daar was ie ook niet meer aan gewend hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is altijd even wennen als je handremmen gewend bent
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Subtiliteit is wederom pijnlijk duidelijk niet zijn sterkste punt
Eerlijkheid ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
Subtiliteit is wederom pijnlijk duidelijk niet zijn sterkste punt
Dan ben ik een keer blij dat ik dat benquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je autistisch bent, anders was ik nu boos geworden
Waardering is subjectiefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit volgens een woningwaardering op 68 m2. Alhoewel de BAG zegt dat ik op 92m2 zit. Slechts een klein verschilletje
Try me!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Zo kunnen we nog wel even door gaan ben ik bang
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spiritquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik een keer blij dat ik dat ben![]()
Ben jij zo'n kreng ja?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spirit
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.quote:
Ik hoor het al. Weinig kans dat hij in jouw broekje komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.
Zijn uiterlijk is niet zijn sterkste punt.
Intelligentie is niet zijn sterkste punt.
Humor is niet zijn sterkste punt.
etc etc etc
Dat zal ik doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je aan jezelf twijfelt, gewoon denken: gelukkig heb ik geen ruzie met spirit
Weltrusten mijsquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Fijne avond lieve singlesIk ga naar bed!
Ik eet liever een torquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Weinig kans dat hij in jouw broekje komt.
nutteloos gedoe is daquote:
die schijnen nog best gezond en lekker te zijn.quote:
quote:
Dank je, jij ook alvastquote:
intelligentie is ook niet jouw sterkste punt blijkbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Manieren zijn niet zijn sterkte punt.
Zijn uiterlijk is niet zijn sterkste punt.
Humor is niet zijn sterkste punt.
etc etc etc
Ik was iets heel goors aant bedenken, maar mijn benevelde brein kwam niet verder...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |