Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.quote:
Dan moet je van Fok gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
Slap geouwehoer, minder gepraat, meer geneuk
tis alleen geen weer om te gaan fietsenquote:
Getuigt dat niet juist van intelligentie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.
Duuuhuuuude!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij heeft ooit een stripper laten zitten... Dat geeft toch te denken.
Sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maak het gemis nou niet nóg erger
Ja, wat was dat nu precies? Criminologie ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is een bijbaantje heik studeer nog
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Getuigt dat niet juist van intelligentie?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.
daar hebben ze toch rubbers voor uitgevondenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een opzichzelfstaand incident zou zijn. Maar als hij zich vervolgens inlaat met vrouwen die zich aan iedereen aanbieden als ze een slok op hebben, dan ga ik twijfelen hoor.
Met wie dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschermen die tegen opdringerige dronken vrouwen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
daar hebben ze toch rubbers voor uitgevonden
Nee, maar intelligentie was niet haar sterkste punt, noemde iemand hier al eerderquote:
Slaap en droom ze dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar slapen... dromen over jou
forensica, criminologie en rechtspleging, masterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wat was dat nu precies? Criminologie ofzo?
Deed je dat maar met je preutsheid dan.quote:
Daar voel je niks vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar intelligentie was niet haar sterkste punt, noemde iemand hier al eerder
nee.. maar wel tegen sporen na gebruikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschermen die tegen opdringerige dronken vrouwen?
Jij?quote:
heb je je om laten bouwen dan?quote:
Je wil me toch nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deed je dat maar met je preutsheid dan.
Als ze je bed onderkotst enzo? Praktisch.quote:
Ja wel klaar met bitchen tegen mn ex.quote:
Nope, vrouwen die 'hihi' doen als het over seks gaat zijn aan mij niet besteed.quote:
Ik zie ook niet hoe het beschermt tegen krab- en bijtwonden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze je bed onderkotst enzo? Praktisch.
Morgen weer verder?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel klaar met bitchen tegen mn ex.
For now
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, vrouwen die 'hihi' doen als het over seks gaat zijn aan mij niet besteed.
*ignore*quote:
Kom jij aandacht te kort?quote:
'hihi'.quote:
Jazeker, het was erg mooi. Beth was goed bij stem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Maar Air, Portishead was dus de moeite waard?
Jammer, want verder ben je wel leuk.quote:
Is dat minder erg dan de Peu?quote:
Neequote:
Fijn. Ze komen vast ooit nog een keer naar Nederland, dan ben ik van de partij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, het was erg mooi. Beth was goed bij stem.
Deal!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Fijn. Ze komen vast ooit nog een keer naar Nederland, dan ben ik van de partij.
YOU KNOW YOU SHOULDN'T!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
spannend.. heb net de 1e opengemaakt
[ afbeelding ]
Andere plannen?quote:
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van hebquote:
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijkquote:
Wow, dat klinkt gaaf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
forensica, criminologie en rechtspleging, master
Serieus? Ik zelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
Jij hebt de statuesque fruity ale?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
een beetje ???quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop dat mn bureau en vloer mn prosecco lekker vonden
ben een beetje lomp
Dat vind ik gelukkig niet erg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dagquote:
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....quote:
Oh jee, een verstandige vrouwquote:
Vandaag is de postbode geweestquote:
Arme jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Ja, dat laatste.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
Gelukkig heb jij Spirit nog.quote:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blondequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt de statuesque fruity ale?
In ieder geval geen twee van drinken!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blonde
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.
Een soort joker.
Ik was niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]![]()
![]()
Doen ze shinen in de zon, sma'tje van me?
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]Je moet wel lezen wat er ónder staat hè.
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optredenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dag
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht had
"you know you shouldn't"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
"you know you shouldn't"
daarom heb ik er ook gelijk 3 van gekocht
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´quote:
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillzquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optreden
Wtf is er gebeurd hier vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.
Die 10 minuten zijn het waardquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillz
Ik neem genoegen met jouw waardering alleen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.
is wel goede 'training' voor morgen
SOWIESO!quote:
nou laat ik maar op tijd gaan slapen.. heb al helemaal t plan om morgen kaal te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |