quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Middle of fucking nowherequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, ik dacht al: die zit toch int oosten des lands?!
ik kan af en toe verschrikkelijk snel zijn.. niet verder vertellen hequote:
Owja dan is 65m2 idd heel groot.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zolderkamer bij m'n oudersHuurhokken waar ik op mag reageren/kan betalen zijn 35 m2 ofzo.
quote:
Oke, opnieuw:quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dan is 65m2 idd heel groot.
35 tja.. daar past wel wat in, maar zo groot is nu mijn woonkamer
ahaaaa.. dank u voor de clarificatiequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oke, opnieuw:
Royco1 heeft binnenkort 77 Lager op tap. Er is echter nu ook één tent in Nederland die hem ook op de tap heeft, en da's de BeerTemple (met bovenstaand adres). Royco zijn hut zit nabij Tiel.
Als je heel veel geduld hebt kan je een poging wagen om het mij te leren.quote:
Als je naar hier komt hardlopen, gaat het snel met je conditie en maak je me in ieder geval op dat vlak dik inquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je heel veel geduld hebt kan je een poging wagen om het mij te leren.
alsof jouw kuisheidsgordel te hacken is...quote:
* Spezza19 heeft ongeveer 100m2 woonruimte en nog 200m2 tuinquote:
Klopt en het is ook best knusquote:
?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof jouw kuisheidsgordel te hacken is...
Leuk hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, geloof ik.
laatmaar.. associatief leek t wel een leuk grapje.. maar als ik het uit moet gaan leggenquote:
Hij wil in je broekje, lijkt mij duidelijk.quote:
Ah, kijk, zulke hints snap ik nooitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil in je broekje, lijkt mij duidelijk.
same herequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, kijk, zulke hints snap ik nooit
Je bent nog maagd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, kijk, zulke hints snap ik nooit
Onthoud dan maar het volgende: 95% van wat een man tegen je zegt, heeft als achterliggende motivatie om in je broekje te komen.quote:
En waar is hier precies? Klinkt goed hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:55 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Als je naar hier komt hardlopen, gaat het snel met je conditie en maak je me in ieder geval op dat vlak dik in
Schat je het nog laag inquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onthoud dan maar het volgende: 95% van wat een man tegen je zegt, heeft als achterliggende motivatie om in je broekje te komen.
Bredaquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar is hier precies? Klinkt goed haha![]()
Ik woon op 41 m2
Dat is altijd even wennen als je handremmen gewend bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft vandaag voor het eerst in 7 jaar weer eens gefietst
Zo'n prachtige terugtrapremfiets....
Stond er "Loekie" op?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft vandaag voor het eerst in 7 jaar weer eens gefietst
Zo'n prachtige terugtrapremfiets....
Breda de gekstuh!quote:
Mega Mindy is het toch tegenwoordig?quote:
Dora!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mega Mindy is het toch tegenwoordig?
Kijk CL, een typisch voorbeeld van een 'ik wil in je broekje' post.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Breda de gekstuh!
Erg goede plaats om te stappen......![]()
![]()
Alleen volgende keer regel ik daar een hotel..... terugrijden enzo....
Dat is nog een stukje lopenquote:
Nou, juist niet, anders had ik wel "slaapplaats" gezegd ipv hotelquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk CL, een typisch voorbeeld van een 'ik wil in je broekje' post.
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nou, juist niet, anders had ik wel "slaapplaats" gezegd ipv hotel
Details Airwin, details.....
Jij doet het subtielerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat staat ter discussie.. zegt alleen nog dat je geen ontbijt van de gastvrouw krijgt maar niets over spelen tussen de lakensquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je autistisch bent, anders was ik nu boos gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij doet het subtielerjij biedt haar heel romantisch een nachtje in het hotel aan
daar was ie ook niet meer aan gewend hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is altijd even wennen als je handremmen gewend bent
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Subtiliteit is wederom pijnlijk duidelijk niet zijn sterkste punt
Eerlijkheid ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
Subtiliteit is wederom pijnlijk duidelijk niet zijn sterkste punt
Dan ben ik een keer blij dat ik dat benquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je autistisch bent, anders was ik nu boos geworden
Waardering is subjectiefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit volgens een woningwaardering op 68 m2. Alhoewel de BAG zegt dat ik op 92m2 zit. Slechts een klein verschilletje
Try me!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Zo kunnen we nog wel even door gaan ben ik bang
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spiritquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik een keer blij dat ik dat ben![]()
Ben jij zo'n kreng ja?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spirit
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.quote:
Ik hoor het al. Weinig kans dat hij in jouw broekje komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.
Zijn uiterlijk is niet zijn sterkste punt.
Intelligentie is niet zijn sterkste punt.
Humor is niet zijn sterkste punt.
etc etc etc
Dat zal ik doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spirit
Weltrusten mijsquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Fijne avond lieve singlesIk ga naar bed!
Ik eet liever een torquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Weinig kans dat hij in jouw broekje komt.
nutteloos gedoe is daquote:
die schijnen nog best gezond en lekker te zijn.quote:
quote:
Dank je, jij ook alvastquote:
intelligentie is ook niet jouw sterkste punt blijkbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.
Zijn uiterlijk is niet zijn sterkste punt.
Humor is niet zijn sterkste punt.
etc etc etc
Ik was iets heel goors aant bedenken, maar mijn benevelde brein kwam niet verder...quote:
Sprakeloos?quote:
Shit!! Die is echt best hilarischquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
intelligentie is ook niet jouw sterkste punt blijkbaar
wie vraagt dat ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Om na mijn training maar eens even een ouwe koei uit de sloot te trekken; waarom vraagt iemand aan mij of ik meer `kutjes´ nodig heb?
Ik wil jequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Om na mijn training maar eens even een ouwe koei uit de sloot te trekken; waarom vraagt iemand aan mij of ik meer `kutjes´ nodig heb?
Die van Mumford & Sons?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Wist je al dat ik ga trouwen met die ene zanger?![]()
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiquote:
Volhouden M-M.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiik zou bijna weer aan seks beginnen zo saai vind ik t
Dan moet je je wel heel erg vervelen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiik zou bijna weer aan seks beginnen zo saai vind ik t
Met slagroom?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is al afgewend aangezien 'kutjes' wederom op het menu staat.
Nu hij nog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ja echtIk ben er nog steeds van overtuigd
Seksquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wanneer kwam je iets drinken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plaatje stond er gelijk al. volgens mij is het niet eens mogelijk een lege post te posten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sprakeloos?
Edit: pas in de quote zie ik dat er een plaatje moet verschijnen....wat ie niet deed dus de post is/was gewoon leeg.
Ik heb ze liever naturelquote:
Ik zag ook niksquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
plaatje stond er gelijk al. volgens mij is het niet eens mogelijk een lege post te posten?
Als het maar geen seks is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
Heb je daarom geen seks??quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
\nee dat staat er los vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je daarom geen seks??
Ik snap het niet meer
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\nee dat staat er los van
maar seks is vies dus daar ben ik mee gestopt
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Ja slaap lekker Mijs, kan je daarna weer flink hardlopen en zo.
Zo zonde van dat prachtige lichaam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
HEY! Jij ging slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
Vies ik vaak het lekkerste hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.quote:
Squashen is leuk zolang je niet verliestquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
quote:
Wat voor hobby?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Ik moest even kijken naar Help mijn man heeft een hobby
Neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?
van wie moest je datquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raakquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang je niet verliest![]()
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.
daar zijn meer 'sporten' goed voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raak
Euh die kan je afdoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
Je breekt mn hart, telkens weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zien
Eens, hoewel squashen ook wel heel erg fijn is. Misschien ook wel wat voor M-M nu ze seks heeft afgezworen.quote:
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoogquote:
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseertquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?
Die JoeyTquote:
Heb je 3000 kilometer de tijd?quote:
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daaag, ben niet achterlijk he
Op jou wacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die JoeyT![]()
[..]
Heb je 3000 kilometer de tijd?
Kloptquote:
geloof ik je nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeft
Nouja zeg, en bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseert
succes met je hobbies en slapenquote:
En als ik helemaal geen relatie zou hebben?quote:
quote:
Dat is niets nieuwsquote:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.
Airwin telt niet he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik heel warm van worden
Wij tweeen zijn meer dan genoegquote:
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook een manier om je conditie op te krikken.
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijk
In welke volgorde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Wat zal je dan afgetraind zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Ik zie alles dubbel bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.
Ook.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohhhh BarbDit heb ik zo lang willen horen
quote:Sarcasme. Herken het.
Dus dat is nu sarcasmequote:
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.quote:
Proost!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb mezelf net een prosecco ingeschonken, omdat het kan
Nu snap ik het dus niet meerquote:
doe maar duur.. ik zit aan een juupkequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Je maakt me denken alsof het weekend is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga hier niet op inquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
Wat doe je moeilijk, Tijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
zaterdag 16.45 heb ik weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je maakt me denken alsof het weekend is.
Nu is dat het voor mij ook, maar toch, ik wil dat nog even wegduwen.
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.quote:
Dat was mij al duidelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
Wat was de precieze aanleiding?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
maak het nog ingewikkelderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Beetje doordrinken dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zaterdag 16.45 heb ik weekend
morgen 9.30-18.30 en zaterdag 10.15-16.45 werken
call girlquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Dan wil ze neuken. Of juist niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Gebrek aan seks?quote:
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergensquote:
Vrouwquote:
callcenterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.quote:
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergens
Sorry, ik geef alleen om uiterlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.
All night long, babyquote:
Hoe vaak zijn er al callgirlgrappen over gemaakt?quote:
Dat is geen nieuws.quote:
Dat is altijd met bijna alles. Dus nu ben ik nog een ruk verderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 is
Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.quote:
Dan moet je van Fok gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
Slap geouwehoer, minder gepraat, meer geneuk
tis alleen geen weer om te gaan fietsenquote:
Getuigt dat niet juist van intelligentie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.
Duuuhuuuude!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.
Sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maak het gemis nou niet nóg erger
Ja, wat was dat nu precies? Criminologie ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is een bijbaantje heik studeer nog
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Getuigt dat niet juist van intelligentie?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.
daar hebben ze toch rubbers voor uitgevondenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.
Met wie dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschermen die tegen opdringerige dronken vrouwen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
daar hebben ze toch rubbers voor uitgevonden
Nee, maar intelligentie was niet haar sterkste punt, noemde iemand hier al eerderquote:
Slaap en droom ze dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar slapen... dromen over jou
forensica, criminologie en rechtspleging, masterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wat was dat nu precies? Criminologie ofzo?
Deed je dat maar met je preutsheid dan.quote:
Daar voel je niks vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar intelligentie was niet haar sterkste punt, noemde iemand hier al eerder
nee.. maar wel tegen sporen na gebruikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschermen die tegen opdringerige dronken vrouwen?
Jij?quote:
heb je je om laten bouwen dan?quote:
Je wil me toch nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deed je dat maar met je preutsheid dan.
Als ze je bed onderkotst enzo? Praktisch.quote:
Ja wel klaar met bitchen tegen mn ex.quote:
Nope, vrouwen die 'hihi' doen als het over seks gaat zijn aan mij niet besteed.quote:
Ik zie ook niet hoe het beschermt tegen krab- en bijtwonden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze je bed onderkotst enzo? Praktisch.
Morgen weer verder?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel klaar met bitchen tegen mn ex.
For now
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, vrouwen die 'hihi' doen als het over seks gaat zijn aan mij niet besteed.
*ignore*quote:
Kom jij aandacht te kort?quote:
'hihi'.quote:
Jazeker, het was erg mooi. Beth was goed bij stem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Maar Air, Portishead was dus de moeite waard?
Jammer, want verder ben je wel leuk.quote:
Is dat minder erg dan de Peu?quote:
Neequote:
Fijn. Ze komen vast ooit nog een keer naar Nederland, dan ben ik van de partij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, het was erg mooi. Beth was goed bij stem.
Deal!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Fijn. Ze komen vast ooit nog een keer naar Nederland, dan ben ik van de partij.
YOU KNOW YOU SHOULDN'T!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
spannend.. heb net de 1e opengemaakt
[ afbeelding ]
Andere plannen?quote:
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van hebquote:
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijkquote:
Wow, dat klinkt gaaf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
forensica, criminologie en rechtspleging, master
Serieus? Ik zelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
Jij hebt de statuesque fruity ale?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
een beetje ???quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop dat mn bureau en vloer mn prosecco lekker vonden
ben een beetje lomp
Dat vind ik gelukkig niet erg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dagquote:
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....quote:
Oh jee, een verstandige vrouwquote:
Vandaag is de postbode geweestquote:
Arme jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Ja, dat laatste.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
Gelukkig heb jij Spirit nog.quote:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blondequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt de statuesque fruity ale?
In ieder geval geen twee van drinken!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blonde
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.
Een soort joker.
Ik was niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]![]()
![]()
Doen ze shinen in de zon, sma'tje van me?
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]Je moet wel lezen wat er ónder staat hè.
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optredenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dag
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht had
"you know you shouldn't"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
"you know you shouldn't"
daarom heb ik er ook gelijk 3 van gekocht
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´quote:
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillzquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optreden
Wtf is er gebeurd hier vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.
Die 10 minuten zijn het waardquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillz
Ik neem genoegen met jouw waardering alleen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.
is wel goede 'training' voor morgen
SOWIESO!quote:
nou laat ik maar op tijd gaan slapen.. heb al helemaal t plan om morgen kaal te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
nou laat ik maar op tijd gaan slapen.. heb al helemaal t plan om morgen kaal te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |