23 juni dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef Daanus het volgende:
Ik zit erin. Wanneer zijn alle definitieve selecties bekend zodat de teams samengesteld kunnen worden??
Tjah, niet mee doen? Weet het parcours zo even niet, maar als er al veel bergen in zitten gewoon de klimmers en klassementsrenners inzetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef MadMarine het volgende:
Jongens, ik heb wel even wat advies nodig...
De eerste twee weken van de tour zal ik mijn etappe selectie nauwelijks nog kunnen aanpassen... Hoe pak ik dat aan? Hoe doen jullie dat?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dit jaar vooruit kunt plannen, dus dan zou je aan de hand van de routekaart redelijk gemakkelijk kunnen bepalen in welke etappes je de sprinters op moet stellen, en in welke etappes de klimmers/klassementsrenners.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef MadMarine het volgende:
Jongens, ik heb wel even wat advies nodig...
De eerste twee weken van de tour zal ik mijn etappe selectie nauwelijks nog kunnen aanpassen... Hoe pak ik dat aan? Hoe doen jullie dat?
Nou... Bedankt voor de tip hè!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tjah, niet mee doen? Weet het parcours zo even niet, maar als er al veel bergen in zitten gewoon de klimmers en klassementsrenners inzetten.
Tuurlijk, tnx!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:35 schreef HATECE het volgende:
@MadMarine: Andy komt dit jaar niet meer in aanmerking voor de witte trui (wordt 26 dit jaar).
Klopt, heb de helft al ingevuld ivm vakantie..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dit jaar vooruit kunt plannen, dus dan zou je aan de hand van de routekaart redelijk gemakkelijk kunnen bepalen in welke etappes je de sprinters op moet stellen, en in welke etappes de klimmers/klassementsrenners.
Etappe 8 is voor mij ook een twijfelgeval, lijkt me ideaal voor Gilbert of een Boonen. Aan de andere kant, het kan ook maar zo dat een Ivanov of een L.L Sanchez er met de ritzege vandoor gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef tdrone het volgende:
ben nog zwaar aan het twijfelen over etappe 6 en 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |