abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98216531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1

Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.

De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen ^O^
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98216684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Rechts gaat deze jongens doodschieten, zoals je hebt kunnen lezen in dit topic....de vraag is of het Nederlandse kind gespaard gaat worden, maar dat krijgen we straks vast te horen.

Rechts is net zo achterlijk als links.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:57:01 #53
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_98216823
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:01:16 #54
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98217031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.

[..]

Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt. :9
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98217121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.

Ik spreek er schande van. En dat zou ik ook doen als het drie autochtone jongens waren. Maar ik wil er niet omheen dat Marokkanen gewoon om de haverklap negatief in het nieuws komen en dat toch echt ZELF presteren. Laatst mocht ik niet een "deel 2" openen van het topic over de jongens die "joden, joden" riepen naar een rouwstoet.

Ik denk dat veel Marokkaanse kinderen verdomd slecht worden opgevoed. En dat probleem is dusdanig groot dat de samenleving behoorlijke hinder ondervindt van deze groep jongeren, die vaak uitgroeit tot criminelen. Dit als gevolg van veel te soft beleid dat jarenlang door het gehele politieke spectrum is gevoerd.

Marokkaanse jongeren komen 5-6 vaker met justitie in aanraking dan autochtone jongeren. Maar dat ligt natuurlijk allemaal aan de politie en aan de vooringenomen media; het zal nooit eens aan die jongeren en hun falende ouders liggen. En voordat ik als rechtse rakker word weggezet: ik stem links van het midden, dus bespaar je de moeite.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:02:31 #56
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98217123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Feyenoord Rotterdam
pi_98217235
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:

[..]

simple: caning >:)

en verder wat Boldface zegt...
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:06:18 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98217292
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:

[..]

Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 15-06-2011 20:47:03 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:07:27 #59
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_98217351
de-naturalisatie is een toverwoord....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_98217421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:10:05 #61
pi_98217506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.
nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:10:15 #62
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98217516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.
Dat doe ik al vaak zat.
Feyenoord Rotterdam
pi_98217540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt. :9
Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:11:12 #64
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98217565
quote:

[..]

Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel. :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:11:35 #65
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98217586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.
O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar. :9
pi_98217594
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?
Laat ik het zo zeggen....ik zit niet echt op Joran van der Sloot te wachten.
pi_98217720
quote:

[..]

En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken? Wat dat betreft de volgende post een herkansing.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
pi_98217744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar. :9
Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend! *;

quote:
Jeugdstrafrecht.

Het jeugdstrafrecht is van toepassing op jongeren van 12 tot 18 jaar. Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd wanneer ze iets gedaan hebben dat strafbaar is. Deze kinderen mogen door de politie echter wel worden gefouilleerd en meegenomen naar het bureau voor verhoor. In overleg met de ouders kan dan een Stop-reactie worden voorgesteld.

Wanneer de situatie van een kind beneden de 12 jaar dermate uit de hand loopt dat ingrijpen noodzakelijk is kan de rechter dus geen straf opleggen. Het is dan wel mogelijk om na onderzoek van de Raad voor de Kinderbescherming een maatregel op te leggen, bijvoorbeeld een ondertoezichtstelling, waarbij een gezinsvoogd wordt aangewezen.
Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:15:49 #69
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_98217813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken?
[..]

Doe je dit nu expres?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_98217878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Doe je dit nu expres?
Duh.
pi_98217991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel. :D
Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.
  Eindredactie Games woensdag 15 juni 2011 @ 20:21:03 #72
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_98218168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
Had deze nog niet eens gelezen. Zo treffend.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:21:14 #73
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98218185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend! *;

[..]

Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.
Google is mijn vriend niet want die geeft me steeds ongelijk. :( Bureau Stop is ook alweer opgeheven tegenwoordig zag ik net. :9

Ik denk trouwens dat die gezinsvoogden en RvdK best wel wat nut kunnen hebben, maar het zou in combinatie met een straf moeten zijn vind ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.
Ja maar ja maar neven....en wapens....en dan heb jij de politie op je dak....
Bedoel je dat? :9
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:27:18 #74
pi_98218628
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Marokkanen vriend wat heb je het steeds over kinderen domme vergelijking.
als we onze kinderen nu uitrusten met pistolen? dan is dat probleem ook opgelost....
pi_98218813
quote:
13s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Marokkanen vriend wat heb je het steeds over kinderen domme vergelijking.
Je hebt wel gelijk want ik heb weleens gelezen dat alle Marokkanen als volwassenen met snor worden geboren.
Ook de vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')