Dat inderdaad.quote:Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien.
Ik weet het niet, maar als het aan rechts had gelegen had er hier geen kansenmocro meer gewoond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Dit heeft geen fuck met links of rechts te maken domme TS. Als jij serieus nog zo diep onder die steen zit, zou ik me maar eens verdiepen in de wereld.
errrm:quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Op die leeftijd ziet het er ongeveer zo uit:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestruikeld en vergeten het hoofd op te vangen. Daarna rennend naar huis, struikelen over een trap of stoeprand en breekt het scheenbeen.quote:
Sukkel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
scheenbeen dubbeltrappen? op je twaalfde kan je dat toch wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gestruikeld en vergeten het hoofd op te vangen. Daarna rennend naar huis, struikelen over een trap of stoeprand en breekt het scheenbeen.
No fucking way dat een kind van 10/12 bij een ander zijn scheenbeen dubbel kan trappen.
Dat krijg je als je PVV-logica gebruikt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Al die linksen die opeens tevoorschijn komen in dit topic om te reageren
Omdat het overtal van de daders nu veel kleiner is dan gebruikelijk in dit soort situaties.quote:
Al sinds het bestaan van snoep rossen oudere kinderen jongere kinderen af op de speelplaats.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat het overtal van de daders nu veel kleiner is dan gebruikelijk in dit soort situaties.
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Al sinds het bestaan van snoep rossen oudere kinderen jongere kinderen af op de speelplaats.
Ik had het bericht eerlijk gezegd niet gelezen. Benen breken is inderdaad een stap te ver. M'n eerdere reacties dat dit geen nieuws is slaan dus nergens op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!
Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Het is wel de Telegraaf he, waarschijnlijk is het dus een geschramde knie en een melktand die toch al uit moest vallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!
Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Met 7 jaar zijn de voortanden al wel gewisseld. Denk dus dat het een blijvende snijtand is, die nu gebroken is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het is wel de Telegraaf he, waarschijnlijk is het dus een geschramde knie en een melktand die toch al uit moest vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |