Dat inderdaad.quote:Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien.
Ik weet het niet, maar als het aan rechts had gelegen had er hier geen kansenmocro meer gewoond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Dit heeft geen fuck met links of rechts te maken domme TS. Als jij serieus nog zo diep onder die steen zit, zou ik me maar eens verdiepen in de wereld.
errrm:quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Op die leeftijd ziet het er ongeveer zo uit:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestruikeld en vergeten het hoofd op te vangen. Daarna rennend naar huis, struikelen over een trap of stoeprand en breekt het scheenbeen.quote:
Sukkel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
scheenbeen dubbeltrappen? op je twaalfde kan je dat toch wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gestruikeld en vergeten het hoofd op te vangen. Daarna rennend naar huis, struikelen over een trap of stoeprand en breekt het scheenbeen.
No fucking way dat een kind van 10/12 bij een ander zijn scheenbeen dubbel kan trappen.
Dat krijg je als je PVV-logica gebruikt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Al die linksen die opeens tevoorschijn komen in dit topic om te reageren
Omdat het overtal van de daders nu veel kleiner is dan gebruikelijk in dit soort situaties.quote:
Al sinds het bestaan van snoep rossen oudere kinderen jongere kinderen af op de speelplaats.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat het overtal van de daders nu veel kleiner is dan gebruikelijk in dit soort situaties.
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Al sinds het bestaan van snoep rossen oudere kinderen jongere kinderen af op de speelplaats.
Ik had het bericht eerlijk gezegd niet gelezen. Benen breken is inderdaad een stap te ver. M'n eerdere reacties dat dit geen nieuws is slaan dus nergens op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!
Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Het is wel de Telegraaf he, waarschijnlijk is het dus een geschramde knie en een melktand die toch al uit moest vallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!
Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Met 7 jaar zijn de voortanden al wel gewisseld. Denk dus dat het een blijvende snijtand is, die nu gebroken is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het is wel de Telegraaf he, waarschijnlijk is het dus een geschramde knie en een melktand die toch al uit moest vallen
Kiezen nog wel, maar ik geloof niet dat het om een gebroken melkkies zal gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
op je zevende heb je geen melktanden meer ..( geloof ik ) ..dan loop je rest van je leven met kunsttand.....
Maar dat daarbij excessief geweld wordt gebruikt is niet echt iets wat ik me van vroeger kan herinneren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Al sinds het bestaan van snoep rossen oudere kinderen jongere kinderen af op de speelplaats.
Hoezo opnieuw?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef bijdehand het volgende:
Deze kinderen horen niet meer thuis thuis, denk dat ze beter af zijn op een plaats waar ze opnieuw opgevoed worden.
Laat me raden:quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt, dan ga je dingen vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat daarbij excessief geweld wordt gebruikt is niet echt iets wat ik me van vroeger kan herinneren.
Je vergat de belangrijkste. Straffen leidt tot stigmatisering.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat me raden:
- De daders zijn te jong
- De daders zijn niet toerekeningsvatbaar
- Er is geen bewijs
- Er is wel bewijs, maar dat wordt ongeldig verklaard
- Het was zelfverdediging
- De daders hebben een moeilijke jeugd gehad
- Het was uit de hand gelopen kinderspel
Je ziet het: ik kan zo rechter worden in Nederland.
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Kingstown het volgende:
Dus zeg maar wat je met kids van 10-12 wilt doen? 20 jaar opsluiten, is dat streng genoeg?
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.quote:Ook benieuwd hoe mensen dit zien in verhouding tot de woekeraars die tienduizenden families financiëel hebben geruineerd (en vrolijk verder zijn gegaan)....moeten die 2 keer doodgeschoten worden? en pedo's? 3 keer doodschieten?
Nou, nou....is dat streng straffen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
Afgezien van de nationaliteit is iemand die kinderen van 10-12 jaar af wil gaan schieten zelf niet helemaal fris in zijn hoofd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.
De Marokkaanse volk elders in de wereld en in Marokko zijn precies hetzelfde als die kutgasten hier in de Benelux jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marokkanenweer natuurlijk ik hoop dat we ze ooit allemaal vogel vrij verklaren dan ga ik als eerste de straat op voor een beetje prijs schieten.
Hij is hooggeleid, G.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je mij maar met één vinger naar mij wijst sla ik je de tyfus in met deze belachelijke en waardeloze kutreactie. Idioot.
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
Tegenwoordig bel je dan de Telegraaf. Vroeger ging je met je hockeystick even op bezoek bij de pappa van het misselijke mannetje.
Te veel vrijheid op een jonge leeftijd is het probleem hier. Dan weten ze vaak niet met wie of wat ze te maken hebben en als ze zo door blijven gaan beginnen ze de mindere dingen normaal te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
Dit dusquote:
Dat is niet mijn probleem, je bent als ouder nu eenmaal verantwoordelijk voor het gedrag van je kinderen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef o.us het volgende:
Links de schuld geven en dat onnozele gebash weer!!!!!!!!!!11111111111111
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1
Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.
De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Rechts gaat deze jongens doodschieten, zoals je hebt kunnen lezen in dit topic....de vraag is of het Nederlandse kind gespaard gaat worden, maar dat krijgen we straks vast te horen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
[..]
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
simple: caningquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.
Dat doe ik al vaak zat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.
Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt.
Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.
O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.
Laat ik het zo zeggen....ik zit niet echt op Joran van der Sloot te wachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?
En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken? Wat dat betreft de volgende post een herkansing.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar.
Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.quote:Jeugdstrafrecht.
Het jeugdstrafrecht is van toepassing op jongeren van 12 tot 18 jaar. Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd wanneer ze iets gedaan hebben dat strafbaar is. Deze kinderen mogen door de politie echter wel worden gefouilleerd en meegenomen naar het bureau voor verhoor. In overleg met de ouders kan dan een Stop-reactie worden voorgesteld.
Wanneer de situatie van een kind beneden de 12 jaar dermate uit de hand loopt dat ingrijpen noodzakelijk is kan de rechter dus geen straf opleggen. Het is dan wel mogelijk om na onderzoek van de Raad voor de Kinderbescherming een maatregel op te leggen, bijvoorbeeld een ondertoezichtstelling, waarbij een gezinsvoogd wordt aangewezen.
Doe je dit nu expres?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken?
[..]
Duh.quote:
Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel.
Had deze nog niet eens gelezen. Zo treffend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
Google is mijn vriend niet want die geeft me steeds ongelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend!
[..]
Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.
Ja maar ja maar neven....en wapens....en dan heb jij de politie op je dak....quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.
als we onze kinderen nu uitrusten met pistolen? dan is dat probleem ook opgelost....quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marokkanen vriend wat heb je het steeds over kinderen domme vergelijking.
Je hebt wel gelijk want ik heb weleens gelezen dat alle Marokkanen als volwassenen met snor worden geboren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Google is mijn vriend niet want die geeft me steeds ongelijk.Bureau Stop is ook alweer opgeheven tegenwoordig zag ik net.
Het doel is lijkt me om dergelijk gedrag in de toekomst uit te bannen bij de kids in kwestie....RvdK/gezinsvoogd zie ik liever in situaties wanneer de ouders het kind mishandelen/verwaarlozen.quote:Ik denk trouwens dat die gezinsvoogden en RvdK best wel wat nut kunnen hebben, maar het zou in combinatie met een straf moeten zijn vind ik.
Neuh, dat bedoel ik niet!quote:Ja maar ja maar neven....en wapens....en dan heb jij de politie op je dak....
Bedoel je dat?
Vanaf welke leeftijd ga jij Marrokanen dan doodschieten? vanaf hun 16-de?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is dus maar heel relatief. Want naast een oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken, is er ook een oververtegenwoordiging in het niews van delicten wanneer de (vermoedelijke) daders Marokkaan zijn, met name door de Telegraaf. Ik ben benieuwd of dat scheenbeen gebroken is geraakt en hoe dan wel, maar zonder Marokkanen was snoep afpakken met geweld geen nieuws geweest, en met Marokkanen wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.
Ik spreek er schande van. En dat zou ik ook doen als het drie autochtone jongens waren. Maar ik wil er niet omheen dat Marokkanen gewoon om de haverklap negatief in het nieuws komen en dat toch echt ZELF presteren.
Maar dat is dan ook weer één iemand die dat beweert, en de Telegraaf pakt groots uit. Net als het verhaal van de Marokkanen die een hondje van een oud vrouwtje hadden doodgeschopt en daar een half jaar over hadden gedaan, want zo lang zat er tussen het incident en het overlijden van het hondje. En dan zit half achterlijk fok hier alweer te schuimbekken met een stijve piemel omdat ze weer lekker los kunnen, zonder dat ze uberhaupt opvalt dat dat wel een rare manier van doodschoppen is. En de Telegraaf weet hoe dom hun publiek is, die is gewoon bezig met een campagne, haatzaaien zo je wilt.quote:Laatst mocht ik niet een "deel 2" openen van het topic over de jongens die "joden, joden" riepen naar een rouwstoet.
Ah je neemt die hockeystick dus mee om je thee te kunnen roeren, ik zie dat je vooruitdenkend bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, je bent als ouder nu eenmaal verantwoordelijk voor het gedrag van je kinderen.
Er zal ook in dit geval toch echt wel een 'indringend gesprek' met de ouders gaan plaatsvinden. (Nederland kennende, met een kopje thee)
Ook zonder de invloed van de Telegraaf is de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken een feit. Overigens blijven misdragingen van autochtone jongeren, zoals laatst bij die burgemeester in (of zo u wilt: op) Urk, ook niet onbelicht. Telegraaf-bashen (iets wat ik zelf ook graag doe) neemt niet weg dat het gewoon feiten zijn die hier worden beschreven. Ook vind ik het prima te begrijpen dat een krant inzoomt op bepaalde trends, cq. maatschappelijke ontwikkelingen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is dus maar heel relatief. Want naast een oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken, is er ook een oververtegenwoordiging in het nieuws van delicten wanneer de (vermoedelijke) daders Marokkaan zijn, met name door de Telegraaf.
Het gaat hier om meer dan snoep afpakken met geweld. Het gaat erom dat die jongen van 7 daarbij een gebroken scheenbeen is bezorgd. Dat geeft te denken over het geweld dat is gebruikt.quote:Ik ben benieuwd of dat scheenbeen gebroken is geraakt en hoe dan wel, maar zonder Marokkanen was snoep afpakken met geweld geen nieuws geweest, en met Marokkanen wel.
En bij Fok zie je dat dan nog een keer versterkt. Want nieuws over geweld door autochtone Nederlanders leidt zelden tot een topic, en als het er wel komt haalt het pagina 2 niet.
Ook ik neem De Telegraaf met een korrel zout. Sterker nog: ik weiger het vod überhaupt te lezen. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat erin staat, onzin is of is opgeblazen. In dit geval is de bron van de Telegraaf een politiebericht dat bijna letterlijk is overgenomen:quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
... En dan zit half achterlijk fok hier alweer te schuimbekken met een stijve piemel omdat ze weer lekker los kunnen, zonder dat ze uberhaupt opvalt dat dat wel een rare manier van doodschoppen is. En de Telegraaf weet hoe dom hun publiek is, die is gewoon bezig met een campagne, haatzaaien zo je wilt.
Bron: http://www.politie.nl/bra(...)mishandelingkind.aspquote:Politie zoekt daders zware mishandeling kind
Op woensdag 08 juni 2011 rond 18.45 uur werd op de Bilderdijkstraat een 7-jarige jongen uit St. Michielsgestel door drie oudere kinderen dusdanig mishandeld dat hij daarbij een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand opliep. De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen.
Het slachtoffer was met een vriendje aan het spelen. Het vriendje had wat snoep bij zich. Het drietal eiste dat de jongen snoep afgaf en toen hij dat niet deed kreeg hij klappen. Toen het slachtoffer zijn vriendje te hulp schoot, werd hij ernstig mishandeld.
De daders waren ongeveer 10 a 12 jaar oud. Een van de Marokkaanse jongens droeg een blauw vest/shirt en de andere een rood vest/shirt. De Nederlandse jongen droeg een blauw/witte blouse met korte mouwen en was brildragend.
Getuigen of mensen die aanslaan op het signalement van de daders worden dringend gevraagd direct te bellen met de politie in 's-Hertogenbosch via telefoonnummer 0900-8844. Tips kunt u eventueel anoniem kwijt via 0800-7000.
Potenrammen was in Nederland een afnemend verschijnsel, maar het lastigvallen van homo's is weer opgelaaid door toedoen van Marokkaans straattuig. Ze zijn niet de enige schuldigen, maar ze leveren een riante bijdrage. Homo- en lesbo-stellen ontvluchten niet voor niets hun buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Laatst nog een geval van antihomogeweld in Amsterdam, een pietepeuterig berichtje en niet eens in de Telegraaf meen ik. De Telegraaf is namelijk bezig het beeld te scheppen dat alle straatcriminaliteit van Marokkanen komt. In ieder geval al het antihomogeweld. Maar potenrammen is geen Marokkaans woord, toch wordt het beeld neergezet alsof dat hele probleem er niet was, maar door de Marokkanen ineens weer wel. Onzin, dat was er al, en ook in Amsterdam. En dan heb ik het nog niet eens over de verzonnen nieuwsberichten.
De politie vond het nieuws dat jongens van 10-12 jaar een jochie van 7 dusdanig zwaar mishandelen dat hij een gebroken scheenbeen heeft. Ik vind zoiets ook nieuws en ik zou me ernstig zorgen gaan maken als dit soort zaken niet meer als nieuwswaardig wordt gezien, omdat het te gewoon is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Nieuws zijn geselecteerde feiten (of niet). Nieuws is niet zomaar nieuws, er zijn mensen die zeggen dit is nieuws en dit niet. Net zoals er mensen zijn die zeggen dit nieuwsbericht is een topic en dat niet. Los van het probleem dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn, zie je dus dat die selectie wordt gemaakt door haatpredikers en racistische onderkruipsels, voor de beeldvorming. En daar hoef je echt niet in te trappen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.
Dat zei ik al. Alleen is er een oververtegenwoordiging van door Marokkanen gepleegde criminaliteit in het nieuws.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ook zonder de invloed van de Telegraaf is de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken een feit.
Wel onderbelicht.quote:Overigens blijven misdragingen van autochtone jongeren, zoals laatst bij die burgemeester in (of zo u wilt: op) Urk, ook niet onbelicht.
Dat valt nog te bezien, maar als het allemaal iets anders blijkt te liggen zullen we dat waarschijnlijk niet in de Telegraaf lezen, en ook niet elders.quote:Telegraaf-bashen (iets wat ik zelf ook graag doe) neemt niet weg dat het gewoon feiten zijn die hier worden beschreven.
Maar dat heeft niks te maken met wat de Telegraaf doet.quote:Ook vind ik het prima te begrijpen dat een krant inzoomt op bepaalde trends, cq. maatschappelijke ontwikkelingen.
Of heeft opgelopen.quote:Het gaat hier om meer dan snoep afpakken met geweld. Het gaat erom dat die jongen van 7 daarbij een gebroken scheenbeen is bezorgd.
En wat was de uitkomst van dat denken? Of is die zinsnede juist een excuus om op te houden met denken?quote:Dat geeft te denken over het geweld dat is gebruikt.
Dat lijkt me niet. Een topic over een pesterij in de sneeuw door Marokkanen loopt storm. In een of ander dorp blijft een groep inschoppen op een willekeurige voorbijganger nadat die al bewusteloos is getrapt en iemand heeft dat minieme berichtje ergens gevonden, vermoedelijk niet de Telegraaf, toch is het een topic geworden, en dat is dan na 1 pagina echt wel gebeurd. Rara hoe kan dat?quote:Dat topics over autochtonen niet lopen, komt misschien wel door de stemmingmakende manier waarop de topicstarter acteert. Zie dit topic: Autochtonen belagen burgemeester - en kijk dan ook even van wie de laatste reactie in dat topic tot dusver is: Autochtonen belagen burgemeester (aan mij ligt het dus niet)
Neuh, dat zegt niet zo heel veel.quote:Ook ik neem De Telegraaf met een korrel zout. Sterker nog: ik weiger het vod überhaupt te lezen. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat erin staat, onzin is of is opgeblazen. In dit geval is de bron van de Telegraaf een politiebericht dat bijna letterlijk is overgenomen:
[..]
Bron: http://www.politie.nl/bra(...)mishandelingkind.asp
En laat SVP nog even tot je doordringen dat deze kinderen van 10 tot 12 jaar worden verdacht van zware mishandeling. Dat is nogal wat.
Blijkbaar is er slechts de getuigenis van twee jonge kinderen, dat is ook nogal mager. En dan nog, het is nou ineens weer een Marokkanenkwestie terwijl 1tje toch kennelijk geen Marokkaan was. Waar ligt die verhouding, als het 2 autochtonen waren en een Marokkaan, wat zegt dat dan over de autochtonen? En hoe weten die kinderen dat? Als ze uit een PVV-gezin komen zullen ze waarschijnlijk denken dat het een Marokkaan is omdat het een klootzak is.quote:Ter info: ook andere media pikken het bericht op:
- Omroep Brabant: http://www.omroepbrabant.(...)ld+in+Den+Bosch.aspx
- Brabants Dagblad: http://www.brabantsdagbla(...)roken-scheenbeen.ece .... waar de nationaliteit van de daders wordt verzwegen en derhalve dus geen goed signalement wordt verstrekt en waar het vergrijp wordt afgezwakt tot 'mishandeling' in plaats van 'zware mishandeling' waarover de politie spreekt. Ik vind dit soort journalistiek overigens kwalijker dan wat de Telegraaf doet. Het bericht in de Telegraaf is een betere weergave dan wat het Brabants Dagblad presenteert.
Vertel.quote:Potenrammen was in Nederland een afnemend verschijnsel, maar het lastigvallen van homo's is weer opgelaaid door toedoen van Marokkaans straattuig.
Dat beeld onstaat inderdaad als je geweld tegen homo's door autochtonen doodzwijgt. Ik denk ook dat ze daarin oververtegenwoordigd zijn, maar potenrammen is nou eenmaal een bezigheid van jongeren die onzeker zijn over hun eigen seksualiteit, en in de randstand zijn veel jongeren van Marokkaanse afkomst.quote:Ze zijn niet de enige schuldigen, maar ze leveren een riante bijdrage. Homo- en lesbo-stellen ontvluchten niet voor niets hun buurt.
Ik weet niet wat tot de beenbreuk heeft geleid. Ik vind het zorgwekkend dat de mate van nieuwswaardigheid wordt bepaald door de betrokkenheid van Marokkanen.quote:De politie vond het nieuws dat jongens van 10-12 jaar een jochie van 7 dusdanig zwaar mishandelen dat hij een gebroken scheenbeen heeft. Ik vind zoiets ook nieuws en ik zou me ernstig zorgen gaan maken als dit soort zaken niet meer als nieuwswaardig wordt gezien, omdat het te gewoon is.
Dat doe ik niet.quote:De politie zal overigens blij zijn met de kwalificaties 'haatpredikers' en 'racistische onderkruipels' die jij ze toedicht...
Het was in Den Bosch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
Als je nagaat hoe weinig Marokkanen er in Gestel wonen dan is het toch wel heel toevallig. Volgens mij zijn zowat alle Marokkaanse jongens uit Gestel hierbij betrokken.
We hebben nu toch een rechtse regering? Waarom is het probleem nog niet opgelost?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1
Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.
De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Precies, lekker zwak om de overheid de schuld te geven van de daden van een individueel met vrije wil. Dit kun je nooit voorkomen, in een gecontroleerde omgeving zul je dit veel minder zien. Daarom werkt de overheid daar aan. Onze veiligheid is nog lang niet op peil.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
We hebben nu toch een rechtse regering? Waarom is het probleem nog niet opgelost?
Dan is 100 % van de Marokkaanse bevolking in dat dorp dus crimineel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
Als je nagaat hoe weinig Marokkanen er in Gestel wonen dan is het toch wel heel toevallig. Volgens mij zijn zowat alle Marokkaanse jongens uit Gestel hierbij betrokken.
Zegt vooral dat mensen niet goed lezen:quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan is 100 % van de Marokkaanse bevolking in dat dorp dus crimineel.
Zegt wel wat!
Het slachtoffer komt uit St. Michielsgestel, maar de mishandeling heeft plaatsgevonden in Den Bosch, waarom maakt dat 100% van de Marrokanen in St. Michielsgestel crimineel?quote:Een jongen van zeven jaar blijkt vorige week woensdag in Den Bosch te zijn mishandeld. Hij liep hierbij een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
Een gecontroleerde samenleving is veel enger en gevaarlijker dan een samenleving waarin wel eens wat voorkomt. Met onze veiligheid is niets mis, dat willen angsthazen je laten geloven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Precies, lekker zwak om de overheid de schuld te geven van de daden van een individueel met vrije wil. Dit kun je nooit voorkomen, in een gecontroleerde omgeving zul je dit veel minder zien. Daarom werkt de overheid daar aan. Onze veiligheid is nog lang niet op peil.
Je veiligheid is pas op peil wanneer je weerbaar bent. Je veiligheid is ver onder peil wanneer je alles wat je hebt en bent in handen legt van een overheid met de middelen om werkelijk alles te controleren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Precies, lekker zwak om de overheid de schuld te geven van de daden van een individueel met vrije wil. Dit kun je nooit voorkomen, in een gecontroleerde omgeving zul je dit veel minder zien. Daarom werkt de overheid daar aan. Onze veiligheid is nog lang niet op peil.
Vertel dat aan de slachtoffers van 9/11 en Koninginnedag 2009.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een gecontroleerde samenleving is veel enger en gevaarlijker dan een samenleving waarin wel eens wat voorkomt. Met onze veiligheid is niets mis, dat willen angsthazen je laten geloven.
Leuke trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Vertel dat aan de slachtoffers van 9/11 en Koninginnedag 2009.
Ah, je gaat over de rug van slachtoffers je angsten propageren. Triest figuur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Vertel dat aan de slachtoffers van 9/11 en Koninginnedag 2009.
Nah....geen troll, maar iemand die echt bang is en er zijn meer mensen die dat soort gevoelens hebben. Als je voor zou stellen om in elk huis camera's te hangen om preventief allerlei ellende te voorkomen (en dat zal dan zeker), dan zullen dergelijke mensen nog steeds voor zijn, omdat angst hun diepste gevoel is, wat elke ratio overstijgt.quote:
Sowieso is de overheid oneindig veel gevaarlijker dan wat tuig op straat. En je hebt er ook veel meer last van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een gecontroleerde samenleving is veel enger en gevaarlijker dan een samenleving waarin wel eens wat voorkomt. Met onze veiligheid is niets mis, dat willen angsthazen je laten geloven.
De overheid raakt jou rechtstreeks, dus is ze veel gevaarlijker? Een ieder praat dan toch in zijn eigen straatje? Ben het met je eens dat de Telegraaf wel een bepaald beeld schept bij hun berichtgeving.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso is de overheid oneindig veel gevaarlijker dan wat tuig op straat. En je hebt er ook veel meer last van.
Jouw argument was dusdanig slecht dat ik echt dacht dat je liep te trollen.quote:
Waar lees jij 'dus'?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De overheid raakt jou rechtstreeks, dus is ze veel gevaarlijker? Een ieder praat dan toch in zijn eigen straatje? Ben het met je eens dat de Telegraaf wel een bepaald beeld schept bij hun berichtgeving.
Maar als je gvd nu weer leest dat er iemand een vrouw berooft terwijl ze een epilepsieaanval had.. dan kan ik een vloek niet onderdrukken en dan vraag ik me toch af wat er voor rotvolk rondloopt... Ik kan daar met de kop niet bij en dan hebben we de gevaarlijke overheid nodig om dat op te lossen, iets wat volgens veel mensen niet of nauwelijks gebeurd.
Maar om die kleine berichten, die een individuele burger maar in de prullenbak te gooien (doorlopen, incidentjes), neuh waarom... We twijfelen eerder aan de waarheid van die berichten volgens mij![]()
Ik kan dr in elk geval flink pissig om worden
Nee, natuurlijk niet. Het heeft toch ook niets met mij te maken? Jij hebt ook meer last van de overheid dan van tuig op straat, alleen besef je het misschien niet. Dat is een vorm van het Stockholmsyndroom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nergens, daarom staat er ook een vraagteken, of ze dus daarom gevaarlijker voor jou is?
Ok. Vond het al zo vreemd dat zoiets in Gestel gebeurde. Daar heb je volgens mij nog niet één Marokkaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt vooral dat mensen niet goed lezen:
[..]
Het slachtoffer komt uit St. Michielsgestel, maar de mishandeling heeft plaatsgevonden in Den Bosch, waarom maakt dat 100% van de Marrokanen in St. Michielsgestel crimineel?
Dat is het nadeel van korte berichtgeving plus dat mensen dan dingen aan gaan nemen die er niet staan...dat het slachtoffer uit Gestel komt zegt natuurlijk helemaal niets over waar het heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Vond het al zo vreemd dat zoiets in Gestel gebeurde. Daar heb je volgens mij nog niet één Marokkaan.
Sowieso zijn Marokkanen 5-6 keer vaker crimineel en ook zijn bepaalde incidenten van een dusdanige grofheid en brutaliteit dat het volledig is gerechtvaardigd om daar aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat zei ik al. Alleen is er een oververtegenwoordiging van door Marokkanen gepleegde criminaliteit in het nieuws.
Een gebroken scheenbeen is een gebroken scheenbeen. Aan zo'n feit kun je weinig veranderen. Ik lees vaak genoeg berichten in kranten waarin wordt vermeld dat mensen iets hebben verzonnen, bijvoorbeeld een meisje dat een verkrachting heeft verzonnen, enzovoort.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat valt nog te bezien, maar als het allemaal iets anders blijkt te liggen zullen we dat waarschijnlijk niet in de Telegraaf lezen, en ook niet elders.
Dergelijk grof geweld, gepleegd door zulke jonge daders, is wel degelijk een ontwikkeling. Je hoort dit soort berichten steeds vaker: etterbakjes van 10-12 jaar die gruwelijke daden uithalen, vaak met veel geweld. Ook autochtonen. En ook dat komt in het nieuws. Denk bijvoorbeeld maar aan de 8-jarige Jelte, die in 2009 door twee autochtone jongens van 10 en 14 in coma werd geslagen. Die zaak is uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar dat heeft niks te maken met wat de Telegraaf doet.
Ja, spontaanquote:
Het was meer een retorische opmerking. Maar ik moet je kennelijk nog uitleggen dat er buitensporig veel geweld is gebruikt wanneer de dader een gebroken scheenbeen en afbroken tand oploopt. Bij deze gebeurd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
En wat was de uitkomst van dat denken? Of is die zinsnede juist een excuus om op te houden met denken?
Vermoedelijk omdat in DIT soort topics (als waar we nu in zitten) altijd mensen zoals jij komen opduiken die juist dit soort zaken steeds aanstippen, of de problematiek bagatelliseren, waardoor je in DIT soort topics uitbreide discussies krijgt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat lijkt me niet. Een topic over een pesterij in de sneeuw door Marokkanen loopt storm. In een of ander dorp blijft een groep inschoppen op een willekeurige voorbijganger nadat die al bewusteloos is getrapt en iemand heeft dat minieme berichtje ergens gevonden, vermoedelijk niet de Telegraaf, toch is het een topic geworden, en dat is dan na 1 pagina echt wel gebeurd. Rara hoe kan dat?
Kinderen van 10-12 jaar die van zware mishandeling worden verdacht; zoiets vind ik een ernstige zaak.quote:
Ja, want kinderen van 7 jaar worden massaal zo haatdragend opgevoed in Nederland...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar is er slechts de getuigenis van twee jonge kinderen, dat is ook nogal mager. En dan nog, het is nou ineens weer een Marokkanenkwestie terwijl 1tje toch kennelijk geen Marokkaan was. Waar ligt die verhouding, als het 2 autochtonen waren en een Marokkaan, wat zegt dat dan over de autochtonen? En hoe weten die kinderen dat? Als ze uit een PVV-gezin komen zullen ze waarschijnlijk denken dat het een Marokkaan is omdat het een klootzak is.
Geweld tegen homo's is in Nederland jarenlang nauwelijks een issue geweest. Pas in de jaren '00 is het weer opgelaaid, nemen de meldingen in grote steden toe. En tegenwoordig horen we steeds vaker berichten dat mensen hun buurt ontvluchten. Buurten waar het stikt van Marokkanen die de boel onleefbaar maken. Maar het ligt natuurlijk allemaal aan autochtonen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat beeld onstaat inderdaad als je geweld tegen homo's door autochtonen doodzwijgt. Ik denk ook dat ze daarin oververtegenwoordigd zijn, maar potenrammen is nou eenmaal een bezigheid van jongeren die onzeker zijn over hun eigen seksualiteit, en in de randstand zijn veel jongeren van Marokkaanse afkomst.
Net zoals ik niet met 100 procent zekerheid kan zeggen dat de beenbreuk door toedoen van de daders is ontstaan, kun jij niet aantonen dat de nieuwswaardigheid wordt bepaald door de betrokkenheid van Marokkanen. Die stelling houdt geen stand. Er zijn voldoende voorbeelden van excessief geweld door autochtone jongeren die ook uitgebreid in het nieuws zijn gekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet niet wat tot de beenbreuk heeft geleid. Ik vind het zorgwekkend dat de mate van nieuwswaardigheid wordt bepaald door de betrokkenheid van Marokkanen.
Dat doe je wel. Je beklaagt je over de selectie die wordt gemaakt. En die selectie is door de politie gemaakt, door het bericht op te nemen in de persberichten die zijn gepubliceerd. Ik heb een tijdje terug aangifte van diefstal gedaan; heb ik echt niet teruggezien in persberichten. De politie maakt dus een selectie van de berichten. En jij stelt dat degenen die de selectie maken 'haatpredikers' en 'racistische onderkruipsels' zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk want ik heb weleens gelezen dat alle Marokkanen als volwassenen met snor worden geboren.
Ook de vrouwen.
Jij hebt wel erg veel vertrouwen in de overheid, of niet soms?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben onlangs twee allochtone broers dat gedaan door twee bewapende getinte overvallers letterlijk de tent uit te meppen. De broers kregen, voor wat het waard is, uiteraard in het desbetreffende draadje de nodige internetkudos. Drie keer raden wie er direct de kastnazi- of redneckracisme-doctrine kwamen preken.... juist ja... Neem je eens een keer het heft in eigen handen, valt alsnog alleen verzuurdheid je ten deel. Lekker hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:23 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Je veiligheid is pas op peil wanneer je weerbaar bent. Je veiligheid is ver onder peil wanneer je alles wat je hebt en bent in handen legt van een overheid met de middelen om werkelijk alles te controleren.
Het wordt tijd dat de bange schapen in dit land eens de hand in eigen kippenboezempje steken, in plaats van dit land de ellende in te storten omdat ze de ruggengraat niet hebben om voor zichzelf op te komen.
Wat is dit voor een kansloos verhaal?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:49 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Volgens mij hebben onlangs twee allochtone broers dat gedaan door twee bewapende getinte overvallers letterlijk de tent uit te meppen. De broers kregen, voor wat het waard is, uiteraard in het desbetreffende draadje de nodige internetkudos. Drie keer raden wie er direct de kastnazi- of redneckracisme-doctrine kwamen preken.... juist ja... Neem je eens een keer het heft in eigen handen, valt alsnog alleen verzuurdheid je ten deel. Lekker hoor....
Ze dansen nog steeds op de tafels in hun theehuis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:49 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Volgens mij hebben onlangs twee allochtone broers dat gedaan door twee bewapende getinte overvallers letterlijk de tent uit te meppen. De broers kregen, voor wat het waard is, uiteraard in het desbetreffende draadje de nodige internetkudos. Drie keer raden wie er direct de kastnazi- of redneckracisme-doctrine kwamen preken.... juist ja... Neem je eens een keer het heft in eigen handen, valt alsnog alleen verzuurdheid je ten deel. Lekker hoor....
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:29 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kansloos verhaal?
Het leven is geen populariteitswedstrijd en je kunt niet iedereen te vriend houden. Is ook een stukje weerbaarheid
quote:het is leven is geen populariteitswedstrijd en je kunt niet iedereen te vriend houden. Is ook een stukje weerbaarheid
Jullie tweetjes hebben toch hopelijk ook zelf wel in de gaten hoezeer jullie jezelf als kansenjongerenknuffelaars te kijk zettenquote:Je hoeft sowieso niet aan iemand te zitten, dat recht heeft niemand!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |