Leia sliep ineens langer en nam daarna inderdaad genoegen met een speentje en sliep weer verderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef mrien het volgende:
- een keer een flesje afgekolfde melk geven (bv als laatste voeding, bij Lotte hielp dit opeens voor het doorslapen en bij Leia geloof ik ook)
En een dikke knuffel voor jou
Ik zat net ook t lijstje te kijken idd...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Orea het volgende:
Truus en Siebe zijn morgen gewoon alweer 1CP; druk voorbereidt? Gewoon al 1 jaar mama morgen, hoe voel je je daaronder? Borizzz, idem voor jou... Siebe alweer 1.. doe weer eens updaten? Das alweer even geleden?
ja das ook waarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef As1981 het volgende:
Nee maar Floris rent dan ook bijna door de kamer. Alweer bijna een jaar. Waar is de tijd gebleven...
Echt, ik kan gewoon zooo hard huilen nu als ik dat lees.. Ze heeft zo alles nóg meer overtroffen dan ik had kunnen/durven dromen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:58 schreef Orea het volgende:
Flugel, helemaal nu ik 'op tijd' word ingeleid besef ik me heel goed dat dat wachten voor jou killing moet zijn. Ook al leg je je erbij neer, al weet je dat het erbij kan horen. Vooral als iedereen hier dan ook maar 'even' bevalt en jij maar wacht... Ik hoop heel erg dat Willem nu gaat beseffen dat, ondanks dat het vreselijk leuk was in de buik, het erbuiten nog veel en veel leuker is! Sterkte nog meis en een datumtweeling lijkt me echt heel erg leuk![]()
Ik heb zowaar nog een klein beetje geslapenniet van harte, maar soit!
Het lijkt wel alsof de jeuk 'weet' dat er vandaag wat aan gedaan gaat worden, want het is echt bijna onhoudbaar inmiddels! Oh wat ga ik dit niet missen!
Nog even 'genieten' van de laatste 1,5 uur in rust.. Broodje, koffie... Buikja, die buik die ga ik wel vreselijk missen... ondanks alle ongemakken, dat weet ik nu al! Zo raar, straks hebben we een baby. Ze kunnen me net zo goed een aapje meegeven in het ziekenhuis, kan het me zo niet voorstellen dat wij straks, na al die jaren, al die moeite, al dat vechten, straks een baby hebben! Een baby van ons! Een meisje, dat wij mogen begeleiden naar volwassenheid, zelfstandigheid. Waarmee we van alles mogen gaan meemaken, zelf de wereld weer opnieuw mogen gaan ontdekken, door haar ogen. Een meisje die mij deels van de eerste plaats bij hém stoot, die hem straks Papa noemt
en mij Mama
![]()
![]()
![]()
Op wie zal ze nou echt lijken? Hoe 'is' ze? Zal ik haar ooit kunnen loslaten?OMG wat hebben we eigenlijk gedaan? Een BABY! Gaat het dan echt gebeuren? Kunnen wij dit? JA! Volmondig ja, wij kunnen dit... Bovenal wíllen we dit, heel graag...
Pfff vandaag is de eerste dag van de rest van ons leven. Wat een raar en vreselijk fijn besef
Weet ik toch dat dat goed komtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Floris is op andere gebieden snel Son, maar dat gevoel heb ik dus ook met sommige dingen die Floris doetkomt goed schatje!!
En ik heb laatst topics zitten doorlezen en brak bij mijn stukje over de ochtend van vertrek naar het ziekenhuis (zal ik lekker hier ook even quoten?)
In topic 677 (heerlijk dat makkelijke terugzoeken)...
[..]
Echt, ik kan gewoon zooo hard huilen nu als ik dat lees.. Ze heeft zo alles nóg meer overtroffen dan ik had kunnen/durven dromen!![]()
/emomuts
ja schiet s op joh!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Juud79 het volgende:
Oh wow Orea, wat een mooi stuk heb je toen geschreven...
Het is ook zo leuk om jou te zien schrijven over je kleine muppet, uit alles blijkt hoe blij en gelukkig jullie met haar zijn.![]()
Nog even en ik mag ook....
Leia heeft dus geen geduld met kruipen enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Weet ik toch dat dat goed komtMaak me ook geen zorgen om m hoor. Hij doet t hartstikke goed! Hij heeft gewoon geen geduld voor dat soort dingen. Ik zet m op de grond neer en kan 2 uur toekijken hoe hij aan t rondrennen is, met zn auto's speelt enz.
Toen zat ik gewoon al met mn 2,5 weke oude baby. En die dag ging ik naar Duitsland![]()
En ik was ook zooooooo nieuwsgierig naar jouw baby!
Ik kan me dit stukje gewoon nog herinneren, zoveel indruk maakte het destijds op me (je hebt me wel vaker bijna aan het janken met die mooie teksten van je!)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Floris is op andere gebieden snel Son, maar dat gevoel heb ik dus ook met sommige dingen die Floris doetkomt goed schatje!!
En ik heb laatst topics zitten doorlezen en brak bij mijn stukje over de ochtend van vertrek naar het ziekenhuis (zal ik lekker hier ook even quoten?)
In topic 677 (heerlijk dat makkelijke terugzoeken)...
[..]
Echt, ik kan gewoon zooo hard huilen nu als ik dat lees.. Ze heeft zo alles nóg meer overtroffen dan ik had kunnen/durven dromen!![]()
/emomuts
Ik zie het zonnetje schijnen, maar durf niet te zeggen of het ook lekker weer is. Ben op mijn werk vandaag echt hard bezig. En dat voor een weekenddienst.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Het is hier ook 30 graden! ( in de ochtend 15 en in de middag 15).
slaap ze of een hele goede nacht en slapen jullie uitquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
5,5 uur slaap, ik teken ervoor! Hoe vaak kolf jij eigenlijk als ze uit logeren gaat?
Lena heeft d'r flesje op en ligt nu tevreden te pitten, dus ik duik ernaast. Als ik morgen laat post dan is het een rotnacht geweest.
Dan zien we je graag morgenvroegquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
5,5 uur slaap, ik teken ervoor! Hoe vaak kolf jij eigenlijk als ze uit logeren gaat?
Lena heeft d'r flesje op en ligt nu tevreden te pitten, dus ik duik ernaast. Als ik morgen laat post dan is het een rotnacht geweest.
Dan had ik mijn bed uit gemoeten en daar was ik nog helemaal niet aan toequote:Op zondag 12 juni 2011 22:41 schreef DJMO het volgende:
waarom heb je dan geen warme douche genomen voor je kolfde Vanyel? of jou ja, toen je erachter kwam dat het kolven aan die kant zo kut ging bedoel ik eigenlijkwarme waterstraal had het wellicht versoepeld allemaal.
Waar blijf je nou? Toch een slechte nacht? Ik hoop dat je gewoon lekker uitslaapt na een fijne nacht.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
QFT!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Verder zijn voetjes de bom, ze heeft het helemaal gevondenzo schetig.
Wel hoor al een keer of 3 ondertussenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Wat is jullie kleed nog mooi fel MP, nog niet gewassen?
Leuke foto's verder, allemaal zo lekker anders (leeftijd buiten beschouwing gelaten).
Hier Dottir in de bocht. Gisteren om 21 laatste voeding en we willen haar nu maar eens wakker gaan maken.
Wat zul je slank worden!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef huuphuup het volgende:
Hetgeen wat niet mag betreft vooral koek, snoep, chips, zoet en dat soort dingen.
Maar... er gaat ook een wereld aan keukens voor me opende Thaise en vooral Indiase keuken is best wel geschikt voor me nu, en de Maghreb-keuken ook
zaaaalig <3
Dan moet je ook Hela curry eten!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef huuphuup het volgende:
oh en curry!
ik eet al-les met curry tegenwoordig
en het ergste is... ik vind curry eigenlijk helemaal niet zo lekkerik ben niet zo van de rode sauzen... maar t is zo'n beetje de enige saus die mag, samen met appelmoes en die rode-uien-shoarma-toestand van de AH. Die laatste is veruit het lekkerst maar ook veruit het duurst, dus dat doen we maar niet te vaak
Eens!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zul je slank worden!
En Thais
[..]
Dan moet je ook Hela curry eten!
Noord-Afrikaans, Marokkaans/Tunesisch/Egyptisch dat werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Huup wat stel ik me voor bij de Maghrebkeuken?
Maak je al tom kha kai?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef huuphuup het volgende:
Heb vanmorgen naar de poli gebeld om te overleggen. Die mevrouw begreep mijn vraag net en ik hoorde haar hardop zeggen wat ze aan het opschrijven was "moeder heeft 4 maand oude dochter pindakaas gegeven om pinda's te provoceren" eh ho hallo...![]()
Ja manquote:Poppedein hoe ging het op t cb?! Is Jelte al speklapske-in-wording?
daarvoor wilde ik dus eigenlijk naar een osteo, maar die wordt niet vergoed. Ik heb het er met liefde voor over, maar zo'n 100 euro voor één behandeling héb ik gewoonweg niet. dus idd maar eens kijken wat een manueel therapeut voor Geert kan betekenenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
DJMO, Bartje is al een keer behandeld door een manueel therapeut toen hij 5 dagen oud was, en het heeft zo'n verschil gemaakt.
Er zat een werveltje scheef door de vaccuumbevalling, en dat zat hem zo dwars.. We hebben een heel ander ventje nu..
Ik ga je pmen als het bezoek weg is of daaromheen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Noord-Afrikaans, Marokkaans/Tunesisch/Egyptisch dat werk.
Ik kook nog niet zoveel Thais zelf, ben nog bietje aan t verkennen, maar voor goeie recepten (zonder vissaus liefst) hou ik me aanbevolenWe hebben hier de laatste tijd vooral veel simpele tajines en Indiase curry's gegeten. En oma's opbakaardappels van cela vita
Ik heb zilveren kruis basisverzekering. en die vergoed nietsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ziet eruit als een reactie. Maar waar op geen idee sorry
DJMO bij ons wordt de osteopaat wel vergoed wellis waar maar een x bedrag per jaar. Staat er bij jou expliciet dat het niet vergoed wordt?
/inbraakjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag ik even er tussendoor walsen met een vraag?
Herkent iemand deze uitslag?
Het enige dat anders is de afgelopen dagen is rijstebloem in de laatste fles en gisteren heeft Mr.DML hem ingesmeerd met zwitsal olie. Kan het een reactie op één van de twee zijn. Die olie hebben we toen hij jonger was ook wel gebruikt en toen was er geen reactie.
Hij heeft het ook in zijn gezicht maar dat kreeg ik niet op de foto. Verder dus de romp maar zijn armen en benen niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha liefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]..
Das de kinderarts provoceren geloof ik
Ik snap heel goed dat je alles uit de kast trekt, júist omdat ze allergieën heeft, maar man, ik heb echt bewondering voor je hoor! Ik hoop heel hard dat ze goed op de soya zal reageren en wens jou dan maar lekker je pre-zwanger lijf terug als in ieder geval fijne bijkomstigheid!
Hoe werkt t eigenlijk als ze in eerste instantie niet lijkt te reageren op hetgeen je provoceert? Moet je dan gelijk doorgaan met t product en in hogere mate of alsnog weer rustdagen inlassen?
[..]
Ja manHij was 5045 al, in 28 dagen tijd 1525 gram gegroeid!!! Mama's slagroom FTW! En ook 57 cm, dus ik verbeelde me t toch echt niet dat 56 al te klein leek te worden, vanavond de 62 kleertjes ook maar vast een plekje geven (Hij heeft echt meer dan de helft niet aangehad.. ik denk dat voor hem net wat minder had dan voor Lena destijds, maar Lena verschoonde ik door haar gespuug 4x daags, Jelte 1x per etmaal als we een spuitluierloze dag hebben...hij heeft de helft nooit aangehad
Dussuhhh kleurdoos, hou me in de gaten
)
Wel hoorde de CB arts een ruisje bij zn hartje, waarvoor ik morgen even langs de HA ga, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt warm of koud van word, eerst maar es echt zien en dan geloven, hij oogt als een heerlijk gezonde pasgeborene en de HA heeft in de kraamweek ook niets gehoord, dus er zijn vooralsnog geen andere factoren die voor zorgen pleiten,...we zien t wel even morgen, of de HA het nodig vindt ons te verwijzen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn ook boxertjes, ik geloof bij de zeeman, die klein vallen. De luier moet er ook nog onder he. Jan droeg ook al heel snel boxers en hemdjes. maar die heeft een absurd middenlijf zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef As1981 het volgende:
Zal is gaan zoeken op dat boek, ken het niet. En als je praktische tips hebt graag. Yaro is inderdaad 10 maanden. Wat ik nu al soms doe is hem luierbroekjes aan i.p.v. luiers. Maar eigenlijk moet hij daar nog beter voor staan. Het lukt nou eenmaal niet om een gewone luier staand aan te doen.
Ook zou ik graag gewoon ondergoed voor hem willen, dat gepiel met die rompers. Maar die zijn pas vanaf maatje 86/92. Nog even volhouden dus.
Verschoon je hem op de commode? Ik zou sowieso alles waarvan je niet wilt dat hij eraan komt buiten handbereik zetten. Dat is meer een 'pick your battles'-ding: hoeveel energie heb je ervoor over om hem ervan te weerhouden aan die dingen te zitten?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
En Seth groeit ookal zo goed! Ben je het afkolven nog niet beu, Takkembah?
Hartstikke mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:21 schreef Takkembah het volgende:
Hey, met al die ellende met mijn BV heeft ie toch al een maand mamamelk gehad
Ik zou het haar niet nadoen! Kolven vind ik echt heel vreselijk. Als je nou alleen zou moeten kolven zou het misschien nog wel te doen zijn, maar vervolgens kun je alsnog een fles gaan geven. Ik vind het knap van de langkolvers dat ze het volhouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef J-net het volgende:
Zij heeft gekolfd voor de kleine en heeft dat 10 maanden volgehouden. Geen pretje, maar ze is nu achteraf erg blij dat ze het gedaan heeft.
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel eng! Mij lijkt zo'n scheerspiegel wel handig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben een spiegel bij de commode hangen omdat de commode in de gang staat en de spiegel er al hing. Nu is het erg leuk maar mijn schoonzus vond het niks met ons neefje van 10 maanden. Die ging er aan zitten en ze was bang dat het ding naar beneden kwam.
Ik zou dus wel voor platte spiegel gaan die je tegen de muur aan kan plakken zeg maar. Wij hebben er eentje met een lijst aan een haakje. Niet dreumes proof
Je hebt het geprobeerd!! 2 ontstekingen lijkt mij überhaupt al heel heftig, daarnaast had jij ook nog es een prematuur kindje in het ziekenhuis liggen, lijkt mij dat je hebt gedaan wat de situatie op dat moment toeliet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Tankgirl fijn dat het geholpen heeft en ze nu minder last van krampjes heeft.
Takkembah heb je zo'n goede kolf gehuurd?
Ean is ook niet meteen aangelegd na 4 dagen heb ik het zelf maar eens gedaan. en bij mij werkte het kolven dus niet. Ja er kwam genoeg maar ook meteen 2 ontstekingen en ergens knaagt het nog wel dat ik niet door gezet heb. Gelukkig heeft ze geen last van krampjes en groeit ze nu ook goed
Hoe was dat bij Lena dan? Liep het niet lekker?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Poppedein het volgende:
Sowieso het hele voeden nu, ik ben zo blij dat ik deze kant van de borstvoeding ook leer kennen, het is zo heerlijk ons momentje samen nu
Ik ben geen deskundige, maar overleg het even op het consultatiebureau! Mondjes melk teruggeven is heel normaal. Zolang de groei in orde is wordt het volgens mij als iets onschuldigs gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hij geeft de afgelopen dagen wel vaak melk terug na het voeden, maar zolang dat er niet met kracht uitkomt is het toch niet erg?
ik krijg hier een buurman en buurman gevoel bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Hier niet, allebei 10% afgevallen, Lena vervolgens rond 14 dagen weer op haar gewicht en Jelte rond dag10 geloof ik.. T duurt even voor mn tietjes t snappen, maar dan snappen ze t ook goed
Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
We zitten hier echt op t punt dat ik me hier niet echt meer thuisvoel ofzo. Klinkt beetje dramatischMaar we groeien uit t topic. Hij is echt geen baby meer, maar ook nog geen dreumes
Ik heb ong. 220 gekolfd terwijl ze 320 drinkt op het kdv, daar zit m de kneep. Had nog wat staan omdat ze vandaag ook een fles kunstvoeding heeft gehad, maar weet niet zeker of ik het daarmee haal dus dan zou ik inderdaad moeten ontdooien. Eigenlijk wil ik dat niet omdat ik nu (heel irrationeel, maar zo voelt dat) bij wijze van spreken liever elke dag een fles kunstvoeding geef dan de vriezer leegtrek. Kan ik die voorraad aanbreken als ik stop met borstvoeden, heeft ze nog een keer of 10 melk van haar mammie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, als ze doorslaapt zal ze wel niks tekortkomen, toch? Heb je nog een voorraadje in de vriezer?
Gewoon lekker over kletsen! Ik mis de moeders van de grote baby's hier wel een beetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
En ik hoor het ook graag!!! Ben die tijd met Alexa helemaal vergeten (in detail dan hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
Al vind ik al die verse baby's wel weer superschattig om te zien![]()
En peutermoedersquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor.
Het bevalt me eigenlijk wel, ik zou het liefst wel iets minder willen maar dat zit er even niet in helaas. Maar ik merk dat het werken mij ook wat ruimte geeft ofzo, klinkt misschien gek want ik wil het liefst elke dag de hele dag bij mijn meisjes zijn! Tenminste dat dacht ik.. Het is heel dubbel allemaal maar ik merk bij ons allemaal gewoon wat meer ontspanning nu het leven weer "normaal"is zeg maar. Gut wat ben ik vaag..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef Takkembah het volgende:
Mef, fijn dat Tienus zo lekker drinkt!
MP, hoe is het nu om weer aan het werk te zijn verder?
Poppedein, wat heerlijk dat de BV bij jullie zo loopt <3. De functionele shuffle zit hier in the family, trouwens. Maar blijft altijd wel spannend..
l'tiekje, volgens mij gaat het erom dat ie blijft aankomen. Mijn neefje spuugde oko enorm veel uit, maar mijn zus had ook megamega hoeveelheden melk. Hij groeide vervolgens wel goed.
nee, ik ken niet zoveel mensenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef As1981 het volgende:
Dus je bent niet meer aan het ontkennen Sonnetje? Gaan jullie het groots vieren, veel mensen?
Jeej voor Leyla's tandenquote:
Je zoekt ideeën voor z'n verjaardag toch?quote:
I know!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Orea, Leia kruipt dan niet enzo, maar die doet heeeeeeeeeel veel dingen die mijn kind echt niet doet. Hij kan niet eens zwaaien
Hier moet je die ene foto even bij posten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef Orea het volgende:
Wel dondert ze af en toe om. grappig gezicht wel
ja maar wat bedoel je met wat je zeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zoekt ideeën voor z'n verjaardag toch?
Soms doet ie wel iets dat op zwaaien lijktquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef Solagratia het volgende:
Son, heb je een tuin? Een schommel anders?
Zwaaien doet Amy ook, maar niet op commando. Je moet er zelf ook even voor zwaaien.
Haha Ilse zoutzakje. Ik moet zeggen dat het rustiger was toen ze alleen nog lagMaar Amy vermaakt zichzelf veel beter toen ze eenmaal kon zitten.
We piesen hier regelmatig in ons broek om de dingen die ze doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Orea durf je wel je dochter uit te lachen als ze omvalt
Ean heeft echt nog honger de honger signalen herken ik wel. Maar ik kan haar niet onbeperkt eten geven dat is het nadeel van kv
Floris ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Solagratia het volgende:
Gaat Leia zich dan ook helemaal aanspannen? vuistjes ballen en strakke armen en benen en een soort hnnng geluid? Dat doet Amy als ze kwaad is
mijn kind is zenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef Orea het volgende:
[..]
I know!! Heeft Floris al driftbuien?
(ze heeft nog geen driftbuien hoor, maar echt.. ik moet het eens filmen, kan het niet eens uitleggen wat ze doet, als ze iets niet krijgt wat ze wel NU wil
(we lachen ons rot
)
oh das leuk, ga k s naar kijken/aan R laten zien!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat Tico zo iets bedoelde
Ja en neequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Floris ookDas echt geniaal
Heb ik ook een foto van.
zit ze nog in de maxi-cosi? Vast wel, met haar gewichtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Solagratia het volgende:
Oh gelukkig strekt Amy zich nog niet als ze in de autostoel moet, maar ze wurmt zich wel uit de gordel. Dan heeft ze ineens nog maar een bandje om. Terwijl die echt strak is.![]()
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto!
Floris zn verjaardag duurt ook nog heeeeeeeeeeeeeel lang hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik laat het net zien, dat wordt leyla dr kadootje. Wat nog heeeeeeeeeeel lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |