De BB is van het werk, ik had mijn iPhone meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:33 schreef Meloenhoofd het volgende:
Baas,![]()
Alleen dat je je BB niet meeneemt op vakantie, vind ik niet kunnen.![]()
Echte mooiboys nemen hun BB overal mee naar toe om te pingen met de chicks
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:11 schreef MrBarros het volgende:
Respect! leuke grap.. 2200 ballonnen blazen, je zal er maar aan moeten beginnen zeg..Die krantenkamer is ook erg tof! nog meer van zulk soort ideeën?
Maak je niet druk om hun reactie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben op het moment echt een beetje bang voor de reactie van mijn ouders
Ik ben bang dat dit een beetje uit de hand gelopen is
Nja we horen het rond 13:00 denk ik...
Oja en haters, fuck jullie
Ik denk dat dit erger wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef deepart het volgende:
Gaaf, ze zullen het wel minder kut vinden dan die bekertjes denk ik![]()
Ja als ze die dan lek prikken hihih de helft water ballonnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had waterballonnen moeten gebruiken
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het een pokke werk is om op te ruimen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erger wordt.
de 2.200 ballonnen kapot prikken wordt al een tijdrovende klus (ze liggen ook achter alle kasten, onder het bed, etc).
Maar als zo'n ballon in 3 stukken klapt, moet je dus ook 6.600 stukken ballon opruimen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:22 schreef Wumb0 het volgende:
Volgende keer alle meubelen uit het hele huis in één kamer opstapelen
ga naar huis om het te filmen GVD !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze rijden met de trein nu zo'n 30km van ons huis af
Binnen een uur een boos telefoontje / smsje gok ik![]()
Ik ben serieus zenuwachtig
Ik zit op mijn werk, 100km van huis vandaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga naar huis om het te filmen GVD !
Post het dan hier !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh volgens mij is mijn zusje thuis en gaat ze het filmen
Hadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:51 schreef Gemaskerde het volgende:
SSB's legendarischte topics weer terug!?
Tevens TS heeft oorbellen
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels toch wel heh?
Hahaha hij kan er erg om lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Volgt voor filmpje en boze vader
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaat
Iemand aanwezig die nog een goed idee heeft?
Hihihihihquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg haar dat haar vlucht gecanceld is en dat ze op de fiets moet.
"Kom dit ook op F-F-F-Facebook ? " of zoiets zei hij geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik denk wel dat deze actie makkelijker en sneller op te ruimen is dan die met de bekertjes. Zijn er al memorabele quotes van papa?
Stuur eens doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha het filmpje is echt geniaal
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het kostte in totaal gewoon 70 euro, een beetje uit de hand gelopen
¤75-,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Pipo1234 het volgende:
Hoeveel was je wel niet kwijt aan ballonnen?
Je hoeft 1x te klikken, lamlulquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond als ik tijd heb, ben nu druk bezig met werk en moet nog van alles regelen voor mijn huisje vanmiddag.
Geniaal.quote:
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Jarno het volgende:
Die afgekloven jaren '90 bruiloft grapjes vinden mensen nog écht leuk ook?
Amazing.
Whatsapp > patrick > bestand toevoegen > stuurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Telefoon aansluiten, filmpjes syncen, uploaden, wachten, posten
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom dan eens met een idee van een echt 2011 grapje, kneus...
Het is ook best grappig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Stoere boi hier kent alle grappen uit de oude doos, goed hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is meer dat de oubolligheid ervan af knalt. Maar hey, ieder z'n humor denk ik. Het viel me alleen op dat zoveel mensen dit OMGROTFLBBQCOPTER vinden nog.
Het zijn misschien geen nieuwe grappen, maar zovaak worden ze niet uitgevoerd, omdat niemand er zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verzuurde manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
6600 stukken ballon die ook nog onder bed, achter kasten etc. liggen! Ik denk inderdaad ook dat dit de ergste klus wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erger wordt.
de 2.200 ballonnen kapot prikken wordt al een tijdrovende klus (ze liggen ook achter alle kasten, onder het bed, etc).
Maar als zo'n ballon in 3 stukken klapt, moet je dus ook 6.600 stukken ballon opruimen
Rijstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef smegmanus het volgende:
Je had confetti in alle ballonnen moeten doen.
Maar dan had ik als vader alle ballonnen uit de kamer gehaald ipv. prikken en zijn kamer ingegooid.quote:
En dan de wouten bellenquote:
De volgende grap van papa ontdekt TS niet na zijn vakantie, maar al bij de douane van zijn vakantielandquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |