Dat kun je nu echt nog niet zeggen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Blik het volgende:
Voorspelbaar...
Etappe 1: Cavendish
Etappe 2: Sagan (onder voorbehoud van hoe steil de helling daadwerkelijk is)
Etappe 3: Sagan
Laten we daar volgend jaar op terugkomenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je nu echt nog niet zeggen..
Misschien valt Cavendish wel voor de tour, of heeft Sagan niet meer de vorm van dit jaar. In 2011 hadden we gezegd dat Gilbert zou winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Laten we daar volgend jaar op terugkomen
Tuurlijk is het niet zo zwart/wit als ik het stel. Maar op basis van wat we nu weten zal ik er niet ver naast zitten. We zullen volgend jaar zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien valt Cavendish wel voor de tour, of heeft Sagan niet meer de vorm van dit jaar. In 2011 hadden we gezegd dat Gilbert zou winnen.
Voor de bookmakers zouden dat nu de favorieten zijn, jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet zo zwart/wit als ik het stel. Maar op basis van wat we nu weten zal ik er niet ver naast zitten. We zullen volgend jaar zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |