Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1
Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.
De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
Rechts gaat deze jongens doodschieten, zoals je hebt kunnen lezen in dit topic....de vraag is of het Nederlandse kind gespaard gaat worden, maar dat krijgen we straks vast te horen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
[..]
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
simple: caningquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.
Dat doe ik al vaak zat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.
Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt.
Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.
O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn te jong om bij Halt langs te moeten, dat is voor kids tussen 12 en 18.
Laat ik het zo zeggen....ik zit niet echt op Joran van der Sloot te wachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
nou ja op zich ....ja vinden wij hollanders het ook niet raar als een foute hollander marocco uitgepleureerd word toch?
En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken? Wat dat betreft de volgende post een herkansing.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
O dan is het bureau Stop ik haal die altijd door elkaar.
Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.quote:Jeugdstrafrecht.
Het jeugdstrafrecht is van toepassing op jongeren van 12 tot 18 jaar. Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen niet strafrechtelijk worden vervolgd wanneer ze iets gedaan hebben dat strafbaar is. Deze kinderen mogen door de politie echter wel worden gefouilleerd en meegenomen naar het bureau voor verhoor. In overleg met de ouders kan dan een Stop-reactie worden voorgesteld.
Wanneer de situatie van een kind beneden de 12 jaar dermate uit de hand loopt dat ingrijpen noodzakelijk is kan de rechter dus geen straf opleggen. Het is dan wel mogelijk om na onderzoek van de Raad voor de Kinderbescherming een maatregel op te leggen, bijvoorbeeld een ondertoezichtstelling, waarbij een gezinsvoogd wordt aangewezen.
Doe je dit nu expres?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom kan jouw soort enkel in groepen denken?
[..]
Duh.quote:
Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Goed idee, dan ga ik alle criminele Surinamers streng toespreken, maar dan moet jij wel alle criminele autochtonen streng toespreken. Zo komen we er wel.
Had deze nog niet eens gelezen. Zo treffend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor onderkruiper je moet zijn om van die gedachte, straatvrees overwonnen, een goed gevoel te krijgen. Bij het redneckracisme staan ook altijd de grootste losers vooraan. Dom, lelijk, door niemand aardig gevonden, mislukt, "maar he, ik ben tenminste geen neger". Applaus voor jezelf, toch nog iets weten te vinden waardoor je niet helemáál onderaan staat, al is het niet je eigen verdienste.
Google is mijn vriend niet want die geeft me steeds ongelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken al die termen ook niet echt, maar google is your friend!
[..]
Tsja....gezinsvoogden en RvdK....daar word ik ook niet warm van.
Ja maar ja maar neven....en wapens....en dan heb jij de politie op je dak....quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doen ze op internet....buiten in de echte wereld zijn de meesten schijtbenauwd en houden ze vooral hun mond als er iets gebeurt. Terwijl het zo leuk is om een stel van die agressieve pubers eens flink toe te spreken.
als we onze kinderen nu uitrusten met pistolen? dan is dat probleem ook opgelost....quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marokkanen vriend wat heb je het steeds over kinderen domme vergelijking.
Je hebt wel gelijk want ik heb weleens gelezen dat alle Marokkanen als volwassenen met snor worden geboren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marokkanen vriend wat heb je het steeds over kinderen domme vergelijking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |