quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blonde
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.
Een soort joker.
Ik was niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]![]()
![]()
Doen ze shinen in de zon, sma'tje van me?
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie: tips die in het echte leven nooit werken.
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]Je moet wel lezen wat er ónder staat hè.
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optredenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dag
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen? ik ben na zin 1 direct naar beneden naar de koelkast gelopen omdat ik al niet meer wist wat ik gekocht had
"you know you shouldn't"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Wat staat er ónder "Trashy Blonde"?
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent hoe dan ook de klootzak, of je nu spijt betuigt of niet.
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom, dan kun je de scheldpartij maar beter ontvangen met je schouders naar achter en je borst vooruit, in plaats van dat je lafjes je verontschuldigingen aanbiedt, en dan alsnog verbaal wordt neergesabeld.
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
"you know you shouldn't"
daarom heb ik er ook gelijk 3 van gekocht
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´quote:
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillzquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk veel plezier bij dat optreden
Wtf is er gebeurd hier vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, `want ik schijn meer kutjes nodig te hebben´
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Je hebt namelijk dus ook nog een versie waar Statuesque Fruity Ale onder staat. Volgens mij is de inhoud hetzelfde.
Die 10 minuten zijn het waardquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik daar zo'n 2 uur zit te kijken naar stomme dansers en iets van 10 minuten kan genieten van mn zoon zn skillz
Ik neem genoegen met jouw waardering alleen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Be a man about it. Dat kunnen wij waarderen.
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
weer wat geleerd.. nou deze valt stevig.. denk niet dat ik me aan de 2e waag.
is wel goede 'training' voor morgen
SOWIESO!quote:
nou laat ik maar op tijd gaan slapen.. heb al helemaal t plan om morgen kaal te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tweede hiervan is sowieso vies, op een of andere manier. Je kunt nu wel mooi opschalen naar de 5 A.M. Saint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |