naar telegraaf. dan naar telesport. dan zie je tourpoule in de balk staan?
Het is met 2 á 3 klikjes gefixtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Vergelijk het maar met:quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer de inschrijving gesloten is, Lijkt het me leuk om ieders team in de OP te gooien. Wil jij je team dan PM'en?
Nee, je kan je team geen naam gevenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb me aangemeld! Kun je je team een naam geven trouwens? Ik kan die optie niet zo snel vinden.
En een linkje in de OP is niet echt een slecht idee, wat een onoverzichtelijke kutsite die Telegraaf.
Jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef 045represent het volgende:
[..]
Nee, je kan je team geen naam geven
23 juni dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef Daanus het volgende:
Ik zit erin. Wanneer zijn alle definitieve selecties bekend zodat de teams samengesteld kunnen worden??
Tjah, niet mee doen? Weet het parcours zo even niet, maar als er al veel bergen in zitten gewoon de klimmers en klassementsrenners inzetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef MadMarine het volgende:
Jongens, ik heb wel even wat advies nodig...
De eerste twee weken van de tour zal ik mijn etappe selectie nauwelijks nog kunnen aanpassen... Hoe pak ik dat aan? Hoe doen jullie dat?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dit jaar vooruit kunt plannen, dus dan zou je aan de hand van de routekaart redelijk gemakkelijk kunnen bepalen in welke etappes je de sprinters op moet stellen, en in welke etappes de klimmers/klassementsrenners.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef MadMarine het volgende:
Jongens, ik heb wel even wat advies nodig...
De eerste twee weken van de tour zal ik mijn etappe selectie nauwelijks nog kunnen aanpassen... Hoe pak ik dat aan? Hoe doen jullie dat?
Nou... Bedankt voor de tip hè!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tjah, niet mee doen? Weet het parcours zo even niet, maar als er al veel bergen in zitten gewoon de klimmers en klassementsrenners inzetten.
Tuurlijk, tnx!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:35 schreef HATECE het volgende:
@MadMarine: Andy komt dit jaar niet meer in aanmerking voor de witte trui (wordt 26 dit jaar).
Klopt, heb de helft al ingevuld ivm vakantie..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dit jaar vooruit kunt plannen, dus dan zou je aan de hand van de routekaart redelijk gemakkelijk kunnen bepalen in welke etappes je de sprinters op moet stellen, en in welke etappes de klimmers/klassementsrenners.
Etappe 8 is voor mij ook een twijfelgeval, lijkt me ideaal voor Gilbert of een Boonen. Aan de andere kant, het kan ook maar zo dat een Ivanov of een L.L Sanchez er met de ritzege vandoor gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef tdrone het volgende:
ben nog zwaar aan het twijfelen over etappe 6 en 8
Ik zou Van Den Broeck niet vergeten voor de witte trui. Ik denk dat het tussen hem en Gesink zal gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef HATECE het volgende:
@MadMarine: ik kies voor Gesink, omdat hij naast een goed klassement en wat punten voor de bollen ook een bijna zekerheid is als het gaat om de witte trui. Als hij deze al vroeg in de tour weet de bemachtigen levert dat ook telkens 10 exptra punten op.
Ik denk dat VDB daar een paar jaartjes te oud voor is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou Van Den Broeck niet vergeten voor de witte trui. Ik denk dat het tussen hem en Gesink zal gaan.
Oh :s Ik dacht dat hij wel oud genoeg was...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat VDB daar een paar jaartjes te oud voor is.
Dat wordt een zeer lange OP met nu al 76 deelnemersquote:Het team van....
Beste Fokkers.
Wanneer de inschrijving gesloten is, Lijkt het me leuk om ieders team in de OP te gooien. Wil jij je team dan PM'en?
Stemming wie de trui pakt.
Graag wil ik uw voorspelling weten wie de Tour wint. PM me tot 2 Juli 0:00. Dan wordt alles in de OP gegooid
[..]
77quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:31 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat wordt een zeer lange OP met nu al 76 deelnemers![]()
http://tourpoule.telesport.nl/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef TLC het volgende:
Waar kan ik me inschrijven ?? en kan ik dat uberhaupt want ik heb geen hyves
Dank je, na wat gepuzzel om welke renners te selecteren doe ik ook meequote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:13 schreef Mercurial het volgende:
Verwachten we vandaag iets van Schlecks/Contador/Gesink?
Ik vind het toch wel riskant om m'n kopman dan niet te selecteren. Stel hij wordt 18e, dan toch 2x2 = 4 punten.quote:
Tsja....18-de worden is natuurlijk best mogelijk. Ik dacht dat je bedoelde of ze echt mee gingen doen om de overwinning vandaag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:19 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel riskant om m'n kopman dan niet te selecteren. Stel hij wordt 18e, dan toch 2x2 = 4 punten.
Nee dat denk ik ook niet maar de eerste 20 tellen mee. Kan ik dan beter S. Sanchez of Contador nemen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....18-de worden is natuurlijk best mogelijk. Ik dacht dat je bedoelde of ze echt mee gingen doen om de overwinning vandaag.
Poeh....goede vraag, zou het je niet durven zeggen. Ik neig naar Sanchez, maar dat is echt met een hele grote natte vinger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet maar de eerste 20 tellen mee. Kan ik dan beter S. Sanchez of Contador nemen?
Bij Unibet staat ook Petacchi genoteerd voor de eerste etappe, maar dan neig ik toch naar Contador/VDB.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Poeh....goede vraag, zou het je niet durven zeggen. Ik neig naar Sanchez, maar dat is echt met een hele grote natte vinger.
Dat blijft een verassing, heb hem toch maar meegenomen. Anders hadden ze wel iemand anders meegenomen bij Sky.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Hagen komt terug van een blessure dus ik denk niet dat hij sterk genoeg is vandaag
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef tdrone het volgende:
dagopstelling (en ik verwacht er veel van)
Voeckler
Rojas
Hushovd
Chavanel
Goss
Vinokourov
evans
B. Hagen
Gilbert![]()
Nein.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:03 schreef marcodej het volgende:
Krijg je ook punten voor de truien (bijv. tussenspurts) als je die niet in je selectie voor die dag hebt gezet?
Cancellara was 18e, dus dat scheelt maar 3 punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef theodoor9 het volgende:
Cance, Evans en vdb niet in de etappeselectie opgenomen. Lekker is dat!
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Mercurial het volgende:
Wie deze goed heeft voorspeld gaat echt nog punten verliezen. Ik heb F. Schleck, Horner, VDB niet opgesteld.
Dan heb je in ieder geval niet genoeg variatie in je team. Als je hier niet 'beter dan' deze jongens kunt selecteren. Hier zouden ze namelijk nooit punten pakken normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
In ieder geval Gilbert
Heb ook nog geen punten.. Kan even duren (net als vorig jaar).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier zijn er bij mij geen punten geteld, terwijl ik toch echt 9 renners heb geselecteerd.
Nee die had ik er op het laatste moment uitgegooidquote:
Niet helemaal duidelijk, misschien gaan ze wel voor Ben Swift.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Mercurial het volgende:
Morgen iets te verwachten van Boasson Hagen?
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling, Swift voor de vlakke aankomsten.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk, misschien gaan ze wel voor Ben Swift.
Bij mij zijn Zaterdag ook gewoon geen punten geteld terwijl ik wel gewoon een team had opgesteld.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:35 schreef One_of_the_few het volgende:
ik geloof dit spel wel. zaterdag en vrijdag al problemen met inloggen, vandaag weer. Kan niet eens team verwisselen. andere keer beter.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannengkoek het volgende:
Uitslag etappe 3:
1. FARRAR Tyler
2. FEILLU Romain
3. ROJAS Jose Joaquin
4. HINAULT Sébastien
5. CAVENDISH Mark
6. HUSHOVD Thor
7. DEAN Julian
8. BOZIC Borut
9. GREIPEL André
10. ENGOULVENT Jimmy
11. GALIMZYANOV Denis
12. TURGOT Sébastien
13. HAGEN Edvald Boasson
14. MEERSMAN Gianni
15. THOMAS Geraint
16. GERDEMANN Linus
17. BONNET William
18. KLÖDEN Andréas
19. RUIJGH Rob
20. GILBERT Philippe
Nummer 1 dus niet...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef marcodej het volgende:
1, 3, 5,6,8,11, 13 en 20 voor mij, als ik het goed heb.
edit: laat maar weet het alquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb nu 8 man ingevuld en heb nog 1 plekje overvoor de Mur de Bretagne: S Sanchez, Hesjedal of VDB2? Welke zal ik nemen. NB deze namen verwacht ik natuurlijk niet als winnaar, als ze wat puntjes pakken is het al mooi.
Het is erg lastig inderdaad...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog te dubben over morgen...
Ik zet in op dezelfde types als in etappe 1: Gilbert, Cunego, Vino en Evans maar is dat laatste stuk niet te stijl voor iemand als Hushovd? ... ik denk dat we best wat klassementsrenners vooraan gaan zien: VDB, de Schlecks, misschien Contador en Gesink
Is dat de uitslag van vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef SanAnt het volgende:
Top 10
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag een sprongetje gemaakt naar plek 23
Ik zei het nog...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:11 schreef Omega3 het volgende:
Thor wil natuurlijk geel blijven rijden dus ik zit te twijfelen....
Dacht het niet, de winnaar heeft 221 punten...quote:
Dit is de uitslag van vandaag !!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht het niet, de winnaar heeft 221 punten...
neeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef SanAnt het volgende:
En met Fok zijn we een plekje gezakt![]()
[ afbeelding ]
Ik zit eraan te denken hem eruit te gooien voor morgenquote:
Swift heb ik nog helemaal niet gezien geloof ik. ik zou Bozic en Petacchi kiezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken hem eruit te gooien voor morgen
Ik kan 2 van deze 3 kiezen: Swift/Bozic/Petacchi......
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:15 schreef Pannengkoek het volgende:
Stage 6:
1. HAGEN Edvald Boasson
2. GOSS Matthew Harley
3. HUSHOVD Thor
4. FEILLU Romain
5. ROJAS Jose Joaquin
6. VICHOT Arthur
7. GILBERT Philippe
8. CIOLEK Gerald
9. MARCATO Marco
10. JEANNESSON Arnold
11. FUGLSANG Jakob
12. EVANS Cadel
13. EL FARES Julien
14. HINAULT Sébastien
15. KLÖDEN Andréas
16. THOMAS Geraint
17. BOZIC Borut
18. DUMOULIN Samuel
19. GAUTIER Cyril
20. GERDEMANN Linus
Heerlijke uitslag!
Inderdaad, daarom Petacchi ook niet meegenomen. Had toch niets van hem verwacht vandaag. Maar ik denk dat de meeste 9 sprinters meenemen. Dan kan het lastig zijn om ruimte voor Evans te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef arie_bc het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat mensen die Evans hebben hem niet opstellen in deze etappes, volgens mij heb je dit spelletje dan niet helemaal gesnapt. Hij heeft alleen voor de truien al 10 punten wat gelijk staat aan de 11e plaats.
Ik heb Gilbert met een reden als kopman. Namelijk hoe het punten systeem werkt voor subpoules (het is niet het gemiddelde van de poule maar het gemidelde van de top x van elke dagg), daardoor is het goed om gemengde teams te hebben en niet iedereen Contador/CAvendish/Schleck als kopmannen. Plus ik hoopte voor een dagzegen te gaan, dat leek me makkelijker dan de eindzegen, maar daar faal ik inderdaad wel inquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom Petacchi ook niet meegenomen. Had toch niets van hem verwacht vandaag. Maar ik denk dat de meeste 9 sprinters meenemen. Dan kan het lastig zijn om ruimte voor Evans te maken.
Overigens baal ik ook dat ik Feillu niet mee heb genomen i.p.v. Greipel, mijn laatste sprinter.
edit: Arie_BC, jij had Gilbert als kopman toch? Dan heb je het ook niet helemaal begrepen hehe (nu sta je wel bovenaan maar dat zal niet lang meer duren).
Ik snap niet dat ik EBH vandaag niet heb opgesteld....begrijp er dus nog veel minder van dan de mensen die Evans niet hebben opgesteld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef arie_bc het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat mensen die Evans hebben hem niet opstellen in deze etappes, volgens mij heb je dit spelletje dan niet helemaal gesnapt. Hij heeft alleen voor de truien al 10 punten wat gelijk staat aan de 11e plaats.
1. HAGEN Edvald Boasson
Ik heb vandaag Goss niet opgesteld. Had nog 0 punten gepakt en verwachte vandaag toch Cavendish (tegen beter weten is dus). Hagen gelukkig wel waar ik hem eerder nog niet had geselecteerd waar hij punten pakte. Ik vind deze poule toch te lastig. Een poule zoals Sportpools is veel leuker om in te vullen en diverser. Ook hoef je daar niet elke dag weer voor een keuze te staan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik EBH vandaag niet heb opgesteld....begrijp er dus nog veel minder van dan de mensen die Evans niet hebben opgesteld.
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Goss niet opgesteld. Had nog 0 punten gepakt en verwachte vandaag toch Cavendish (tegen beter weten is dus). Hagen gelukkig wel waar ik hem eerder nog niet had geselecteerd waar hij punten pakte. Ik vind deze poule toch te lastig. Een poule zoals Sportpools is veel leuker om in te vullen en diverser. Ook hoef je daar niet elke dag weer voor een keuze te staan.
Inderdaad, ik wil vooraf wat poultjes invullen en erover nadenken, maar als de Tour begint alleen maar rustig kijken/luisteren. Ga voor de Vuelta maar eens goed naar mijn team op Sportpools kijken. Giro en Tour wat afgeraffeld met Danielson, Coppel en Van Garderen/Turgot.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.
Op zich geen beroerde keuzes, zeker met het nul-punten probleem wat je bij sportpools hebt en van Coppel/Danielson verwacht ik nog wel wat....al was het maar voor het jongerenklassement.(Coppel).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil vooraf wat poultjes invullen en erover nadenken, maar als de Tour begint alleen maar rustig kijken/luisteren. Ga voor de Vuelta maar eens goed naar mijn team op Sportpools kijken. Giro en Tour wat afgeraffeld met Danielson, Coppel en Van Garderen/Turgot.
Dat dacht ik al, ja dat is zeker waar...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:32 schreef eentwee het volgende:
Nee (uiteraard niet). Bij dit spel is een uitvaller nog niet zo'n ramp omdat je maar 9 van de 20 renners opstelt elke dag.
Had bij Sportpools zeer veel vertrouwen in Brajkovic en SW Kernquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.
Auw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had bij Sportpools zeer veel vertrouwen in Brajkovic en SW Kern
Ik heb Chavanel in m'n ploeg (geblesseerd) en Arroyo, geruild voor Evans op het laatste moment.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had ook Kern als SW en Wigginsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tieten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Argh vrouwelijk geslachtsdeel, Wiggins is er niet meer bij he
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Argh vrouwelijk geslachtsdeel, Wiggins is er niet meer bij he
Nee, ik heb het gecensureerd voor het geval dat er kleine kindjes meelezenquote:
Lijkt mij dat ze bij Gesink moeten blijven, misschien dat Boom er wel tussenuit mag.quote:
oke, maar kan ik dan beter Boom of Ten Dam nemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze bij Gesink moeten blijven, misschien dat Boom er wel tussenuit mag.
Boom, volgens mij won hij al eens een vergelijkbare etappe in de Vuelta.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, maar kan ik dan beter Boom of Ten Dam nemen?
Dankje, en dan nog 1 vraagje hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Boom, volgens mij won hij al eens een vergelijkbare etappe in de Vuelta.
Voeckler niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje, en dan nog 1 vraagje hoor
Wie van de 3?
Voeckler, Basso, VDB?
Nopequote:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
7 van mijn 9 mensen zitten in de top 10
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
dacht 9 uit 9 in de punten te hebben... blijkt Vino ineens 0 punten te hebben. Que? Is die helemnaal ingestort op het einde?
Zoals het er nu naar uit ziet wordt vanaf plaats 6 gewoon gesprint hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Ferdii het volgende:
bah heb per ongelijk voordat ik op vakantie ging in de etappe van vandaag allemaal sprinters staan
kan hem nu niet meer veranderenWordt weinig punten vandaag dus
Dat dusquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef JeMoeder het volgende:
Doei Kolobnev![]()
Ik krijg geld van je kutrus.
quote:1. GREIPEL André 33 OMEGA PHARMA - LOTTO 3h 31' 21"
2. CAVENDISH Mark 171 HTC - HIGHROAD 3h 31' 21" + 00' 00"
3. ROJAS Jose Joaquin 88 MOVISTAR TEAM 3h 31' 21" + 00' 00"
4. HUSHOVD Thor 51 TEAM GARMIN - CERVELO 3h 31' 21" + 00' 00"
5. FEILLU Romain 201 VACANSOLEIL-DCM 3h 31' 21" + 00' 00"
6. OSS Daniel 95 LIQUIGAS-CANNONDALE 3h 31' 21" + 00' 00"
7. HINAULT Sébastien 105 AG2R LA MONDIALE 3h 31' 21" + 00' 00"
8. BOZIC Borut 202 VACANSOLEIL-DCM 3h 31' 21" + 00' 00"
9. THOMAS Geraint 117 SKY PROCYCLING 3h 31' 21" + 00' 00"
10. DUMOULIN Samuel 153 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 3h 31' 21" + 00' 00"
11. BONNET William 132 FDJ 3h 31' 21" + 00' 00"
12. VAITKUS Tomas 68 PRO TEAM ASTANA 3h 31' 21" + 00' 00"
13. BOLE Grega 163 LAMPRE - ISD 3h 31' 21" + 00' 00"
14. GILBERT Philippe 32 OMEGA PHARMA - LOTTO 3h 31' 21" + 00' 00"
15. HAGEN Edvald Boasson 114 SKY PROCYCLING 3h 31' 21" + 00' 00"
16. HONDO Danilo 165 LAMPRE - ISD 3h 31' 21" + 00' 00"
17. MEERSMAN Gianni 135 FDJ 3h 31' 21" + 00' 00"
18. PEREZ LEZAUN Alan 24 EUSKALTEL - EUSKADI 3h 31' 21" + 00' 00"
19. ROCHE Nicolas 101 AG2R LA MONDIALE 3h 31' 21" + 00' 00"
20. DE WEERT Kevin 124 QUICK STEP CYCLING TEAM 3h 31' 21" + 00' 00"
ja, die Swift dan snap ik echt niet, werd door velen gezien als een darkhorse. die Rus heeft nog wel een paar puntjes gepakt. ik baal vooral dat ik Feillu niet heb en Bozic welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt verkeerde sprinters gekozen: Ventoso en SwiftDie zijn nog nooit bij de eerste 30 geeindigd volgens mij
En die Rus Galimzyanov levert ook maar weinig op
Lol....zelfs in een sprintetappe zijn Voeckler en Gilbert dan nog handig....wmb mag Voeckler die gele trui nog wel even vasthouden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker stom dat ik nooit truidragers selecteer.
Duidelijk een gevalletje van de regels eens beter doorlezen.
Zit een beetje met hetzelfde probleem. Morgen laatste dag van stijgen, misschien top 150, daarna zakken dankzij gebrek aan klimmers (had Wiggins en VDB, en geen Bassoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef edraket31 het volgende:
Een onverwachts goede dag voor mijn team, 153 punten in dagklassering op plaats 157.
Totaalklassement doorgeschoven naar plek 825
Vrees toch wel de komende zware etappes waar de klassementsrenners naar voren zullen komen, had Wiggins en Horner in team, Leipheimer verwacht ik ook niet veel van.
Bij de sprinters had ik veel meer verwacht van Duque
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |