Wat was de precieze aanleiding?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
maak het nog ingewikkelderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Beetje doordrinken dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook behoorlijk veelzeggend
Zoals ik zondag al zei: "Hier heb ik niet genoeg voor gedronken!"
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zaterdag 16.45 heb ik weekend
morgen 9.30-18.30 en zaterdag 10.15-16.45 werken
call girlquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Dan wil ze neuken. Of juist niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ze wel duidelijk overkomen moet je er wat achter gaan zoeken.
Gebrek aan seks?quote:
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergensquote:
Vrouwquote:
callcenterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk moet ik dan aan denken?
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.quote:
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragedie, ik wou dat ik het leven draaglijker voor je kon maken.
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat schept al meer duidelijkheid, nu komen we ergens
Sorry, ik geef alleen om uiterlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is jammer dat je op een moment dat je kan investeren in onze vertrouwensband, je zo gruwelijk laat afweten. Ik ga bijna denken dat de reden dat jij mij adoreert vooral is gebaseerd op lust in plaats van mijn intellect.
All night long, babyquote:
Hoe vaak zijn er al callgirlgrappen over gemaakt?quote:
Dat is geen nieuws.quote:
Dat is altijd met bijna alles. Dus nu ben ik nog een ruk verderquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ingewikkeld men het ook maakt, uiteindelijk komt het er op neer dat altijd 50-50 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |