quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben er weer bij, half maart weer een mlb.tv abbo nemen plus de @bat app voor iPhone en ik kan weer een seizoen door.
Young lijkt idd buiten de boot te vallen op veel posities. Die kan nog van veel waarde zijn voor andere teams.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Rangers en Rockies zijn bezig met een Michael Young-trade.
Hij heeft natuurlijk ook een dik contract ($48 million). Dat is een groot obstakel bij een trade.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Young lijkt idd buiten de boot te vallen op veel posities. Die kan nog van veel waarde zijn voor andere teams.
Dar word nog interessant. Al kan ik me niet voorstellen dat Pujols niet in St.Louis zal blijven. Maar je weet maar nooit.....quote:FOX Sports' Ken Rosenthal reports that the Cardinals are balking at Albert Pujols' asking price, with sources painting "an increasingly pessimistic view of the negotiations."
Rosenthal said Pujols wants a deal that reflects his status as the games best player, which means he's likely asking for more, at least on an annual basis, than Alex Rodriguez's 10-year, $275 million contract. While Rosenthal correctly points out that a breakthrough in negotiations could be just a phone call away, things are looking bleak at this point. The St. Louis Post-Dispatch's Joe Strauss has backed up Rosenthal's pessimistic report, saying the talks are "going nowhere." Pujols and his agent, Dan Lozano, have set the beginning of spring training as the deadline for extension talks, so the two sides don't have much time to close the gap.
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.quote:
Is Primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Slomy het volgende:
Nog 7 dagen 'countdown' te gaan voordat we weten wat Pujols gaat doen. Ik zie het toch somber in momenteel voor de Cardinals.
Dat worden Lebron taferelen voor de tradedeadline en/of in het volgende offseasonquote:Superstar Albert Pujols and the Cardinals are so far apart in negotiations that people familiar with the talks say there is virtually no chance for a deal before the three-time NL MVP reports to spring camp Feb. 16.
Pujols, who will be a free-agent at season's end, has set his reporting date as the deadline for a contract to be done with the Cardinals, but sources indicate that the sides are far apart across the board, meaning on term as well as dollars. Pujols has made it clear talks will cease when he reports, only to be resumed after the season.
Ik gooi 'm dit weekend wel online. Wel wat vroeg maar goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Nee, wacht anders totdat Popo de Rounders League weer renewed. Dan kan alle informatie mbt de league in de OP.
Ik ben er zeker weer bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik gooi 'm dit weekend wel online. Wel wat vroeg maar goed.
Hoeveel teams kunnen Pujols zo'n contract aanbieden? Niet veel. De Yankees maar die hebben Teixeira al als 1B. Ze gaan Pujols niet zo'n contract aanbieden om al DH te gaan spelen. Hij kan niet als outfielder spelen en ze hebben A-Rod al als 3B. De BoSox zouden het kunnen maar dat hangt af wat ze met Gonzalez gaan doen. Pujols heeft aangegeven alleen naar een contender te willen dus dan blijven er niet veel teams over. Misschien Texas, Anaheim of LA.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
[..]
Dat worden Lebron taferelen voor de tradedeadline en/of in het volgende offseason. Maar op de een of andere manier kan ik me Pujols niet voorstellen in een ander team.
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hoeveel teams kunnen Pujols zo'n contract aanbieden? Niet veel. De Yankees maar die hebben Teixeira al als 1B. Ze gaan Pujols niet zo'n contract aanbieden om al DH te gaan spelen. Hij kan niet als outfielder spelen en ze hebben A-Rod al als 3B. De BoSox zouden het kunnen maar dat hangt af wat ze met Gonzalez gaan doen. Pujols heeft aangegeven alleen naar een contender te willen dus dan blijven er niet veel teams over. Misschien Texas, Anaheim of LA.
Je weet natuurlijk nooit, maar Teix is verdedigend beter dan Pujols. Als je kijkt naar het contract dat hij wil dan zou een team uit de AL voor de hand liggen. Dan kan hij naarmate hij ouder word als DH spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelen. De Yankees verrassen mij nooit
En waarom is dat? Ik beproef hier een lichte vorm van afgunst en jaloezie..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Terreros85 het volgende:
Ach, Yankees kunnen toch ook met Teixera als DH spelen.
De Yankees verrassen mij nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |