Volgens mij nog maar de derde fight van dit jaar waar ik echt pumped voor ben, werd weer eens tijd.quote:
Ga je live kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja dit dus. Zo vroeg is 04:00 niet.
True dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij nog maar de derde fight van dit jaar waar ik echt pumped voor ben, werd weer eens tijd.
Zeker weten, daar blijf ik wel voor op. wat mij betreft DE match, die moet en zal ik live zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je live kijken?
Ik ben het wel van plan, sowieso slaap ik al een week niet voor 03.00, gister 05.00.. dus dan maar UFCtje mee pikken.
Ik heb hetzelfde probleem, was vandaag van plan om m'n ritme weer in goede banen te leiden maar ik heb m'n wekker uitgezet en werd daarna ergens in de middag wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je live kijken?
Ik ben het wel van plan, sowieso slaap ik al een week niet voor 03.00, gister 05.00.. dus dan maar UFCtje mee pikken.
Blijf dan wat langer in de SC man en doe gezellig meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, was vandaag van plan om m'n ritme weer in goede banen te leiden maar ik heb m'n wekker uitgezet en werd daarna ergens in de middag wakker
Hoop het, mensen kijken wel uit naar de rematch.quote:
1-0 voor Sonnen. Silva weet zich niet te beheersen. Maakt zich enigzins belachelijk.quote:
Ik hoop het zeer zeker wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen denken toch niet echt dat Sonnen deze wel wint, he?
Dat is natuurlijk wat anders dan er echt vertrouwen in hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik hoop het zeer zeker wel!
Zou ontzettend gaaf zijn
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat anders dan er echt vertrouwen in hebben
mmm..... hoeveel refs zouden ze nodig hebben om hem van sonnen af te trekken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
The Spider gaat gewoon ongeslagen met pensioen
Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmm..... hoeveel refs zouden ze nodig hebben om hem van sonnen af te trekken?
maar eerst vrijdag de weigh in, whooooooo![]()
![]()
![]()
Vooral met die 'mmm... 'quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap was
Gezelligquote:
Hij heeft gewoon 2 huizenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Forrest, maar ik hoop Tito.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat denken jullie trouwens?
Tito of Forrest?
Forrestquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Fucking mooi, zondag gelijk doorspoelen naar het main eventquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.quote:
Forrest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef AppleMartini het volgende:
Ik zou m'n excuses aanbieden maar die zou ik dan niet menen.
[..]
Forrest.
Oh en blondie > brunette.
Haha, ik vind het niet erg hoor. Leuk dat we (eindelijk eens) een vrouwelijke MMA fan in het topic hebben! Ik krijg mijn vriendin helaas (nog?) niet zover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.
quote:
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan dit:
Strikeforce champ Rousey enlists Lucia Rijker as striking coach ahead of Kaufman bout
Ik hoop dat ze beter coacht dan presenteert, want haar interviews voor Strikeforce waren bar slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.
teveel klappen op de training gehad?, want je zegt gekke dingen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef McNulty het volgende:
Heidi krijgt trouwens niet genoeg liefde hierzo. Heidi>Gina>Ariani>Brittany
Ik zat meer te denken aan Team America's "America FUCK YEAH!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef roepdeman het volgende:
Bij het zien van die foto's heb ik de neiging om spontaan het Amerikaanse volkslied uit volle borst te zingen....geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |