SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef Paxlie het volgende:
Welke triangeljosti heeft deze TT bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Got Beef?
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef McNulty het volgende:
Lekker boeiend over 297 posts mag jij de volgende verzinnen.
Ze is knapper dan welke vrouw dan ook in MMA.quote:
ja, daarom dacht je, ik post dat andere topic lekker vol, dan ziet niemand die foto's van die lelijke ringgirls, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is knapper dan welke vrouw dan ook in MMA.
dunne lippen en een bek als vrachtwagen, take it home, boyquote:
Van die comeback is ook nooit meer wat gekomenquote:
Oh die puntige knieen ben je nog vergeten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dunne lippen en een bek als vrachtwagen, take it home, boy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
..For the laahaand of the freeeeeeeeeee.......and the hooooomeee of theeeee braaaaaaaaaaaaaaaaaves!quote:
oke, nog 1xd danquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef roepdeman het volgende:
[..]
..For the laahaand of the freeeeeeeeeee.......and the hooooomeee of theeeee braaaaaaaaaaaaaaaaaves!
aaaahhhh, mijn ogenquote:
flamingquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaaahhhh, mijn ogen![]()
, ik eis schadevergoeding, wat een lelijke kerkrat, echt, je mag haar voor altijd houden.
ha, jij bent constant non mma gerelateerd aan het trollen en ik ben ineens aan het flamen, is gewoon een forum schwalbe, wat jij maakt.quote:
Zie je FXR. Hoor je het ook is van een ander.quote:
GODDAMN!quote:
Dat is een chick, sooooooooo long gayboyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zie je FXR. Hoor je het ook is van een ander.
hier een beetje trollen met herdershondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef McNulty het volgende:
Als ik flaming zeg tegen je dan bedoel ik flaming homosexual. Heidi niet lekker vinden.
jouw kloonaccount telt nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zie je FXR. Hoor je het ook is van een ander.
over jezelf praten mag altijd, vertel maar, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is een chick, sooooooooo long gayboyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik mis het Stars and Stripes thema, maar desondanks: Kwaliteitsinjectie van dit topicquote:
Sowieso NicktheFace's trailer:quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef wc-eend het volgende:
Wat is de beste promo voor sonnen vs silva II?
Lelijke snollen. Ze hebben niet eens wat met MMA te maken faalhaas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef THEFXR het volgende:
heb gelukkig wat compensatie gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silva vs Sonnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:46 schreef THEFXR het volgende:
Silva vs Sonnen
Griffin vs Ortiz
Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie
Menjivar vs Easton
eensquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef kevin_ het volgende:
Silva vs Sonnen
Griffin vs Ortiz
Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie