Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmm..... hoeveel refs zouden ze nodig hebben om hem van sonnen af te trekken?
maar eerst vrijdag de weigh in, whooooooo![]()
![]()
![]()
Vooral met die 'mmm... 'quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap was
Gezelligquote:
Hij heeft gewoon 2 huizenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Forrest, maar ik hoop Tito.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat denken jullie trouwens?
Tito of Forrest?
Forrestquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Fucking mooi, zondag gelijk doorspoelen naar het main eventquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.quote:
Forrest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef AppleMartini het volgende:
Ik zou m'n excuses aanbieden maar die zou ik dan niet menen.
[..]
Forrest.
Oh en blondie > brunette.
Haha, ik vind het niet erg hoor. Leuk dat we (eindelijk eens) een vrouwelijke MMA fan in het topic hebben! Ik krijg mijn vriendin helaas (nog?) niet zover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.
quote:
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan dit:
Strikeforce champ Rousey enlists Lucia Rijker as striking coach ahead of Kaufman bout
Ik hoop dat ze beter coacht dan presenteert, want haar interviews voor Strikeforce waren bar slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.
teveel klappen op de training gehad?, want je zegt gekke dingen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef McNulty het volgende:
Heidi krijgt trouwens niet genoeg liefde hierzo. Heidi>Gina>Ariani>Brittany
Ik zat meer te denken aan Team America's "America FUCK YEAH!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef roepdeman het volgende:
Bij het zien van die foto's heb ik de neiging om spontaan het Amerikaanse volkslied uit volle borst te zingen....geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |