Nee dat denk ik ook niet maar de eerste 20 tellen mee. Kan ik dan beter S. Sanchez of Contador nemen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....18-de worden is natuurlijk best mogelijk. Ik dacht dat je bedoelde of ze echt mee gingen doen om de overwinning vandaag.
Poeh....goede vraag, zou het je niet durven zeggen. Ik neig naar Sanchez, maar dat is echt met een hele grote natte vinger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet maar de eerste 20 tellen mee. Kan ik dan beter S. Sanchez of Contador nemen?
Bij Unibet staat ook Petacchi genoteerd voor de eerste etappe, maar dan neig ik toch naar Contador/VDB.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Poeh....goede vraag, zou het je niet durven zeggen. Ik neig naar Sanchez, maar dat is echt met een hele grote natte vinger.
Dat blijft een verassing, heb hem toch maar meegenomen. Anders hadden ze wel iemand anders meegenomen bij Sky.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Hagen komt terug van een blessure dus ik denk niet dat hij sterk genoeg is vandaag
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef tdrone het volgende:
dagopstelling (en ik verwacht er veel van)
Voeckler
Rojas
Hushovd
Chavanel
Goss
Vinokourov
evans
B. Hagen
Gilbert![]()
Nein.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:03 schreef marcodej het volgende:
Krijg je ook punten voor de truien (bijv. tussenspurts) als je die niet in je selectie voor die dag hebt gezet?
Cancellara was 18e, dus dat scheelt maar 3 punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef theodoor9 het volgende:
Cance, Evans en vdb niet in de etappeselectie opgenomen. Lekker is dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |