SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ik heb een camera met maar 2 uur filmtijd, en ik zou 5:30 de deur al uit komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef mytec het volgende:
echt baas heb je geen camera die de hele dag kan filmen zet je hem ergens neer
pc met webcam anders?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een camera met maar 2 uur filmtijd, en ik zou 5:30 de deur al uit komen.
Ze komen rond 12:00 pas thuis
Je krijgt niet op eens een ziel als je je haar verft.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, vroeger was ik een ginger
Ik heb nu donkerblond haarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Isambard het volgende:
[..]
Je krijgt niet op eens een ziel als je je haar verft.
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef BrandX het volgende:
meld je ziek, hier moet je voor aanwezig zijn
Je kunt kijken of je hem nog in de kamer krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb alleen een iMac met webcam in het scherm, onhandig om die op de trap te zetten
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja het probleem is dat ik over 4 weekjes twee weken naar Marokko op vakantie ga samen met mijn vriendin
Ik ben bang dat ik de lul ben
You are screwed!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja het probleem is dat ik over 4 weekjes twee weken naar Marokko op vakantie ga samen met mijn vriendin
Ik ben bang dat ik de lul ben
Ook werkenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wat weer een briljante actie!
En wat ontzettend jammer dat je het niet kan filmen. Kan je zus dat niet doen?
Soms waren we er echt even klaar meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
Ook hier nog even een diepe buiging voor deze prachtige actie
Ik slaap straks bij mijn vriendin en die heeft ook stage / school geloof ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vriendin? De vriend van je zus? De buurman? Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |