Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef Ixnay het volgende:
Met waterballonnen had niet gekund.
Dan was je vloer ingestort, zeker weten.
Dat ook, maar als het hele sterke ballonnen waren. Had geen enkele vloer dat gehouden. Normaal reken je 175 kilo op 1 m2 en dat is al vrij extreem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.
Wel lachen was geweest, als hij een stuk of 5 waterballonnen ertussen had gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sowieso dat gewicht van die ballonnen op elkaar, waren door onderste ballonnen van stuk gegaan.
Of een paar ballonnetjes vullen met stinkbomgasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel lachen was geweest, als hij een stuk of 5 waterballonnen ertussen had gedaan.
Ben je lekker aan het prikken en dan opeens plens
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of een paar ballonnetjes vullen met stinkbomgas
Ik ben net thuis, ben naar het gemeentehuis geweest en de huurcoöperatie omdat ik plek 2 op een huisje sta, hopelijk ben ik binnen 2 weken (voor mijn vakantie) het huis uitquote:
Kan ik me voorstellen en als ze jou met rust laten over 2 weken zou ik er maar mee stoppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha mijn pa heeft gezegd dat hij het vanaf nu niet meer wil hebben
lijkt mij geschiktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik zoek nog een leuk liedje voor onder het filmpje, wat zeggen jullie van 99 red balloons van Goldfinger?
Dat het nummer van Nena is en neun und neunzig luftballons heet hoezo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wat zeggen jullie van 99 red balloons van Goldfinger?
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stuntquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben net thuis, ben naar het gemeentehuis geweest en de huurcoöperatie omdat ik plek 2 op een huisje sta, hopelijk ben ik binnen 2 weken (voor mijn vakantie) het huis uit
Mijn ouders zijn nu even boodschappen doen, ik ga nu proberen een filmpje te maken en te uploaden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat het nummer van Nena is en neun und neunzig 99luftballonsen heet hoezo?
Mijn vriendin heb ik al eens laten geloven dat ze 100.000 euro gewonnen had met zo'n kerstkraslot, ik had het kraslot opengemaakt en er een ander vakje overheen geplaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en als ze jou met rust laten over 2 weken zou ik er maar mee stoppen.
Je volgende project kan een maat worden als hij gaat trouwen![]()
Bij je vriendin zou ik het niet doen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stunt
Denk je echt dat ik hun de sleutel geefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was dan zat ik nu al te broeden op een geschikt "welkom in je nieuwe huisje" stunt
Je stopt er toch wel even een leuk stukje achter waar we allemaal de groeten van je krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik heb al te lang niet meer met iMovie gewerkt
Meest onlogische dat ik vandaag heb gehoordquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, iMovie kan geen .MOV extensies lezen
Gekke iMovie heb je dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, iMovie kan geen .MOV extensies lezen
Eerst weer converten, als ik weet hoe dat moet
Het lag aan mij, ik kon het niet direct slepen, moest het appart importeren, filmpje is bijna klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus, iMovie die geen .mov kan lezen? Apple![]()
![]()
![]()
![]()
^22323274837489789213
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lag aan mij, ik kon het niet direct slepen, moest het appart importeren, filmpje is bijna klaar
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je stopt er toch wel even een leuk stukje achter waar we allemaal de groeten van je krijgen?
Geef die jongen geen ongelijk, dit filmpje gaat de wereld over.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee, dan denkt iedereen dat ik een autist ben...
Iets met glow in the dark verf op de muur schilderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog inspiratie nodig voor wanneer mijn zusje op vakantie gaat
Iemand aanwezig die nog een goed idee heeft?
Beter zoeken manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ik al eens laten geloven dat ze 100.000 euro gewonnen had met zo'n kerstkraslot, ik had het kraslot opengemaakt en er een ander vakje overheen geplakt
Ik had het alleen pas verteld nadat ze al haar familie gebeld had
Ik kan het topic alleen niet meer vinden
78quote:
Mag wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat als het topic vol is, maar je dan reeksen of is dat hier ook verboden(net als KLB)?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef OBinLaden het volgende:
@Gemaskerde
Modjes moeten dan wel een uitzondering maken.
Quote knop kapot
quote:
Nice!quote:
posten dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een filmpje van 3:28, met foto's, filmpjes, text, muziek, etc
Ik zeg toch, als ik iets doe dan doe ik het goed
Nou doe het dan goed, open een nieuw topic met je eigen TT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een filmpje van 3:28, met foto's, filmpjes, text, muziek, etc
Ik zeg toch, als ik iets doe dan doe ik het goed
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tadaa: Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
prachtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |