Shit!! Die is echt best hilarischquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
intelligentie is ook niet jouw sterkste punt blijkbaar
wie vraagt dat ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Om na mijn training maar eens even een ouwe koei uit de sloot te trekken; waarom vraagt iemand aan mij of ik meer `kutjes´ nodig heb?
Ik wil jequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Om na mijn training maar eens even een ouwe koei uit de sloot te trekken; waarom vraagt iemand aan mij of ik meer `kutjes´ nodig heb?
Die van Mumford & Sons?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Wist je al dat ik ga trouwen met die ene zanger?![]()
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiquote:
Volhouden M-M.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiik zou bijna weer aan seks beginnen zo saai vind ik t
Dan moet je je wel heel erg vervelen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
als je dit al een rel noemt, ik vind het maar saaiik zou bijna weer aan seks beginnen zo saai vind ik t
Met slagroom?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is al afgewend aangezien 'kutjes' wederom op het menu staat.
Nu hij nog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ja echtIk ben er nog steeds van overtuigd
Seksquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wanneer kwam je iets drinken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plaatje stond er gelijk al. volgens mij is het niet eens mogelijk een lege post te posten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sprakeloos?
Edit: pas in de quote zie ik dat er een plaatje moet verschijnen....wat ie niet deed dus de post is/was gewoon leeg.
Ik heb ze liever naturelquote:
Ik zag ook niksquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
plaatje stond er gelijk al. volgens mij is het niet eens mogelijk een lege post te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |