SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ik heb een camera met maar 2 uur filmtijd, en ik zou 5:30 de deur al uit komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef mytec het volgende:
echt baas heb je geen camera die de hele dag kan filmen zet je hem ergens neer
pc met webcam anders?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een camera met maar 2 uur filmtijd, en ik zou 5:30 de deur al uit komen.
Ze komen rond 12:00 pas thuis
Je krijgt niet op eens een ziel als je je haar verft.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, vroeger was ik een ginger
Ik heb nu donkerblond haarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Isambard het volgende:
[..]
Je krijgt niet op eens een ziel als je je haar verft.
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef BrandX het volgende:
meld je ziek, hier moet je voor aanwezig zijn
Je kunt kijken of je hem nog in de kamer krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb alleen een iMac met webcam in het scherm, onhandig om die op de trap te zetten
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja het probleem is dat ik over 4 weekjes twee weken naar Marokko op vakantie ga samen met mijn vriendin
Ik ben bang dat ik de lul ben
You are screwed!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja het probleem is dat ik over 4 weekjes twee weken naar Marokko op vakantie ga samen met mijn vriendin
Ik ben bang dat ik de lul ben
Ook werkenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wat weer een briljante actie!
En wat ontzettend jammer dat je het niet kan filmen. Kan je zus dat niet doen?
Soms waren we er echt even klaar meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
Ook hier nog even een diepe buiging voor deze prachtige actie
Ik slaap straks bij mijn vriendin en die heeft ook stage / school geloof ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vriendin? De vriend van je zus? De buurman? Iemand?
De vorige keer hadden ze alles ingepakt dus die kans is aanwezig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef mytec het volgende:
jammer dat je geen camera ervoor hebt, thuis blijven dan maar he! ach ja als jij op vakantie bent wat gaan ze doen :p al je spullen op het plafond plakken?
Haha, zelfs m'n blackberry.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier nog het filmpje waar mijn ouders en zwager alles in mijn kamer hadden ingepakt
Helemaal geweldig, ik zou gewoon echt iemand strikken om te filmen/ fotograferen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik slaap straks bij mijn vriendin en die heeft ook stage / school geloof ik.
Zwager moet ook werken
FokTv??quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, ik zou gewoon echt iemand strikken om te filmen/ fotograferen.
Dat zeiken op alles is zeker niet Nederlands?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef Type-R het volgende:
Verschrikkelijk dit soort onzin, stamt dit nog uit de tijd dat het bijzonder was als iemand op vakantie gaat?Wat Nederlands dit
Dit denken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef Saisai het volgende:
verzonnen topics waarvan je de inspiratie van dumpert hebt gehaald.
Nou en? Als anderen het hebben gedaan hoeft het nog niet verzonnen te zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/ballon_geintje.html
en
http://www.dumpert.nl/med(...)uro_aan_plastic.html
De BB is van het werk, ik had mijn iPhone meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:33 schreef Meloenhoofd het volgende:
Baas,![]()
Alleen dat je je BB niet meeneemt op vakantie, vind ik niet kunnen.![]()
Echte mooiboys nemen hun BB overal mee naar toe om te pingen met de chicks
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:11 schreef MrBarros het volgende:
Respect! leuke grap.. 2200 ballonnen blazen, je zal er maar aan moeten beginnen zeg..Die krantenkamer is ook erg tof! nog meer van zulk soort ideeën?
Maak je niet druk om hun reactie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben op het moment echt een beetje bang voor de reactie van mijn ouders
Ik ben bang dat dit een beetje uit de hand gelopen is
Nja we horen het rond 13:00 denk ik...
Oja en haters, fuck jullie
Ik denk dat dit erger wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef deepart het volgende:
Gaaf, ze zullen het wel minder kut vinden dan die bekertjes denk ik![]()
Ja als ze die dan lek prikken hihih de helft water ballonnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had waterballonnen moeten gebruiken
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het een pokke werk is om op te ruimen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erger wordt.
de 2.200 ballonnen kapot prikken wordt al een tijdrovende klus (ze liggen ook achter alle kasten, onder het bed, etc).
Maar als zo'n ballon in 3 stukken klapt, moet je dus ook 6.600 stukken ballon opruimen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:22 schreef Wumb0 het volgende:
Volgende keer alle meubelen uit het hele huis in één kamer opstapelen
ga naar huis om het te filmen GVD !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze rijden met de trein nu zo'n 30km van ons huis af
Binnen een uur een boos telefoontje / smsje gok ik![]()
Ik ben serieus zenuwachtig
Ik zit op mijn werk, 100km van huis vandaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga naar huis om het te filmen GVD !
Post het dan hier !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh volgens mij is mijn zusje thuis en gaat ze het filmen
Hadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:51 schreef Gemaskerde het volgende:
SSB's legendarischte topics weer terug!?
Tevens TS heeft oorbellen
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels toch wel heh?
Hahaha hij kan er erg om lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Volgt voor filmpje en boze vader
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaat
Iemand aanwezig die nog een goed idee heeft?
Hihihihihquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moet.
"Kom dit ook op F-F-F-Facebook ? " of zoiets zei hij geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik denk wel dat deze actie makkelijker en sneller op te ruimen is dan die met de bekertjes. Zijn er al memorabele quotes van papa?
Stuur eens doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha het filmpje is echt geniaal
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het kostte in totaal gewoon 70 euro, een beetje uit de hand gelopen
¤75-,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
Je hoeft 1x te klikken, lamlulquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.
Geniaal.quote:
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Jarno het volgende:
Die afgekloven jaren '90 bruiloft grapjes vinden mensen nog écht leuk ook?
Amazing.
Whatsapp > patrick > bestand toevoegen > stuurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Telefoon aansluiten, filmpjes syncen, uploaden, wachten, posten
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...
Het is ook best grappig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Stoere boi hier kent alle grappen uit de oude doos, goed hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Het zijn misschien geen nieuwe grappen, maar zovaak worden ze niet uitgevoerd, omdat niemand er zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verzuurde manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
6600 stukken ballon die ook nog onder bed, achter kasten etc. liggen! Ik denk inderdaad ook dat dit de ergste klus wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erger wordt.
de 2.200 ballonnen kapot prikken wordt al een tijdrovende klus (ze liggen ook achter alle kasten, onder het bed, etc).
Maar als zo'n ballon in 3 stukken klapt, moet je dus ook 6.600 stukken ballon opruimen
Rijstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef smegmanus het volgende:
Je had confetti in alle ballonnen moeten doen.
Maar dan had ik als vader alle ballonnen uit de kamer gehaald ipv. prikken en zijn kamer ingegooid.quote:
En dan de wouten bellenquote:
De volgende grap van papa ontdekt TS niet na zijn vakantie, maar al bij de douane van zijn vakantielandquote:
quote:
Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef Ixnay het volgende:
Met waterballonnen had niet gekund.
Dan was je vloer ingestort, zeker weten.
Dat ook, maar als het hele sterke ballonnen waren. Had geen enkele vloer dat gehouden. Normaal reken je 175 kilo op 1 m2 en dat is al vrij extreem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.
Wel lachen was geweest, als hij een stuk of 5 waterballonnen ertussen had gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.
Of een paar ballonnetjes vullen met stinkbomgasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel lachen was geweest, als hij een stuk of 5 waterballonnen ertussen had gedaan.
Ben je lekker aan het prikken en dan opeens plens
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of een paar ballonnetjes vullen met stinkbomgas
Ik ben net thuis, ben naar het gemeentehuis geweest en de huurcoöperatie omdat ik plek 2 op een huisje sta, hopelijk ben ik binnen 2 weken (voor mijn vakantie) het huis uitquote:
Kan ik me voorstellen en als ze jou met rust laten over 2 weken zou ik er maar mee stoppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha mijn pa heeft gezegd dat hij het vanaf nu niet meer wil hebben
lijkt mij geschiktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik zoek nog een leuk liedje voor onder het filmpje, wat zeggen jullie van 99 red balloons van Goldfinger?
Dat het nummer van Nena is en neun und neunzig luftballons heet hoezo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wat zeggen jullie van 99 red balloons van Goldfinger?
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stuntquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben net thuis, ben naar het gemeentehuis geweest en de huurcoöperatie omdat ik plek 2 op een huisje sta, hopelijk ben ik binnen 2 weken (voor mijn vakantie) het huis uit
Mijn ouders zijn nu even boodschappen doen, ik ga nu proberen een filmpje te maken en te uploaden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat het nummer van Nena is en neun und neunzig 99luftballonsen heet hoezo?
Mijn vriendin heb ik al eens laten geloven dat ze 100.000 euro gewonnen had met zo'n kerstkraslot, ik had het kraslot opengemaakt en er een ander vakje overheen geplaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en als ze jou met rust laten over 2 weken zou ik er maar mee stoppen.
Je volgende project kan een maat worden als hij gaat trouwen![]()
Bij je vriendin zou ik het niet doen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stunt
Denk je echt dat ik hun de sleutel geefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stunt
Je stopt er toch wel even een leuk stukje achter waar we allemaal de groeten van je krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik heb al te lang niet meer met iMovie gewerkt
Meest onlogische dat ik vandaag heb gehoordquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, iMovie kan geen .MOV extensies lezen
Gekke iMovie heb je dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, iMovie kan geen .MOV extensies lezen
Eerst weer converten, als ik weet hoe dat moet
Het lag aan mij, ik kon het niet direct slepen, moest het appart importeren, filmpje is bijna klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus, iMovie die geen .mov kan lezen? Apple![]()
![]()
![]()
![]()
^22323274837489789213
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lag aan mij, ik kon het niet direct slepen, moest het appart importeren, filmpje is bijna klaar
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je stopt er toch wel even een leuk stukje achter waar we allemaal de groeten van je krijgen?
Geef die jongen geen ongelijk, dit filmpje gaat de wereld over.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee, dan denkt iedereen dat ik een autist ben...
Iets met glow in the dark verf op de muur schilderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaat
Iemand aanwezig die nog een goed idee heeft?
Beter zoeken manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ik al eens laten geloven dat ze 100.000 euro gewonnen had met zo'n kerstkraslot, ik had het kraslot opengemaakt en er een ander vakje overheen geplakt
Ik had het alleen pas verteld nadat ze al haar familie gebeld had
Ik kan het topic alleen niet meer vinden
78quote:
Mag wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat als het topic vol is, maar je dan reeksen of is dat hier ook verboden(net als KLB)?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef OBinLaden het volgende:
@Gemaskerde
Modjes moeten dan wel een uitzondering maken.
Quote knop kapot
quote:
Nice!quote:
posten dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een filmpje van 3:28, met foto's, filmpjes, text, muziek, etc
Ik zeg toch, als ik iets doe dan doe ik het goed
Nou doe het dan goed, open een nieuw topic met je eigen TT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een filmpje van 3:28, met foto's, filmpjes, text, muziek, etc
Ik zeg toch, als ik iets doe dan doe ik het goed
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tadaa: Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
prachtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |