Is dat de uitslag van vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef SanAnt het volgende:
Top 10
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag een sprongetje gemaakt naar plek 23
Ik zei het nog...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:11 schreef Omega3 het volgende:
Thor wil natuurlijk geel blijven rijden dus ik zit te twijfelen....
Dacht het niet, de winnaar heeft 221 punten...quote:
Dit is de uitslag van vandaag !!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht het niet, de winnaar heeft 221 punten...
neeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef SanAnt het volgende:
En met Fok zijn we een plekje gezakt![]()
[ afbeelding ]
Ik zit eraan te denken hem eruit te gooien voor morgenquote:
Swift heb ik nog helemaal niet gezien geloof ik. ik zou Bozic en Petacchi kiezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken hem eruit te gooien voor morgen
Ik kan 2 van deze 3 kiezen: Swift/Bozic/Petacchi......
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:15 schreef Pannengkoek het volgende:
Stage 6:
1. HAGEN Edvald Boasson
2. GOSS Matthew Harley
3. HUSHOVD Thor
4. FEILLU Romain
5. ROJAS Jose Joaquin
6. VICHOT Arthur
7. GILBERT Philippe
8. CIOLEK Gerald
9. MARCATO Marco
10. JEANNESSON Arnold
11. FUGLSANG Jakob
12. EVANS Cadel
13. EL FARES Julien
14. HINAULT Sébastien
15. KLÖDEN Andréas
16. THOMAS Geraint
17. BOZIC Borut
18. DUMOULIN Samuel
19. GAUTIER Cyril
20. GERDEMANN Linus
Heerlijke uitslag!
Inderdaad, daarom Petacchi ook niet meegenomen. Had toch niets van hem verwacht vandaag. Maar ik denk dat de meeste 9 sprinters meenemen. Dan kan het lastig zijn om ruimte voor Evans te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef arie_bc het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat mensen die Evans hebben hem niet opstellen in deze etappes, volgens mij heb je dit spelletje dan niet helemaal gesnapt. Hij heeft alleen voor de truien al 10 punten wat gelijk staat aan de 11e plaats.
Ik heb Gilbert met een reden als kopman. Namelijk hoe het punten systeem werkt voor subpoules (het is niet het gemiddelde van de poule maar het gemidelde van de top x van elke dagg), daardoor is het goed om gemengde teams te hebben en niet iedereen Contador/CAvendish/Schleck als kopmannen. Plus ik hoopte voor een dagzegen te gaan, dat leek me makkelijker dan de eindzegen, maar daar faal ik inderdaad wel inquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom Petacchi ook niet meegenomen. Had toch niets van hem verwacht vandaag. Maar ik denk dat de meeste 9 sprinters meenemen. Dan kan het lastig zijn om ruimte voor Evans te maken.
Overigens baal ik ook dat ik Feillu niet mee heb genomen i.p.v. Greipel, mijn laatste sprinter.
edit: Arie_BC, jij had Gilbert als kopman toch? Dan heb je het ook niet helemaal begrepen hehe (nu sta je wel bovenaan maar dat zal niet lang meer duren).
Ik snap niet dat ik EBH vandaag niet heb opgesteld....begrijp er dus nog veel minder van dan de mensen die Evans niet hebben opgesteld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef arie_bc het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat mensen die Evans hebben hem niet opstellen in deze etappes, volgens mij heb je dit spelletje dan niet helemaal gesnapt. Hij heeft alleen voor de truien al 10 punten wat gelijk staat aan de 11e plaats.
1. HAGEN Edvald Boasson
Ik heb vandaag Goss niet opgesteld. Had nog 0 punten gepakt en verwachte vandaag toch Cavendish (tegen beter weten is dus). Hagen gelukkig wel waar ik hem eerder nog niet had geselecteerd waar hij punten pakte. Ik vind deze poule toch te lastig. Een poule zoals Sportpools is veel leuker om in te vullen en diverser. Ook hoef je daar niet elke dag weer voor een keuze te staan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik EBH vandaag niet heb opgesteld....begrijp er dus nog veel minder van dan de mensen die Evans niet hebben opgesteld.
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Goss niet opgesteld. Had nog 0 punten gepakt en verwachte vandaag toch Cavendish (tegen beter weten is dus). Hagen gelukkig wel waar ik hem eerder nog niet had geselecteerd waar hij punten pakte. Ik vind deze poule toch te lastig. Een poule zoals Sportpools is veel leuker om in te vullen en diverser. Ook hoef je daar niet elke dag weer voor een keuze te staan.
Inderdaad, ik wil vooraf wat poultjes invullen en erover nadenken, maar als de Tour begint alleen maar rustig kijken/luisteren. Ga voor de Vuelta maar eens goed naar mijn team op Sportpools kijken. Giro en Tour wat afgeraffeld met Danielson, Coppel en Van Garderen/Turgot.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |