In welke volgorde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Wat zal je dan afgetraind zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Ik zie alles dubbel bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.
Ook.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohhhh BarbDit heb ik zo lang willen horen
quote:Sarcasme. Herken het.
Dus dat is nu sarcasmequote:
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.quote:
Proost!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb mezelf net een prosecco ingeschonken, omdat het kan
Nu snap ik het dus niet meerquote:
doe maar duur.. ik zit aan een juupkequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Je maakt me denken alsof het weekend is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga hier niet op inquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
Wat doe je moeilijk, Tijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
zaterdag 16.45 heb ik weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je maakt me denken alsof het weekend is.
Nu is dat het voor mij ook, maar toch, ik wil dat nog even wegduwen.
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.quote:
Dat was mij al duidelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |