Als het maar geen seks is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
Heb je daarom geen seks??quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
\nee dat staat er los vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je daarom geen seks??
Ik snap het niet meer
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\nee dat staat er los van
maar seks is vies dus daar ben ik mee gestopt
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Ja slaap lekker Mijs, kan je daarna weer flink hardlopen en zo.
Zo zonde van dat prachtige lichaam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
HEY! Jij ging slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
Vies ik vaak het lekkerste hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.quote:
Squashen is leuk zolang je niet verliestquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
quote:
Wat voor hobby?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Ik moest even kijken naar Help mijn man heeft een hobby
Neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?
van wie moest je datquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raakquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang je niet verliest![]()
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.
daar zijn meer 'sporten' goed voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raak
Euh die kan je afdoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
Je breekt mn hart, telkens weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zien
Eens, hoewel squashen ook wel heel erg fijn is. Misschien ook wel wat voor M-M nu ze seks heeft afgezworen.quote:
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoogquote:
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseertquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?
Die JoeyTquote:
Heb je 3000 kilometer de tijd?quote:
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daaag, ben niet achterlijk he
Op jou wacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die JoeyT![]()
[..]
Heb je 3000 kilometer de tijd?
Kloptquote:
geloof ik je nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeft
Nouja zeg, en bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseert
succes met je hobbies en slapenquote:
En als ik helemaal geen relatie zou hebben?quote:
quote:
Dat is niets nieuwsquote:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.
Airwin telt niet he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik heel warm van worden
Wij tweeen zijn meer dan genoegquote:
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook een manier om je conditie op te krikken.
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijk
In welke volgorde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Wat zal je dan afgetraind zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashen
Ik zie alles dubbel bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.
Ook.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohhhh BarbDit heb ik zo lang willen horen
quote:Sarcasme. Herken het.
Dus dat is nu sarcasmequote:
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.quote:
Proost!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb mezelf net een prosecco ingeschonken, omdat het kan
Nu snap ik het dus niet meerquote:
doe maar duur.. ik zit aan een juupkequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Je maakt me denken alsof het weekend is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga hier niet op inquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met je preutsheid als je goed hebt gedronken? Zoveel genot is maar weinig waard, als de tegenpartij niet openstaat voor enige creativiteit.
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
Wat doe je moeilijk, Tijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus niet meer![]()
![]()
Taalmisbruik, sarcasme. Wat is het nu? Wees alsjeblieft duidelijk.
zaterdag 16.45 heb ik weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je maakt me denken alsof het weekend is.
Nu is dat het voor mij ook, maar toch, ik wil dat nog even wegduwen.
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.quote:
Dat was mij al duidelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al voldoende duidelijk.
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw Tijn, snap het nou!! Vrouwen zijn NOOIT duidelijk!
Wat was de precieze aanleiding?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
maak het nog ingewikkelderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Beetje doordrinken dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zaterdag 16.45 heb ik weekend
morgen 9.30-18.30 en zaterdag 10.15-16.45 werken
call girlquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Dan wil ze neuken. Of juist niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Gebrek aan seks?quote:
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergensquote:
Vrouwquote:
callcenterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.quote:
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergens
Sorry, ik geef alleen om uiterlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.
All night long, babyquote:
Hoe vaak zijn er al callgirlgrappen over gemaakt?quote:
Dat is geen nieuws.quote:
Dat is altijd met bijna alles. Dus nu ben ik nog een ruk verderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |