Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zien
Eens, hoewel squashen ook wel heel erg fijn is. Misschien ook wel wat voor M-M nu ze seks heeft afgezworen.quote:
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoogquote:
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseertquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de trouwring of omdat ik mij verlekker op het figuur van M-M?
Die JoeyTquote:
Heb je 3000 kilometer de tijd?quote:
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daaag, ben niet achterlijk he
Op jou wacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die JoeyT![]()
[..]
Heb je 3000 kilometer de tijd?
Kloptquote:
geloof ik je nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu vertel dat hij een open huwelijk heeft
Nouja zeg, en bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb alcohol in mijn bloed.. dan zijn mijn eisen ineens een stuk minder hoog
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
Je weet dat een trouwring me bijzonder weinig interesseert
succes met je hobbies en slapenquote:
En als ik helemaal geen relatie zou hebben?quote:
quote:
Dat is niets nieuwsquote:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleid me dan verdorie, zolang je nog teveel bloed in je alcohol hebt.
Airwin telt niet he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik heel warm van worden
Wij tweeen zijn meer dan genoegquote:
Ok ok, dan wordt het dus seksen en squashenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook een manier om je conditie op te krikken.
Genoeg alternatieven beschikbaar, als je maar genoeg hebt gedronken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Neenee, niet genoeg, of teveel alcohol! Nou moet je niet ineens dom gaan lopen doen want dan vind ik je ineens een stuk minder woest aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |