Laat me raden:quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!
Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Dat krijg je als je ouder wordt, dan ga je dingen vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat daarbij excessief geweld wordt gebruikt is niet echt iets wat ik me van vroeger kan herinneren.
Je vergat de belangrijkste. Straffen leidt tot stigmatisering.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat me raden:
- De daders zijn te jong
- De daders zijn niet toerekeningsvatbaar
- Er is geen bewijs
- Er is wel bewijs, maar dat wordt ongeldig verklaard
- Het was zelfverdediging
- De daders hebben een moeilijke jeugd gehad
- Het was uit de hand gelopen kinderspel
Je ziet het: ik kan zo rechter worden in Nederland.
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Kingstown het volgende:
Dus zeg maar wat je met kids van 10-12 wilt doen? 20 jaar opsluiten, is dat streng genoeg?
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.quote:Ook benieuwd hoe mensen dit zien in verhouding tot de woekeraars die tienduizenden families financiëel hebben geruineerd (en vrolijk verder zijn gegaan)....moeten die 2 keer doodgeschoten worden? en pedo's? 3 keer doodschieten?
Nou, nou....is dat streng straffen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
Afgezien van de nationaliteit is iemand die kinderen van 10-12 jaar af wil gaan schieten zelf niet helemaal fris in zijn hoofd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.
De Marokkaanse volk elders in de wereld en in Marokko zijn precies hetzelfde als die kutgasten hier in de Benelux jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marokkanenweer natuurlijk ik hoop dat we ze ooit allemaal vogel vrij verklaren dan ga ik als eerste de straat op voor een beetje prijs schieten.
Hij is hooggeleid, G.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je mij maar met één vinger naar mij wijst sla ik je de tyfus in met deze belachelijke en waardeloze kutreactie. Idioot.
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
Tegenwoordig bel je dan de Telegraaf. Vroeger ging je met je hockeystick even op bezoek bij de pappa van het misselijke mannetje.
Te veel vrijheid op een jonge leeftijd is het probleem hier. Dan weten ze vaak niet met wie of wat ze te maken hebben en als ze zo door blijven gaan beginnen ze de mindere dingen normaal te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
Dit dusquote:
Dat is niet mijn probleem, je bent als ouder nu eenmaal verantwoordelijk voor het gedrag van je kinderen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef o.us het volgende:
Links de schuld geven en dat onnozele gebash weer!!!!!!!!!!11111111111111
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1
Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.
De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen
Rechts gaat deze jongens doodschieten, zoals je hebt kunnen lezen in dit topic....de vraag is of het Nederlandse kind gespaard gaat worden, maar dat krijgen we straks vast te horen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
[..]
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
simple: caningquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |