Hahaha hij kan er erg om lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Volgt voor filmpje en boze vader
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaat
Iemand aanwezig die nog een goed idee heeft?
Hihihihihquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moet.
"Kom dit ook op F-F-F-Facebook ? " of zoiets zei hij geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik denk wel dat deze actie makkelijker en sneller op te ruimen is dan die met de bekertjes. Zijn er al memorabele quotes van papa?
Stuur eens doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha het filmpje is echt geniaal
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het kostte in totaal gewoon 70 euro, een beetje uit de hand gelopen
¤75-,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
Je hoeft 1x te klikken, lamlulquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.
Geniaal.quote:
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Jarno het volgende:
Die afgekloven jaren '90 bruiloft grapjes vinden mensen nog écht leuk ook?
Amazing.
Whatsapp > patrick > bestand toevoegen > stuurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Telefoon aansluiten, filmpjes syncen, uploaden, wachten, posten
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...
Het is ook best grappig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Stoere boi hier kent alle grappen uit de oude doos, goed hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Het zijn misschien geen nieuwe grappen, maar zovaak worden ze niet uitgevoerd, omdat niemand er zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |