abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98210417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, blauw oog en wat kneuzingen, maar toch geen gebroken benen en afgebroken tanden!

Maar goed, ongeacht de afkomst, ik hoop dat ze dit tuig pakken en flink straffen. Maar dat zal wel weer niet.
Laat me raden:
- De daders zijn te jong
- De daders zijn niet toerekeningsvatbaar
- Er is geen bewijs
- Er is wel bewijs, maar dat wordt ongeldig verklaard
- Het was zelfverdediging
- De daders hebben een moeilijke jeugd gehad
- Het was uit de hand gelopen kinderspel

Je ziet het: ik kan zo rechter worden in Nederland.
pi_98211186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar dat daarbij excessief geweld wordt gebruikt is niet echt iets wat ik me van vroeger kan herinneren.
Dat krijg je als je ouder wordt, dan ga je dingen vergeten.

Hier in het Noorden is het met Sint-Maarten (11 november) altijd raak, ook al 30 jaar geleden....meestal zijn de daders dan nog ietsje ouder (14-16) en wordt geweld ook niet geschuwd. Alleen duurde het toen een week voordat de postduif het nieuws had overgebracht.

Maar goed....van al die "dit moet hard bestraft worden roepers", wil ik dan wel eens weten wat ze een passende straf vinden en de mensen die roepen doodschieten, neem ik daarbij maar even niet serieus. Dus zeg maar wat je met kids van 10-12 wilt doen? 20 jaar opsluiten, is dat streng genoeg?

Ook benieuwd hoe mensen dit zien in verhouding tot de woekeraars die tienduizenden families financiëel hebben geruineerd (en vrolijk verder zijn gegaan)....moeten die 2 keer doodgeschoten worden? en pedo's? 3 keer doodschieten?
pi_98211268
Strawman alert!!

Een goed pak rammel geven moet toch niet al te moeilijk zijn :? .
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:53:58 #34
3542 Gia
User under construction
pi_98211269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Laat me raden:
- De daders zijn te jong
- De daders zijn niet toerekeningsvatbaar
- Er is geen bewijs
- Er is wel bewijs, maar dat wordt ongeldig verklaard
- Het was zelfverdediging
- De daders hebben een moeilijke jeugd gehad
- Het was uit de hand gelopen kinderspel

Je ziet het: ik kan zo rechter worden in Nederland.
Je vergat de belangrijkste. Straffen leidt tot stigmatisering.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:56:27 #35
3542 Gia
User under construction
pi_98211387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Kingstown het volgende:
Dus zeg maar wat je met kids van 10-12 wilt doen? 20 jaar opsluiten, is dat streng genoeg?
Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.
quote:
Ook benieuwd hoe mensen dit zien in verhouding tot de woekeraars die tienduizenden families financiëel hebben geruineerd (en vrolijk verder zijn gegaan)....moeten die 2 keer doodgeschoten worden? en pedo's? 3 keer doodschieten?
Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
pi_98211480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:

Elke dag na school met felgekleurde vestjes aan, papiertjes prikken en ander vuil oprapen in de eigen wijk. En dit 20 dagen, elke dag een uur.

Nou, nou....is dat streng straffen? :')

Mogen ze halverwege ook nog een limonadebreak hebben als het warm is?
pi_98211558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
Afgezien van de nationaliteit is iemand die kinderen van 10-12 jaar af wil gaan schieten zelf niet helemaal fris in zijn hoofd.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:01:15 #38
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98211590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

ja je weet nooit of iemand racist is ofdat iemand afreageerd... ( ik ben ook wel eens klem komen te zitten door zo een groepje marocanen hey?.... )
Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 15-06-2011 18:01:39 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_98211667
ik las afgebroken hand, ik dacht al wtfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff maar ok.
Rustig aan.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:08:14 #40
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_98211857
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef o.us het volgende:

[..]

Ben ik ze? NEE. Je moet ook verdomme geen heel volk over een kam scheren. Niet alle Marokkanen zijn zo. Je hebt absoluut geen idee hoe kwetsend dit is als je ten onrechte wordt aangewezen voor iets dat je absoluut niets gedaan hebt. Vandaar mijn reactie.
ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:38:00 #41
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98213062
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

ja ik vind het ook jammer voor de leuke marocanen.....maar ja? waar kan je dan terecht met klachten over dit volk?
De Marokkaanse volk elders in de wereld en in Marokko zijn precies hetzelfde als die kutgasten hier in de Benelux ja :'). Ook een niet-snuggere aanname, ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 15-06-2011 18:42:29 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_98213082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marokkanen :r weer natuurlijk ik hoop dat we ze ooit allemaal vogel vrij verklaren dan ga ik als eerste de straat op voor een beetje prijs schieten.
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.

Dus dan weet je het wel weer, dan komen de onderkruipsels van FOK uit hun holen gekropen om te vertellen hoe stoer ze wel niet zouden doen als ze geen miezers met straatvrees waren. Uiteraard neemt het aantal spelfouten en belachelijke redenaties dan ook hinderlijke proporties aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98213147
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef o.us het volgende:

[..]

Als je mij maar met één vinger naar mij wijst sla ik je de tyfus in met deze belachelijke en waardeloze kutreactie. Idioot.
Hij is hooggeleid, G.
pi_98213908
Dit heeft verder weinig met afkomst te maken, en dit is ook gewoon van alle tijden. Ik kan me nog genoeg dingen herinneren uit de tijd dat ik zelf nog op de lagere school zat, van gevallen waar een hele groep 1 of 2 jochies te grazen namen en daarbij dan de grootste lol hadden. Kinderen kunnen nu eenmaal ettertjes zijn in groepsverband, het is alleen jammer dat sommigen dat op latere leeftijd nog steeds zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:07:31 #45
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_98214334
Tegenwoordig bel je dan de Telegraaf. Vroeger ging je met je hockeystick even op bezoek bij de pappa van het misselijke mannetje.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_98214385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
Tegenwoordig bel je dan de Telegraaf. Vroeger ging je met je hockeystick even op bezoek bij de pappa van het misselijke mannetje.
Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:10:33 #47
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98214478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alsof die vader er iets aan kan doen. De meeste ouders weten niet half wat hun kinderen op straat allemaal uitspoken,
Te veel vrijheid op een jonge leeftijd is het probleem hier. Dan weten ze vaak niet met wie of wat ze te maken hebben en als ze zo door blijven gaan beginnen ze de mindere dingen normaal te vinden.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:15:23 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98214748
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik weet het niet
Dit dus
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:15:58 #49
346939 Janneke141
pi_98214775
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is niet mijn probleem, je bent als ouder nu eenmaal verantwoordelijk voor het gedrag van je kinderen.
Er zal ook in dit geval toch echt wel een 'indringend gesprek' met de ouders gaan plaatsvinden. (Nederland kennende, met een kopje thee)
pi_98216176
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef o.us het volgende:
Links de schuld geven en dat onnozele gebash weer :')!!!!!!!!!!11111111111111
celebrate your money
pi_98216531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_snoep__.html?p=15,1

Een 7-jarige jongen is zwaar mishandeld omdat hij zijn snoep niet wilde afgeven.

De jongen uit St. Michielsgestel was vorige week met een vriendje aan het spelen. Ze hadden snoep bij zich. Drie oudere kinderen eisten het snoepgoed op. Toen ze het niet wilden afgeven, kreeg een van hen klappen. Het slachtoffertje liep een gebroken scheenbeen en een afgebroken tand op.
De politie is op zoek naar de daders, twee vermoedelijk Marokkaanse en een Nederlandse jongen. Ze zijn tien a twaalf jaar oud.
==============
Slechts een incident mensen, doorlopen, niets te zien en blijf vooral links stemmen ^O^
Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_98216684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want rechts gaat deze jongens opsluiten? Of neerknuppelen? Gaan er agenten woonwijken patrouilleren om basisschoolkinderen te beschermen? Gaat rechts de immigratie een halt toeroepen? Gaat rechts alle Marokkanen het land uitschoppen? Wat gaat rechts precies doen om dit te voorkomen?
Rechts gaat deze jongens doodschieten, zoals je hebt kunnen lezen in dit topic....de vraag is of het Nederlandse kind gespaard gaat worden, maar dat krijgen we straks vast te horen.

Rechts is net zo achterlijk als links.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:57:01 #53
346939 Janneke141
pi_98216823
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:01:16 #54
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98217031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Open er een topic over. Dit topic gaat niet over woekeraars en pedo's.
Van jou had ik eigenlijk wel een hardere aanpak verwacht, maar het is in ieder geval een stuk beter dan even langs bureau halt. :9
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98217121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Uiteraard zijn het Marokkanen, twee van de drie althans, anders was er geen topic over, anders stond het niet in de Telegraaf.
Nu vind ik De Telegraaf ook een kutkrant, ja. En als een kind een paar klappen krijgt en snoepjes moet inleveren, vind ik dat niet meteen nieuws. Maar het slachtoffer heeft een gebroken scheenbeen, dus dat kind is dusdanig toegetakeld dat ik het zeer terecht vind dat het nieuws is.

Ik spreek er schande van. En dat zou ik ook doen als het drie autochtone jongens waren. Maar ik wil er niet omheen dat Marokkanen gewoon om de haverklap negatief in het nieuws komen en dat toch echt ZELF presteren. Laatst mocht ik niet een "deel 2" openen van het topic over de jongens die "joden, joden" riepen naar een rouwstoet.

Ik denk dat veel Marokkaanse kinderen verdomd slecht worden opgevoed. En dat probleem is dusdanig groot dat de samenleving behoorlijke hinder ondervindt van deze groep jongeren, die vaak uitgroeit tot criminelen. Dit als gevolg van veel te soft beleid dat jarenlang door het gehele politieke spectrum is gevoerd.

Marokkaanse jongeren komen 5-6 vaker met justitie in aanraking dan autochtone jongeren. Maar dat ligt natuurlijk allemaal aan de politie en aan de vooringenomen media; het zal nooit eens aan die jongeren en hun falende ouders liggen. En voordat ik als rechtse rakker word weggezet: ik stem links van het midden, dus bespaar je de moeite.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:02:31 #56
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98217123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Rechts zal deze fijne jongens in ieder geval niet op vlindervangvakantie in Marokko sturen. Alhoewel, misschien met een enkele reis.
Wat als het geen Marokkaans paspoort heeft?
Feyenoord Rotterdam
pi_98217235
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:

[..]

simple: caning >:)

en verder wat Boldface zegt...
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:06:18 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98217292
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef o.us het volgende:

[..]

Als jij of een andere zo genoemde goede Marokkaan nou eens een poot zou uitsteken en die jongens streng zou toespreken zijn we al een heel end. Het probleem is dat papa Hassan na zijn werk lui de bank gaat liggen ruften terwijl Mohammed de buurt terroriseert . Waarom doen jullie niets anders dan klagen als je zogenaamd gediscrimineerd wordt als een winkel je niet wil aannemen waar je neefjes vorige week nog de boel leeg geroofd hebben.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 15-06-2011 20:47:03 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:07:27 #59
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_98217351
de-naturalisatie is een toverwoord....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_98217421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
Daar zijn ze idd te jong voor, maar als rechts een autochtoon kind een enkeltje Marokko wil geven, dan zal dat vast niet goed aankomen bij hun achterban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')