Als het maar geen seks is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
Heb je daarom geen seks??quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn man heeft een hobby, veeg me op
\nee dat staat er los vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je daarom geen seks??
Ik snap het niet meer
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\nee dat staat er los van
maar seks is vies dus daar ben ik mee gestopt
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Ja slaap lekker Mijs, kan je daarna weer flink hardlopen en zo.
Zo zonde van dat prachtige lichaam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
HEY! Jij ging slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
Vies ik vaak het lekkerste hequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.quote:
Squashen is leuk zolang je niet verliestquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hardlopen is voorlopig op de lange baan geschoven; veel te veel hoofdpijn de laatste tijd. Squashen is ook veel leuker natuurlijk
quote:
Wat voor hobby?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Ik moest even kijken naar Help mijn man heeft een hobby
Neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj bent ziek in je hoofd, weet je dat?
van wie moest je datquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
tegen John dat ie m wel ff zou slaan zodat ie 40 dagen sterretjes zou zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raakquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang je niet verliest![]()
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand met zo veel overtuigingskracht zoals jij moet haar toch makkelijk op andere gedachten kunnen brengen.
daar zijn meer 'sporten' goed voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is leuk zolang ik mijn frustraties erdoor kwijt raak
Euh die kan je afdoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
Je breekt mn hart, telkens weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beperking zit niet in mijn overtuigingskracht, maar in mijn trouwring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |