waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Mercurial het volgende:
Wie deze goed heeft voorspeld gaat echt nog punten verliezen. Ik heb F. Schleck, Horner, VDB niet opgesteld.
Dan heb je in ieder geval niet genoeg variatie in je team. Als je hier niet 'beter dan' deze jongens kunt selecteren. Hier zouden ze namelijk nooit punten pakken normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
In ieder geval Gilbert
Heb ook nog geen punten.. Kan even duren (net als vorig jaar).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier zijn er bij mij geen punten geteld, terwijl ik toch echt 9 renners heb geselecteerd.
Nee die had ik er op het laatste moment uitgegooidquote:
Niet helemaal duidelijk, misschien gaan ze wel voor Ben Swift.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Mercurial het volgende:
Morgen iets te verwachten van Boasson Hagen?
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling, Swift voor de vlakke aankomsten.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk, misschien gaan ze wel voor Ben Swift.
Bij mij zijn Zaterdag ook gewoon geen punten geteld terwijl ik wel gewoon een team had opgesteld.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:35 schreef One_of_the_few het volgende:
ik geloof dit spel wel. zaterdag en vrijdag al problemen met inloggen, vandaag weer. Kan niet eens team verwisselen. andere keer beter.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannengkoek het volgende:
Uitslag etappe 3:
1. FARRAR Tyler
2. FEILLU Romain
3. ROJAS Jose Joaquin
4. HINAULT Sébastien
5. CAVENDISH Mark
6. HUSHOVD Thor
7. DEAN Julian
8. BOZIC Borut
9. GREIPEL André
10. ENGOULVENT Jimmy
11. GALIMZYANOV Denis
12. TURGOT Sébastien
13. HAGEN Edvald Boasson
14. MEERSMAN Gianni
15. THOMAS Geraint
16. GERDEMANN Linus
17. BONNET William
18. KLÖDEN Andréas
19. RUIJGH Rob
20. GILBERT Philippe
Nummer 1 dus niet...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef marcodej het volgende:
1, 3, 5,6,8,11, 13 en 20 voor mij, als ik het goed heb.
edit: laat maar weet het alquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb nu 8 man ingevuld en heb nog 1 plekje overvoor de Mur de Bretagne: S Sanchez, Hesjedal of VDB2? Welke zal ik nemen. NB deze namen verwacht ik natuurlijk niet als winnaar, als ze wat puntjes pakken is het al mooi.
Het is erg lastig inderdaad...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog te dubben over morgen...
Ik zet in op dezelfde types als in etappe 1: Gilbert, Cunego, Vino en Evans maar is dat laatste stuk niet te stijl voor iemand als Hushovd? ... ik denk dat we best wat klassementsrenners vooraan gaan zien: VDB, de Schlecks, misschien Contador en Gesink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |