quote:Ik heb er een geopend.
Hier zijn de gegevens
FokLeague is de naam
Wachtwoord is Leiden1
deze is hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Deze was eerst? Ik zag er nog eentje vanmiddag.
Voetbal is iets heel anders dan wielrennenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Mooie OP! Nu moet ik nog maar eens zien te winnenMet EK en WK poules eindig ik altijd best hoog
Weet ik wel, het gaat om het ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
Voetbal is iets heel anders dan wielrennen
ben jij lui ofzo? Het is heel makkelijk: ga naar telegraaf. dan naar telesport. dan zie je tourpoule in de balk staan?quote:
nee maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij lui ofzo? Het is heel makkelijk: ga naar telegraaf. dan naar telesport. dan zie je tourpoule in de balk staan?
Het is met 2 á 3 klikjes gefixtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Vergelijk het maar met:quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer de inschrijving gesloten is, Lijkt het me leuk om ieders team in de OP te gooien. Wil jij je team dan PM'en?
Nee, je kan je team geen naam gevenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb me aangemeld! Kun je je team een naam geven trouwens? Ik kan die optie niet zo snel vinden.
En een linkje in de OP is niet echt een slecht idee, wat een onoverzichtelijke kutsite die Telegraaf.
Jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef 045represent het volgende:
[..]
Nee, je kan je team geen naam geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |