abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:18:11 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_113802860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Silva
Ik heb sterk het idee dat Silva Sonnen echt gigantisch gaat clownen voordat hij hem stopt. Sonnen deed het erg goed de vorige keer, maar ik denk dat zelfs hij weet dat dat niet nog een keer gaat gebeuren.
Same sentiment here, dit gaat erger dan Sonnen vs Bisping worden, het wordt moeilijker om Silva neer te krijgen en als dat al gebeurd popped hij direct weer op.
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:18:31 #52
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_113802872
Cung Le is misschien wel een goede fight of the night bet, mijn geld gaat iig op Maia, small stakes op Cung Le en Sonnen, nog even wachten op de sidebets @unibet
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_113802908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Silva
Ik heb sterk het idee dat Silva Sonnen echt gigantisch gaat clownen voordat hij hem stopt. Sonnen deed het erg goed de vorige keer, maar ik denk dat zelfs hij weet dat dat niet nog een keer gaat gebeuren.
Ik ben bang dat sonnen hem weer gigantisch gaat aanpakken.......
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:30:55 #54
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_113803326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ben bang dat sonnen hem weer gigantisch gaat aanpakken.......
Sonnen is one dimensional je weet wat hij gaat doen en dat is het. Silva is nu fit en heeft zich hier goed op kunnen voorbereiden dus ik vrees voor Sonnen
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:34:21 #55
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_113803456
Anderson Silva (old champ) vs. Chael Sonnen (new champ)
Forrest Griffin vs. Tito Ortiz
Cung Le vs. Patrick Côté
Dong Hyun Kim vs. Demian Maia
Chad Mendes vs. Cody McKenzie
Ivan Menjivar vs. Mike Easton

Dit gaat hem worden.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:54:25 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113809786
Geo zijn picks:

Silva vs Sonnen
Griffin[ vs Ortiz
Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie
Menjivar vs Easton
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:55:45 #57
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113809844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef McNulty het volgende:

[..]

Lelijke snollen. Ze hebben niet eens wat met MMA te maken faalhaas.

Wat een beauty O+ O+ :* O+
[ afbeelding ]
lesbo, gay
pi_113809943
Ik dacht wel dat het deze dagen druk zou zijn :P

Heren, ik ben voor onze website www.usasports.nl op zoek naar MMA-schrijvers. Gemotiveerde mensen die een breed sport-publiek op de hoogte willen houden van deze prachtige sport. Requirements zijn dat je bijna foutloos schrijft, érg gemotiveerd bent en leuke columns/verhalen kunt typen. Wat ik kan beloven? Niet veel. In het begin kunnen we je niet betalen, maar mocht er een UFC in Duitsland gehouden worden dan kan ik bijvoorbeeld achter perskaarten aan gaan, dat soort zaken. PM me even als je interesse hebt, alleen serieuze acties ajb.

En mods: We hebben ooit geadverteerd via jullie. Mag hij een paar dagen blijven staan plz? Love you!
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:00:59 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_113812945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lesbo, gay
Alleen een gay vindt Heidi niet lekker. Jij vlammende homoseksueel.

Hmmm Roarrrrr :9~ ~O>
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_113814094
Ik twijfel wel over m'n pick (Andy) zeg. Chaels wrestling is zoveel beter plus hij is weer aan de TRT maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat Anderson na zaterdag geen champ meer zal zijn.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:35:55 #62
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113814143
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef McNulty het volgende:

[..]

Jij vlammende homoseksueel.

hear hear, grote lul
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:37:40 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113814217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:34 schreef Hooidraad het volgende:
Ik twijfel wel over m'n pick (Andy) zeg. Chaels wrestling is zoveel beter plus hij is weer aan de TRT maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat Anderson na zaterdag geen champ meer zal zijn.
dat kon ik me dus ook niet voorstellen van jones of van edgar
pi_113814711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat kon ik me dus ook niet voorstellen van jones of van edgar
Edgar heeft geen zeer dominante titelgevechten gehad, hij was niet een intimiderende champ zoals bijvoorbeeld BJ dat was in die divisie. Anderson maakt nu al jaren gehakt van zijn challengers.

"Jones" moet iemand anders zijn neem ik aan?
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:53:12 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113814865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Edgar heeft geen zeer dominante titelgevechten gehad, hij was niet een intimiderende champ zoals bijvoorbeeld BJ dat was in die divisie. Anderson maakt nu al jaren gehakt van zijn challengers.

"Jones" moet iemand anders zijn neem ik aan?
nooit gedacht dat jones van shogun zou winnen.
pi_113814898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nooit gedacht dat jones van shogun zou winnen.
Ah, op die manier :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:59:06 #67
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113815042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:54 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ah, op die manier :P
maar als Sonnen wint, wilt Silva dan ineens wel tegen hem vechten voor de rematch? :D
pi_113815216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maar als Sonnen wint, wilt Silva dan ineens wel tegen hem vechten voor de rematch? :D
Klopt, dan gaan hij samen met Bisping smeken om tegen Chael te mogen :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:37:29 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113816326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:03 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Klopt, dan gaan hij samen met Bisping smeken om tegen Chael te mogen :P
en als Silva een nc wordt na het gevecht

[ Bericht 13% gewijzigd door THEFXR op 05-07-2012 18:48:11 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:43:26 #70
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113816532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Maar Sonnen wint niet, dus dat gebeurt niet ;)
pi_113816720
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Maar Sonnen wint niet, dus dat gebeurt niet ;)
Grapjas _O-
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:50:54 #72
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113816765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:49 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Grapjas _O-
Ik verduidelijk het zometeen als ik thuis ben wel, maar dat Sonnen wint is veel minder waarschijnlijk dam dat Silva wint.
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:03:01 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113817167
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik verduidelijk het zometeen als ik thuis ben wel, maar dat Sonnen wint is veel minder waarschijnlijk dam dat Silva wint.
ivm marketing in brasil?
pi_113817400
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, ik heb alleen een onderbuikgevoel dat Sonnen dit keer zichzelf nog harder pusht dan anders en dat zou hem met gunstige omstandigheden zeker kunnen laten winnen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:15:05 #75
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_113817584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 03:46 schreef THEFXR het volgende:
Silva vs Sonnen

Griffin vs Ortiz

Le vs Cote

Kim vs Maia

Mendes vs McKenzie

Menjivar vs Easton
Dit zijn ook mijn picks. Mijn verstand zegt Silva, maar ik hoop op veel drama en een herhaling van de eerste partij. Alleen kan deze alleen maar tegen ballen. Was voor mij de beste partij ooit.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:21:09 #76
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113817834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ivm marketing in brasil?
Nee, ivm Sonnen en Silva. Om ervoor te zorgen dat Sonnen wint, moeten alle variabelen perfect in zijn voordeel uitvallen, en zelfs dan heeft hij maar 1 manier om te winnen. De vorige keer was hij verdomd dichtbij, en dat was toen alles hem mee zat. En nog verloor hij.

Het scenario waarin Sonnen wint:
Iedereen weet wat Sonnen wil doen: Silva op zijn rug planten en hem vijf rondes lang ground & pounden om een decision te winnen. Dit is niet de beste manier waarop Sonnen kan winnen; het is de ENIGE manier waarop Sonnen kan winnen, en om op deze manier te winnen is het nodig om in 25 minuten geen enkele fout te maken. Time je een takedown verkeerd? Dan krijg je een knie voor je bakkes. Let je even niet op? Dan lig je in een armbar of triangle. Blijf je te lang staan? Dan merk je dat je tegenover de beste striker in MMA staat.

Sonnen zal Silva niet finishen. In hun vorige gevecht heeft hij 300 strikes geland, en niet eentje waarbij Silva liet merken dat het hem ook maar een beetje irriteerde. Sonnen heeft geen power in zijn strikes, en Silva heeft misschien wel de beste kin in MMA. Een (T)KO win voor Sonnen is dus uitgesloten. En de kans dat hij Silva in een arm triangle pakt, zoals hij met Stann deed? Please..

De manieren waarop Silva kan winnen
1. (T)KO: Silva is de beste striker in MMA, en heeft genoeg (T)KO wins achter zijn naam om Sonnen kopzorgen te geven. Sure, Sonnen heeft een vrij goede chin, maar als Bisping hem al meerdere malen kon rocken, moet een gemotiveerde Silva daar zeker toe in staat te zijn. En als hij Chael niet out krijgt..
2. .. kan hij hem zeker een cut geven waardoor het gevecht gestopt werd. Chael heeft een gezicht dat graag open gaat, en als het gevecht tegen Marquardt nog twee rondes langer door had moeten gaan, had dat makkelijk gestopt kunnen worden door die cut. Zet iemand met zo'n dunne huid tegenover iemand die weet hoe hij zijn knieen en ellebogen moet gebruiken, en de kans dat Chael een flinke snee oploopt in die 25 minuten is behoorlijk groot.
3. Submission. Chael kon de vorige keer ook niet lang genoeg uit de triangle blijven om te winnen, dus het is zeker niet ondenkbaar dat Anderson hem weer pakt. Helemaal aangezien Silva zelf niet bang hoeft te zijn om gefinisht te worden.
4. Decision. Silva kan de eerste rondes genoeg punten scoren om later in het gevecht gewoon weg te rennen en van de grond te blijven. Hij deed het tegen Maia en Leites, en kan het tegen Chael ook doen. Sure, Chael is een oneindig betere worstelaar dan Leites of Maia, maar zelfs als hij Silva in elke ronde op zijn rug plant, is dat geen garantie voor de winst.

Silva kan gewoon op veel meer manieren winnen dan Sonnen. De vorige keer was hij heel dicht bij de upset, maar zelfs toen waren 25 minuten net te veel, en zoals ze zeggen: lightning rarely strikes twice.
pi_113818013
Daar wil ik nog aan toevoegen dat Silva de vorige keer verrast werd door Sonnen. Nu weet Silva precies wat hij wil gaan doen (want zoals je zegt, Sonnen zal maar op één manier kunnen winnen) en kan daar op inspelen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:27:56 #78
20925 n00cL30n
pi_113818095
Om hierop in te haken Splackavellie, Chael Sonnen heeft Anderson Silva wel meerdere malen 'rocked', dus dat Cheal niet Silva KO zou kunnen slaan durf ik zelfs mijn vraagtekens in het openbaar bij te plaatsen.

Lightning rarely strikes twice, daar heb je een punt.
Silva noemde echter Sonnen een Donkey.
Wij weten allemaal wat je zegt ben je zelf, dus is hij er zelf een en zal hij zich dus voor een tweede keer naar aan Sonnen stoten. :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:30:00 #79
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113818176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef n00cL30n het volgende:
Om hierop in te haken Splackavellie, Chael Sonnen heeft Anderson Silva wel meerdere malen 'rocked', dus dat Cheal niet Silva KO zou kunnen slaan durf ik zelfs mijn vraagtekens in het openbaar bij te plaatsen.
Mwah, ik heb niet echt momenten gezien waarop Silva rocked was. Wel uit balans, maar niet rocked.
pi_113818296
Stunned?
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:35:51 #81
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113818470
Mwah, hij gleed meer uit :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:39:04 #82
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_113818633
Silva vs Sonnen
Griffin vs Ortiz
Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie
Menjivar vs Easton
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_113820144
McNulty, dwaas, het is UFC 148 (zie TT) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: nu al gewijzigd ;(

edit 2: >:)

[ Bericht 16% gewijzigd door Hooidraad op 05-07-2012 20:16:19 ]
pi_113820684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, ivm Sonnen en Silva. Om ervoor te zorgen dat Sonnen wint, moeten alle variabelen perfect in zijn voordeel uitvallen, en zelfs dan heeft hij maar 1 manier om te winnen. De vorige keer was hij verdomd dichtbij, en dat was toen alles hem mee zat. En nog verloor hij.

Iedereen weet wat Sonnen wil doen: Silva op zijn rug planten en hem vijf rondes lang ground & pounden om een decision te winnen. Dit is niet de beste manier waarop Sonnen kan winnen; het is de ENIGE manier waarop Sonnen kan winnen, en om op deze manier te winnen is het nodig om in 25 minuten geen enkele fout te maken. Time je een takedown verkeerd? Dan krijg je een knie voor je bakkes. Let je even niet op? Dan lig je in een armbar of triangle. Blijf je te lang staan? Dan merk je dat je tegenover de beste striker in MMA staat.

Sonnen zal Silva niet finishen. In hun vorige gevecht heeft hij 300 strikes geland, en niet eentje waarbij Silva liet merken dat het hem ook maar een beetje irriteerde. Sonnen heeft geen power in zijn strikes, en Silva heeft misschien wel de beste kin in MMA. Een (T)KO win voor Sonnen is dus uitgesloten. En de kans dat hij Silva in een arm triangle pakt, zoals hij met Stann deed? Please..

1. (T)KO: Silva is de beste striker in MMA, en heeft genoeg (T)KO wins achter zijn naam om Sonnen kopzorgen te geven. Sure, Sonnen heeft een vrij goede chin, maar als Bisping hem al meerdere malen kon rocken, moet een gemotiveerde Silva daar zeker toe in staat te zijn. En als hij Chael niet out krijgt..
2. .. kan hij hem zeker een cut geven waardoor het gevecht gestopt werd. Chael heeft een gezicht dat graag open gaat, en als het gevecht tegen Marquardt nog twee rondes langer door had moeten gaan, had dat makkelijk gestopt kunnen worden door die cut. Zet iemand met zo'n dunne huid tegenover iemand die weet hoe hij zijn knieen en ellebogen moet gebruiken, en de kans dat Chael een flinke snee oploopt in die 25 minuten is behoorlijk groot.
3. Submission. Chael kon de vorige keer ook niet lang genoeg uit de triangle blijven om te winnen, dus het is zeker niet ondenkbaar dat Anderson hem weer pakt. Helemaal aangezien Silva zelf niet bang hoeft te zijn om gefinisht te worden.
4. Decision. Silva kan de eerste rondes genoeg punten scoren om later in het gevecht gewoon weg te rennen en van de grond te blijven. Hij deed het tegen Maia en Leites, en kan het tegen Chael ook doen. Sure, Chael is een oneindig betere worstelaar dan Leites of Maia, maar zelfs als hij Silva in elke ronde op zijn rug plant, is dat geen garantie voor de winst.

Silva kan gewoon op veel meer manieren winnen dan Sonnen. De vorige keer was hij heel dicht bij de upset, maar zelfs toen waren 25 minuten net te veel, en zoals ze zeggen: lightning rarely strikes twice.
Helemaal mee eens. Volgens mij hebben we het er een tijdje geleden ook al over gehad samen in deze reeks. Wil er eigenlijk nog één ding aan toevoegen, de vorige keer had Silva duidelijk een ribblessure die hem behoorlijk hinderde (Voor wie het niet gelooft, kijk de documentaire 'Like water' maar dan wordt het duidelijk.) Ik zo net zo geshockeerd zijn als bij Gonzaga vs CroCop mocht Sonnen op de één of andere manier de upset pakken.

Hier dan mijn picks:
Anderson Silva vs. Chael Sonnen
Forrest Griffin vs. Tito Ortiz
Cung Le vs. Patrick Côté (zou leuk voor hem zijn)
Dong Hyun Kim vs. Demian Maia
Chad Mendes vs. Cody McKenzie (Ondanks dat Mendes laatst KO is gegaan, zie ik hem dit wel winnen)
Ivan Menjivar vs. Mike Easton

En dikke lol @ die foute TT _O-
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_113820903
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is geen argument hè :P
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:28:34 #86
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_113821025
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:28:35 #87
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_113821026
Andy gaat Sonnen afslachten, don't believe Chael's hype.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:34:51 #88
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_113821308
Zit zwaar te twijfelen om en gokje te wagen op Easton Vs. Menjivar: Easton by KO de odds zijn sweeeettt!!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:47:15 #89
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113821819
Silva is lichtelijk geblesserd, weten jullie nog?
pi_113823533
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef THEFXR het volgende:
Weer door Satoshi Ishii?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:41:54 #91
20925 n00cL30n
pi_113827430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef THEFXR het volgende:
Vooral dit... Het was geloof ik zijn knie weer.

Wordt weer leuk als dit echt niet op goede sterkte lijkt te zijn. ;)
pi_113828629
quote:
Leuk initiatief!
Ik train bij een hele goede trainer en laat deze workshop dan graag aan anderen over.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_113829156
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef Hooidraad het volgende:
McNulty, dwaas, het is UFC 148 (zie TT) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: nu al gewijzigd ;(

edit 2: >:)

[ afbeelding ]
Nerd.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_113829268
quote:
16s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef McNulty het volgende:

[..]

Nerd.
:*
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:45:22 #95
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113831018
quote:
16s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef McNulty het volgende:

[..]

Nerd.
zeg gewoon dat het door de medicijnen komt :P :P
pi_113832543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zeg gewoon dat het door de medicijnen komt :P :P
Ik ben nog herstellende van al die lelijke snollen die je in dit topic hebt gepost. Dat is het.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:14:44 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113832701
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik ben nog herstellende van al die lelijke snollen die je in dit topic hebt gepost. Dat is het.
whahaha _O- :W
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:19:42 #98
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113832962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet gewoon bezopen bent? ;)

vrijdag 6 juli 2012 @ 00:41:24 #99
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_113833964
Bazenserie _O_
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 01:28:24 #100
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113835768
Silva *O* Hiephoi!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')