Done.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen
Kunnen jullie dit even in de OP van datzelfde topic zetten? Hartstikke bedankt en kusje van de hont
Done, al zie ik geen verschil in de link.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:55 schreef borisz het volgende:
Wielerprono 2012 #1: Nieuwe ronde nieuwe kansen
Kan onder Handig de oude link eruit en deze hieronder daarvoor in de plaats komen?
http://www.cyclingfever.com/startlist.html
Topic was ver weg, maar is gebeurd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #7 Hopen op beter weer!
Nu je toch bezig bent, die reeks staat nog niet als reeks. Werkje van niets, maar ik ga niet zomaar gastmodden.
Maar nu staan topics 5,4,3,2 en 1 er nog niet bij?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Topic was ver weg, maar is gebeurd.
Ik heb 6 eraan gekoppeld, ga niet al die topics af als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar nu staan topics 5,4,3,2 en 1 er nog niet bij?
Reeksentool? Ik kan 't ook ff doen anders?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb 6 eraan gekoppeld, ga niet al die topics af als je het niet erg vindt.
Doe maar, gebruik dat ding nooitquote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Reeksentool? Ik kan 't ook ff doen anders?
Ben je mod hier? Kan gewoon in gereageerd worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef borisz het volgende:
Daar kan niet meer in gereageerd worden... Maak maar een nieuw topic aan. Er loopt verder niks.
Eindelijk geluktquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe maar, gebruik dat ding nooit.
Done.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef Gillingham het volgende:
Kan Tirreno-Adriatico 2012 in het subforum wielrennen geplaatst worden?
Alvast bedankt.
Gebeurd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef BusterPosey het volgende:
Kan van deze Wielerprono 2012 #2: Op naar de klassiekers een reeks gemaakt worden aub?
Bij voorbaat dank.
Dank.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef Paxlie het volgende:
[Centraal] MMA topic #137 The Ultimate Fighter: Live
Zoveelste keer zijn site spammen.
Done, voor zover het iemand kan boeien natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[Centraal] Pro Wrestling Topic #84 Yes Yes Yes!
is het mogelijk om de tt te wijzigen naar YES! YES! YES! ?
true, maar toch een bedankjequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Done, voor zover het iemand kan boeien natuurlijk.
Gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2012 10:05 schreef Steven184 het volgende:
Zou een modje het AGR topic onder het tabje wielrennen kunnen plaatsen? Bij voorbaat dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef ocf81 het volgende:
[Roeien en ergometeren] # 52 Waar het NK dichterbij komt... moet eigenlijk deel 52 zijn i.p.v. deel 53. Kan dit worden aangepast?
Done.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef BusterPosey het volgende:
Kunnen deze twee topics aub met elkaar verbonden worden via een reeks, zodat de deelnemers 'de draad niet kwijtraken'? Bij voorbaat dank.
[MLB] Fantasy Baseball 2012 (is origineel topic, welke eerder vanavond vol raakte)
[MLB] Fantasy Baseball 2012 #2 (is nieuw topic, eventueel in TT #2 toevoegen voor de duidelijkheid)
Nee, ik weet dat je heel gelukkig wordt van het openen van topics, maar de vorige is nog niet vol, slotje dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
2012 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix #1
Kan deze gereekst worden aan de reeks van alle races dit seizoen?
Done.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef Arcee het volgende:
[tong80-topic] Wim Ruska, een vergeten judoheld.
Kan iemand dit topic kicken met de melding 20:25 uur Nederland 2 In Beeld.
Lijkt me prima ja, stel het achter de schermen maar voor zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:49 schreef kanovinnie het volgende:
Is het een idee om het wielrennen filter om te zetten naar Fietsen of Wielrennen/MTB en het MTB topic daar aan toe te voegen? Die staat nu onder overig.
Done.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
Zou een mod het Centraal Mountainbike topic(reeks) willen verplaatsen naar het Wielrennen/MTB subforum?
Nou, je kunt niet zeggen dat ik onbeleefd was. Dus daar kan het niet aan liggen.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:06 schreef Mark het volgende:
Kan er niet meer in SPT eregalerij gepost worden?
Ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Lance Armstrong geeft gevecht met USADA op
Lance Armstrong geeft gevecht met USADA op #2
reeks graag
alvast bedankt
Overhaast je niet ajb. Adem in en adem uit. Neem dan pas een beslissing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef tong80 het volgende:
Kan dit topic naar Sport verplaatst worden ? :
Olympische Winterspelen 2014. 7 tot en met 23 februari Sotsji, Rusland
Alvast bedankt.
Ja man, je valt in herhalingen.quote:
Je moet 10 dagen wachten op een antwoord in Sportfeedback.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
Jullie kijken natuurlijk eerst studio sport en daarna Zomergasten. Kan ik me voorstellen.
Toch alvast bedankt.
Denk dat dat weinig nut meer heeft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje deze naar OS verplaatsen ?
Jordaanse Paralympiërs beschuldigd van aanranding.
Is gedaan door andere mod.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef borisz het volgende:
En WK Wielrennen 2012 #1 Met ploegentijdrit in het Limburgse land
Mag in het juiste subforum.
Sorry hoor, maar ik heb wel wat beters te doen dan een paar letters in een post te veranderen. Daarom heb ik er niet op gereageerd.quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
Hy Ambro
Ik heb je een pm gestuurd, maar nog geen reactie ???
Komt dat nog ?
grtz. kz
quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb wel wat beters te doen dan een paar letters in een post te veranderen. Daarom heb ik er niet op gereageerd.
Dat je reageert is al een godswonder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb wel wat beters te doen dan een paar letters in een post te veranderen. Daarom heb ik er niet op gereageerd.
Niet om het een of ander, maar als je geen zin meer hebt om simpele werkzaamheden te verrichten als het veranderen van een TT of het verplaatsen van een topic op het verzoek van een user, is het dan nog wel de moeite waard om de mod uit te hangen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vraag ik me al langer afquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar als je geen zin meer hebt om simpele werkzaamheden te verrichten als het veranderen van een TT of het verplaatsen van een topic op het verzoek van een user, is het dan nog wel de moeite waard om de mod uit te hangen?
Ok.quote:Op zondag 11 november 2012 20:16 schreef borisz het volgende:
SPT / Wereldbeker schaatsen 2012/2013 #1 mag in het juiste subforum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |