abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:16:57 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92604540


Daar gaan we weer, FOK! fantasy baseball. Invites zijn verzonden voor de FOK! Rounders League, best kans dat er straks wat open plekken zijn.

Daily Rotisserie League, dus wil je meespelen dan wordt wel verwacht dat je de league site veel bezoekt en natuurlijk je team dagelijks aanpast. Dit om het zo uitdagend mogelijk voor iedereen te houden: Inactieve teams hebben we niks aan dus denk je aan die verwachting niet te kunnen voldoen, please move along. :P

Settings:

Season Type: Full
Password: fok
Draft Type: Live Standard Draft
Draft Time: Sun Mar 27 1:00pm EDT [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Scoring Type: Rotisserie
Player Universe: All baseball
New Players Become Available: As soon as Yahoo! adds them
Max Moves: 65
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: August 29, 2010
Waiver Time: 1 day
Waiver Type: Continual rolling list
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: Commissioner
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Max Games Played: No maximum
Max Innings Pitched: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Monday, Mar 29
Roster Positions: C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, P, P, P, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL, DL, DL
Batters Stat Categories: Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories: Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)

Feedback welcome. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_92605455
Ik ben er weer bij
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_92607917
Aangemeld :)

Heb er weer zin in :D
pi_92615767
Joba's Fist Pump ook weer aanwezig 8-)
We play today. We win today. Das it.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:17:55 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92619864
Iedereen van vorig jaar heeft een invite gehad. Kijken of we nog lege plekken overhouden.

1 stat is weg: 'Hits' was beetje overbodig en moves is van 80 naar 65. Moet toch voldoende zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_92620573
Ik zou erg graag mee willen doen. :) Hopelijk dan een keer geen half inactieve league half juli..
pi_92623789
Ik ben natuurlijk ook van de partij. Ik moet m'n titel verdedigen!

Kunnen we dit jaar geen een maximaal aantal innings pitched en aantal games played doen? Daarmee voorkom je het streamen van pitchers en spelers. Je moet dan veel voorzichtiger met je lineup omgaan, vooral je starting pitchers. Je kunt innings pitched dan bv vervangen door blown saves. Als losses een categorie is dan zou blown saves ook een categorie moeten zijn.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 05:42:59 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92623867
Persoonlijk denk ik dat we het niet te complex moeten maken, ik weet dat je een fantasy goeroe bent :P maar het moet wel een beetje overzichtelijk blijven. Heb trouwens deze stats ook maar overgenomen van onze softball league die al 10 jaar meegaat.

Streamen kan een probleem zijn, de meningen zijn daarover verdeeld, maar dat kan je een beetje voorkomen door de max moves op bijv. 50 te zetten. Dat kan best i.p.v. 65, wat al vrij veel is.

BS persoonlijk vind ik toch echt een stat van een andere categorie can L.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_92639658
hmm 50 klinkt wel wat weinig, seizoen is lang.. :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_92640100
Ik kan wel leven met 50 moves. Je kunt dan idd niet zomaar blind pitchers gaan streamen. Het brengt ook een beetje meer druk op het goed draften. Sommige teams hebben na één week al bv 5 moves.

Ik heb liever blown saves dan holds maar dat is mijn persoonlijke mening.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:16:45 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92641774
Ik gooi er later wel een poll tegenaan als we volzitten: BS vs HLD en 50 vs 65 moves.

Gaat ws via de yahoo email want ik weet niet of een publieke poll hier nu echt betrouwbaar is. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_92658262
Ik wil ook graag mee doen! Ben dit jaar begonnen met NHL fantasy en is me goed bevallen. Ben meer MLB watcher dus mag ik meedoen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:26:18 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92662520
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef BostonBruins het volgende:
Ik wil ook graag mee doen! Ben dit jaar begonnen met NHL fantasy en is me goed bevallen. Ben meer MLB watcher dus mag ik meedoen?
't Vergt wat discipline hoor: Elke dag je lineup checken, aanpassen etc. ;) Maar ik wacht eerst een paar weken af of de deelnemers van vorig jaar 'terugkomen', daarna kijken we of er nog open plekken zijn ok?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_92663535
FYI: Op dit moment zijn er in ieder geval al 8 van de 12 plekken bezet.
pi_92664015
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Reanimation het volgende:
FYI: Op dit moment zijn er in ieder geval al 8 van de 12 plekken bezet.
Met Terreros erbij, 9 van de 12.

Wat betreft het aantal moves, 50 is ook prima. Minder moves over voor streamen indd, daar ben ik toch niet zo goed in :')
We play today. We win today. Das it.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:35:12 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92675062
Ik ga eerst even meelezen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_92838509
Hey all,

Na een jaar fantasyfree geleefd te hebben wil ik uiteraard dit jaar weer volledig aan de bak.
Als oud kampioen van zowel de fok Head to Head league (wordt deze ook dit jaar nog opgericht of zal ik die aanmaken?) en oud rounders kampioen dacht ik hier toch wel enige aanspraak op te kunnen maken :) Zeker als naamgever van de Rounders League.

Ik heb al een mailtje gestuurd aan de commish maar ik dacht het via deze kant ook nog even te laten weten.
Fijn seizoen allemaal.

TJAY (fantasychamp 2011)
fok fantasy baseball champion 2006!!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:38:33 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_92994404
Welcome back TJAY.

Heb een 'poll' verzonden. De stand tot nu toe is:

BS in: 3
HLD in: 0

:P

-edit-

Stemmen van Joba's Fist Pump, TJAY's en mij zijn binnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door popolon op 19-02-2011 00:14:17 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 20 februari 2011 @ 05:28:09 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93044469
BS 4
HLD 0

Nog een of twee stemmen en er is een meerderheid. :Y)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 21 februari 2011 @ 03:55:35 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93090157
5-0 voor BS.

Verder geen stemmen binnen maar 't lijkt me duidelijk. Nog een plek over, we zoeken naar iemand die echt serieus wil meespelen. Dagelijks bekijken en aanpassen van je team is eigenlijk wel een must.

Als er iemand een H2H league wil aanmaken, feel free. (8>
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_93106498
We zitten inmiddels toch al vol? Terreros85 heeft zich nu ook aangemeld dus iedereen die vorig jaar meedeed doet ook dit jaar weer mee. Nu maar hopen dat iedereen ook het hele seizoen actief meedoet o|O

Komt er nog een poll over het aantal moves?
We play today. We win today. Das it.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:47:31 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93108226
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef Version2 het volgende:
We zitten inmiddels toch al vol?
Oh ja. :+

quote:
Komt er nog een poll over het aantal moves?
50 of 65? Ik denk dat een poll overbodig is, dat worden er 65.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_93113411
Ik heb inmiddels de preview van Sporting News gekocht. Nu mijn hoofd weer breken over alle cijfertjes. Risers, sleepers en sinkers. Die moet ik onderscheiden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_93478839
Ik wil de MBL gaan volgen, puur voor lol. Zelf roei ik, maar mij lijkt het leuk(en gaaf) om iets anders te volgen, zoals voetbal gevolgd wordt in Nederland. Laat ik alleen een behoorlijke afkeer voor die sport hebben.

Waar moet ik beginnen als het om baseball gaat en de MBL. Ik zoek al wat op Google, maar ik neem aan dat jullie vast wel goede informatiebronnen weten. :)
pi_93478968
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef STGU het volgende:
Ik wil de MBL gaan volgen, puur voor lol. Zelf roei ik, maar mij lijkt het leuk(en gaaf) om iets anders te volgen, zoals voetbal gevolgd wordt in Nederland. Laat ik alleen een behoorlijke afkeer voor die sport hebben.

Waar moet ik beginnen als het om baseball gaat en de MBL. Ik zoek al wat op Google, maar ik neem aan dat jullie vast wel goede informatiebronnen weten. :)
Dit is het fantasytopic voor MLB, je kunt beter dit soort dingen vragen in het "algemene" MLB topic:
[MLB] Season 2011 #1 - Spring training
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')