Op zich geen beroerde keuzes, zeker met het nul-punten probleem wat je bij sportpools hebt en van Coppel/Danielson verwacht ik nog wel wat....al was het maar voor het jongerenklassement.(Coppel).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil vooraf wat poultjes invullen en erover nadenken, maar als de Tour begint alleen maar rustig kijken/luisteren. Ga voor de Vuelta maar eens goed naar mijn team op Sportpools kijken. Giro en Tour wat afgeraffeld met Danielson, Coppel en Van Garderen/Turgot.
Dat dacht ik al, ja dat is zeker waar...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:32 schreef eentwee het volgende:
Nee (uiteraard niet). Bij dit spel is een uitvaller nog niet zo'n ramp omdat je maar 9 van de 20 renners opstelt elke dag.
Had bij Sportpools zeer veel vertrouwen in Brajkovic en SW Kernquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sportpools vind ik ook veel leuker, merk nu al dat ik me er heel snel vanaf maak, iedere dag dat invullen gaat me irriteren.
Auw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had bij Sportpools zeer veel vertrouwen in Brajkovic en SW Kern
Ik heb Chavanel in m'n ploeg (geblesseerd) en Arroyo, geruild voor Evans op het laatste moment.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had ook Kern als SW en Wigginsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tieten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Argh vrouwelijk geslachtsdeel, Wiggins is er niet meer bij he
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Argh vrouwelijk geslachtsdeel, Wiggins is er niet meer bij he
Nee, ik heb het gecensureerd voor het geval dat er kleine kindjes meelezenquote:
Lijkt mij dat ze bij Gesink moeten blijven, misschien dat Boom er wel tussenuit mag.quote:
oke, maar kan ik dan beter Boom of Ten Dam nemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze bij Gesink moeten blijven, misschien dat Boom er wel tussenuit mag.
Boom, volgens mij won hij al eens een vergelijkbare etappe in de Vuelta.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, maar kan ik dan beter Boom of Ten Dam nemen?
Dankje, en dan nog 1 vraagje hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Boom, volgens mij won hij al eens een vergelijkbare etappe in de Vuelta.
Voeckler niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje, en dan nog 1 vraagje hoor
Wie van de 3?
Voeckler, Basso, VDB?
Nopequote:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
7 van mijn 9 mensen zitten in de top 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |