abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98198570
Tankgirl fijn dat het geholpen heeft en ze nu minder last van krampjes heeft.
Takkembah heb je zo'n goede kolf gehuurd?
Ean is ook niet meteen aangelegd na 4 dagen heb ik het zelf maar eens gedaan. en bij mij werkte het kolven dus niet. Ja er kwam genoeg maar ook meteen 2 ontstekingen en ergens knaagt het nog wel dat ik niet door gezet heb. Gelukkig heeft ze geen last van krampjes en groeit ze nu ook goed
pi_98198766
Takkembah!! Die maand heb je mooi in the pocket! Ik heb er bewondering voor hoor! Goed gedaan vrouw! En ik krijg een brok in mn keel bij je opmerking dat je je dolgelukkig voelt als Seth aan je borst ligt...ondanks al je pijn, ik kan me heel goed voorstellen dat je grens bereikt is hoor!

Claudia, wat ben ik blij voor jullie dat Lena vannacht weer even 5 uur tussen de voedingen liet zitten, wat heerlijk. Ik hoop dat jullie een tendens doorbroken hebben zo!

F_R wat groeit je meisje goed zeg!! fijn!!

Tankgirl, wat een heeeeerlijke opluchting moet dat geweest die dikke boer van dr. Fijn dat dit leek te werken voor haar. Wat een enorm verschil in kind kan het maken hè..eigenlijk zo sneu dat je daarmee bevestigd krijgt hoe ellendig ze zich kunnen voelen door die overtollige lucht hè...

Huupske..kijk je meisje nou O+ , ik krijg zelf gewoon helemaal een gelukzalig gevoel van de stevige greep om dr knuffeltje heen <3 Wat fijn dat ie dubbelop werkt voor haar op dit moment! Ik ben er ook achter dat het nog best lastig te combineren is die 2 ritmes (en mn eigen wil om dingen te doen). As we speak liggen ze hier voor t eerst tegelijk te slapen IN HUN BEDJES...ik heb dus echt even mn handen vrij (fokwet my ass...ik heb hoe dan ook al even genoten van dit momentje ;) Als je me met rust laat beloof ik dat ik zo even een half uur op de crosstrainer ga staan!)

We zijn vanochtend bij de HA geweest ivm het ruisje wat gehoord werd bij Jeltes hartje. Hij heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en zeker 5 minuten geluisterd. Uiteindelijk was zijn conclusie dat hij het eigenlijk niet zo hoorde, en dat áls er al sprake van een souffle zou zijn dat de kans gewoon het allergrootst is dat deze functioneel en onschuldig is. Hij verwijst ons echter toch naar de kinderarts omdat hij zogezegd niet wil dat wij achter de feiten aan zouden gaan lopen alleen maar omdat blijkt dat hij slechter hoort dan de CB-arts. Als het goed is krijgen we dus komende week een oproep voor een echo en consult kinderarts. Ik ben eigenlijk al wel voldoende gerustgesteld, maar vind het heel fijn dat hij ons de kans geeft het zekere voor het onzekere te nemen zodat we onszelf geen dingen kwalijk hoeven te nemen als er wel sprake blijkt te zijn van pathologie.

En verder gaat t gewoon hartstikke lekker hier...ik geniet er zo ontzettend van dat ie zo breeduit lacht de hele tijd, ik voel de melk weer heerlijk langs mn zij druppen tijdens het voeden, dat soort kleine dingetjes kunnen me zo gelukkig maken O+ Sowieso het hele voeden nu, ik ben zo blij dat ik deze kant van de borstvoeding ook leer kennen, het is zo heerlijk ons momentje samen nu O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 15-06-2011 13:40:00 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98198922
Wat klink je gelukkig poppedein en wat fijn dat de HA je toch doorstuurt om je gerust te stellen
pi_98199624
Takkems ik vind je een stoere O+ en je menneke heeft die maand inderdaad alvast maar mooi in de pocket, dat neemt niemand hem (en jou!) meer af.

Oh tankgirl wat kun je je verbazen over de hoeveelheid lucht die er in zo'n lijfje kan blijken te zitten he? Wat fijn dat het eruit is en dat daarmee de rust is weer gekeerd. Succes bij de arts voor de uitslag, klinkt naar :{

Poppedeins <3 mafketel, crosstrainer, doe es even gewoon joh! :D
Maar ja dat dus, het loopt compleet langs elkaar heen, we hebben een tijdje gehad dat Elin van 9 tot 11 sliep, Amelie van 11 tot 13, Elin dan weer van 13 tot 15 en daarna maakte Amelie nog een kleine tuk. (grofweg hoor allemaal, en meestal sliep Elin alleen bovenop mij...) Gevolg was dat ik nergens heen ging want het kwam altijd net niet uit en ik wilde ook niet steeds Elin zo verslepen als ze net lag te slapen omdat ik weg moest.
Nu schuift Amelie haar middagdut weer een stukje op en liggen ze inderdaad voor t eerst, ook hier :D, tegelijk, allebei boven te slapen. Ik ben als een gek allerlei dingen aan het regelen en doen die nog gedaan moesten en misschien blijft er zelfs een stukje tijd over om de afwas te doen... joy... :+

Wat ontzettend fijn dat je je al gerustgesteld genoeg voelt door de huisarts en dat hij zo uitgebreid de tijd nam. T is inderdaad ook fijn om toch nog maar bij de kinderarts langs te gaan, dan heb je dat maar gehad, dan weet je het gewoon helemaal zeker.
Mooi!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:48:40 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98199713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Tankgirl fijn dat het geholpen heeft en ze nu minder last van krampjes heeft.
Takkembah heb je zo'n goede kolf gehuurd?
Ean is ook niet meteen aangelegd na 4 dagen heb ik het zelf maar eens gedaan. en bij mij werkte het kolven dus niet. Ja er kwam genoeg maar ook meteen 2 ontstekingen en ergens knaagt het nog wel dat ik niet door gezet heb. Gelukkig heeft ze geen last van krampjes en groeit ze nu ook goed
Je hebt het geprobeerd!! 2 ontstekingen lijkt mij überhaupt al heel heftig, daarnaast had jij ook nog es een prematuur kindje in het ziekenhuis liggen, lijkt mij dat je hebt gedaan wat de situatie op dat moment toeliet!

Poppedein, fijn dat de HA je doorstuurt naar de KA ondanks dat hij het zelf niet zo hoort. Dan heb je in ieder geval zekerheid.
pi_98200475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Poppedein het volgende:
Sowieso het hele voeden nu, ik ben zo blij dat ik deze kant van de borstvoeding ook leer kennen, het is zo heerlijk ons momentje samen nu O+
Hoe was dat bij Lena dan? Liep het niet lekker?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98200801
Op zich helemaal geen grote drama's hoor, het kan nog zoveel anders, waardoor ik me vaak genoeg heb afgevraagd of ik de handdoek niet te snel in de ring gegooid had, maar Lena voeden kostte enorm veel energie. Ze spuugde heel veel en ik had een hele sterkte tsr waar ze enorm onrustig van werd, wat het spugen weer in de hand werkte. Ik gaf haar steeds eerst 60 cc afgekolfde voeding met nutriton, dan aanleggen als ze al niet meer zo driftig was en vervolgens weer kolven voor de volgende voeding. Dit in combinatie met de onregelmatigheid van mijn werk, het onvoldoende groeien en het feit dat ze van kunstvoeding veel minder spuugde maakte dat ik na 4,5 maand alleen de ochtend en avondvoeding nog overhield. Dat werkte voor ons allebei heel fijn, maar daar was mijn productie natuurlijk nog lang niet stabiel genoeg voor, dus met 5,5 maand was het bekeken vorige keer..
Jelte is een heerlijk rustige drinker die amper spuugt, de TSR is even heftig aanwezig, maar hij drinkt m door zn rust gewoon prima weg. Dit is dus gewoon heerlijk en puur de gemakken van borstvoeding. Ik heb helemaal niet de intentie om een langvoedster te worden, ook omdat de combinatie met mijn werk dit keer niet anders zal zijn, maar ik denk dat het maar zo eens zo zou kunnen zijn dat ik er uberhaupt gewoon niet mee wil stoppen dit keer omdat ik er zo van geniet... en dat maakt kolven op je werk etc meteen ook veel acceptabeler!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 15-06-2011 14:28:49 ]
pi_98201173
Oh, dat heb ik indertijd allemaal niet meegekregen, Poppedein. Klinkt als veel werk, hoor. Dan heb je inderdaad vooral werk aan de borstvoeding in plaats van gemak. Het verbaast me eigenlijk nog dat je zolang door bent gegaan met voeden uiteindelijk!

Ik weet nog wel heel goed dat het met de borstvoeding gedaan was indertijd. Ik herinner me dat je er best verdrietig om was maar er ook vrede mee had. Je lief had een briefje voor je achtergelaten waarin hij zoiets schreef als: 'De meisjes zijn weer van mij!' :D Ik moet er gek genoeg nog regelmatig aan terugdenken, vooral als ik denk aan de 'belangen' die ik moet afwegen: wat is het beste voor mezelf/Lena/Ivan/mijn lief?

En ik herinner me ook nog dat je schreef over het begeleiden van een bevalling en geen tijd hebben om te kolven. Jouw werk leent zich inderdaad niet voor rustig en regelmatig kolven!

Anyway, fijn dat je bij Jelte nu een andere borstvoedingservaring opdoet. Geniet er maar flink van. O+
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:29:49 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_98201507
even vanaf de foon een post van mij. Vandaag is dag 8, ons manneke is al weer een week oud. Hij doet het prima, drinkt goed en zit al weer op z'n geboortegewicht. Het manneke is echt compleet anders dan de oudste, zo leuk om te zien. Hij laat zich feller horen dan zijn broer, maar is tussen de voedingen door de rust zelve.
Ik heb echt enorme bewondering voor de kolvers onder ons. Hier heeft de beslissing om de fles te gaan geven heel veel rust gebracht. De vorige keer begonnen de negatieve gevoelens ook pas na de kraamweek, dus ik ben nu nog voorzichtig, maar het lijkt goed te gaan. Bekken is nog brak, maar gaat boven verwachting.

Mrien, ik zie dat je dezelfde luchtkamer hebt gekregen als die we hier gebruikten. Ik hoop dat jelle er snel aan went en dat de puf z'n werk doet. Hier gaf het veel en snel verlichting.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98201567
Fijn dat het lekker lijkt te lopen daar, mefke! Is Driekus van slag op een of andere manier door de komst van zijn broertje? Of vindt hij het allemaal best?

Heb je vandaag de laatste dag kraamzorg gehad?
pi_98201741
Zo, mefke, nu alweer op zijn geboortegewicht? Bartje wordt zo gewogen op het inloopspreekuur van het cb, en ik hoop dat hij zijn geboortegewicht straks weer heeft, en dan is hij bijna 2 weken.. Ik vind het ook wel spannend, ik hoop toch echt dat hij nu is gaan groeien..

Hij geeft de afgelopen dagen wel vaak melk terug na het voeden, maar zolang dat er niet met kracht uitkomt is het toch niet erg?
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:40:23 #212
100412 mefke79
komt goed!
pi_98201952
driekus is niet echt van slag, gelukkig. Kraamzorg is er nu nog, nog 2 uur. Daarna is het over en uit..en daar zijn we blij mee. L'tiekje, ik vind het ook snel van zijn gewicht, driekus deed er ruim 3 weken over. Maar hij drinkt prima, dus tja.
pi_98202021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hij geeft de afgelopen dagen wel vaak melk terug na het voeden, maar zolang dat er niet met kracht uitkomt is het toch niet erg?
Ik ben geen deskundige, maar overleg het even op het consultatiebureau! Mondjes melk teruggeven is heel normaal. Zolang de groei in orde is wordt het volgens mij als iets onschuldigs gezien.
pi_98202209
we zaten hier bij allebei de kinders ook met een paar dagen weer terug op gewicht. Ik moet het nazoeken want weet t niet uit mn hoofd maar binnen de kraamweek nog.
Ah allebei op dag 5 boven geboortegewicht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98202251
Same here, huup, in ieder geval bij Lena. Ik geloof dat ze op dag 4 of 5 weer op haar geboortegewicht zat.
pi_98203082
Hier niet, allebei 10% afgevallen, Lena vervolgens rond 14 dagen weer op haar gewicht en Jelte rond dag10 geloof ik.. T duurt even voor mn tietjes t snappen, maar dan snappen ze t ook goed ;)
pi_98203254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Hier niet, allebei 10% afgevallen, Lena vervolgens rond 14 dagen weer op haar gewicht en Jelte rond dag10 geloof ik.. T duurt even voor mn tietjes t snappen, maar dan snappen ze t ook goed ;)
ik krijg hier een buurman en buurman gevoel bij :')

zeg buur?

ja buur...

wat denk jij?

zullen we dan maar?

zucht

ajeto!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98203395
_O-
pi_98203442
Ik lees hier veel goede berichten zeg!!

Pessie gefeliciteerd *O*

Verder goed groeiende kindjes *O*

Stoer hoor dat kolven Takkembah!

Lekker dat er weer wat geslapen word Claudia!

Verder nog een heleboel vergeten volgens mij, maar ja ik kan het niet allemaal zo goed bijhouden nu is weer helemaal aan het werk ben..

Hier gaat het nog steeds erg goed, ze heeft afgelopen nacht weer een nachtje bij mijn ouders geslapen. Morgen CB, prikjes, ben benieuwd, maar de vorige keer reageerde ze alleen plaatselijk met een heel rood bovenbeen.. Als dat deze keer weer alles is gaat het helemaal goed komen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98203486
Amelie was trouwens ook 10% afgevallen, duurde een tijd voordat het echt goed op gang kwam ja.
Maar we hebben toen ook wat bijgevoed dus t is niet helemaal een eerlijke vergelijk.

Elin was 4270 bij geboorte en het laagste gewicht was 4120 :D dat ging moeiteloos dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98208010
Bartje was 3390 gram bij de geboorte, en viel af naar 3180 gram.

Afgelopen zaterdag was hij 3220 gram, en zonet bij het cb was hij 3430 gram... *O*

Het gaat goed dus, en vooral zo doorgaan volgens de dame van het cb..
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:58:00 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_98208622
Ik hoorde vanochtend van de vk dat ze er ook drie weken over mogen doen. Maar dan moet er dus ook wel een duidelijke stijgende lijn te zien zijn en dat was destijds bij Driekus niet zo.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:25:10 #223
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98209995
Mef, fijn dat Tienus zo lekker drinkt!

MP, hoe is het nu om weer aan het werk te zijn verder?

Poppedein, wat heerlijk dat de BV bij jullie zo loopt <3. De functionele shuffle zit hier in the family, trouwens. Maar blijft altijd wel spannend..

l'tiekje, volgens mij gaat het erom dat ie blijft aankomen. Mijn neefje spuugde oko enorm veel uit, maar mijn zus had ook megamega hoeveelheden melk. Hij groeide vervolgens wel goed.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98214350
Floris zat na 4 dagen ofzo al over zn geboortegewicht heen.
Geen idee wat zn laagste gewicht was, want dat hebben ze niet goed opgeschreven in t ziekenhuis. Volgens het dossier was t 3180 ofzo, maar volgens de vk kon dat nooit, omdat ie dan meer dan 10% was afgevallen en we dan niet naar huis hadden gemogen ofzo. De dag erna was ie bijna 3400 dus lijkt me ook stug.

Ik heb gewoon ook echt weinig te zeggen. Lees wel mee, maar onthou best weinig. We zitten hier echt op t punt dat ik me hier niet echt meer thuisvoel ofzo. Klinkt beetje dramatisch :') Maar we groeien uit t topic. Hij is echt geen baby meer, maar ook nog geen dreumes :)

Pessie gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi kado hoor!
pi_98214758
Bwuh. Ik heb vandaag op werk (en gister en eergister thuis) echt dramatisch weinig gekolfd. Kan toeval zijn, kan ook niet.
Dottir slaapt wel opeens alweer 3 nachten door, maar ik gooi het toch maar op dat ik vast weer ongesteld moet worden (had ik eigenlijk maandag al verwacht) :(

Dottir heeft geloof ik 11 dagen gedaan over terug naar geboortegewicht. Door de slechte planning op het CB mocht ze vandaag alleen voor de vaccinatie komen en niet voor wegen en meten dus mijn curves worden niet aangevuld :(

Hmm, ik zit te chagrijnen en heb ook nog zin om te snaaien. Die eerste paragraaf wordt zo wel waarschijnlijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98216449
Achja, als ze doorslaapt zal ze wel niks tekortkomen, toch? Heb je nog een voorraadje in de vriezer?
pi_98216534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
We zitten hier echt op t punt dat ik me hier niet echt meer thuisvoel ofzo. Klinkt beetje dramatisch :') Maar we groeien uit t topic. Hij is echt geen baby meer, maar ook nog geen dreumes :)
Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor. :+
pi_98217508
haha, ja das waar ;)
maar helemaal nu er zo'n lading kleine baby's bij is t meer terugdenken aan vorig jaar enzo :D
Ik lees gewoon lekker mee, maar weinig te melden gewoon. T gaat gewoon lekker O+
pi_98217513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, als ze doorslaapt zal ze wel niks tekortkomen, toch? Heb je nog een voorraadje in de vriezer?
Ik heb ong. 220 gekolfd terwijl ze 320 drinkt op het kdv, daar zit m de kneep. Had nog wat staan omdat ze vandaag ook een fles kunstvoeding heeft gehad, maar weet niet zeker of ik het daarmee haal dus dan zou ik inderdaad moeten ontdooien. Eigenlijk wil ik dat niet omdat ik nu (heel irrationeel, maar zo voelt dat) bij wijze van spreken liever elke dag een fles kunstvoeding geef dan de vriezer leegtrek. Kan ik die voorraad aanbreken als ik stop met borstvoeden, heeft ze nog een keer of 10 melk van haar mammie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98218891
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
Al vind ik al die verse baby's wel weer superschattig om te zien O+

Ik heb een langwerpige plakspiegel bij de commode hangen, bij blokker gekocht voor 5 euro, zitten wel 30 plakkertjes aan,dus dat zit wel goed vast!
En het verschoont en verkleed zoveel makkelijker met die spiegel!

oh en Mex zegt Waf Waf O+
Van het nieuwe buurjongetje geleerd.

Claudia, gaat het al beter met slapen??
pi_98219338
O, heb het al gelezen;)
pi_98219376
Wat knap zeg van Mex!
Floris doet dat soort dingen echt niet :)

Een spiegel zou hier echt drama worden. Ik heb een aardbeientas (zo'n simpele tas, maar die kan je in elkaar duwen en dan is t een aardbei) die vind Floris helemaal geweldig :D Dus die krijgt ie met verschonen. En soms helpt zingen ook, maar soms helpt niks. Dus dan gaat ie even staan en uiteindelijk wil hij wel liggen. Snel verschonen gaat niet zo makkelijk. maar t kind is ook echt megasterk, moet echt voor mn gevoel heel hardhandig m beetpakken af en toe.
Hij kan een bezemsteel (zonder bezem dat wel) met 1 hand optillen..Mn krachtpatsertje O+

Troeta, dat is t idd een beetje. DIe kleine baby dingen hebben wij al gehad, hij doet weer heel andere dingen :) Maar goed tis wel leuk om te lezen en om de minibaby's te zien O+
pi_98219943
Oh mijn dametje heeft er 3 weken over gedaan om terug te komen op geboortegewicht. Ze woog 3675 bij geboorte en haar laagste punt was ongeveer 3300 gram zoiets :-o en precies 3 weken na geboorte was ze weer 3675.. (iets er overheen zelfs.. maar we hebben ons best druk gemaakt.. achteraf hoor je dan weer dat ze er best 3 weken over mogen doen als ze verder gewoon helder zijn, goede plasluiers hebben.. maar ik had nogal een kraam die meteen liep te spasten..)

Maar ik las laatst dat baby's waarbij de bevalling is ingeleid, tijdens die inleiding nog veel vocht in zich opnemen en dat haar eigenlijke geboortegewicht dus eigenlijk lager zou horen te liggen. In dat opzicht zou ze dus minder afgevallen zijn.
pi_98220179
Hallo allemaal, hier even een update van mij...
Ik lees hier trouw iedere dag mee, maar ik heb een hele tijd geen puf gehad om over Marinde te schrijven en met jullie mee te kletsen.

Het herstel van de keizersnede viel me ietwat tegen...ik heb vrij lang last van mijn buik gehad, niet zozeer van de wond, maar het stukje tussen mijn navel en de wond. Dat is nu nog steeds gevoelig.

Met Marinde gaat het super. Bij de eerste keer op het CB werden we doorverwezen naar een kinderfysio vanwege haar voorkeurshouding en al behoorlijk afgeplatte schedeltje. De fysio komt sinds ze 5 weken is dus bij ons aan huis, Marinde slaapt in een speciaal kussen sinds die tijd en de afplatting is al bijna niet meer te zien. Inmiddels weet madam zich in het kussen om te draaien want ze heeft haar duim gevonden...je raadt het al wel aan de 'verkeerde' kant.

De tweede keer op het CB de eerste prikken gehad, totaal geen reactie op gehad, geen roodheid van de beentjes, niet eens verhoging.

Met 6 weken was ik heel erg aan het wachten op haar eerste lach...dat duurde nog even voor ze die liet zien, maar inmiddels weet ze heel goed hoe lachen moet.

De laatste keer dat we op het CB geweest zijn, 4 weken geleden, was ze 55 cm lang en woog ze 3870 gram.
Zoals ik al zei, ze heeft helemaal door hoe ze moet duimzuigen, zo lief om te zien!!
Wat voeding betreft zit ze nu op 5 flessen van 150ml. Ze slaapt al een tijd door en heeft eigenlijk elke dag het zelfde schema, het kan er soms een uurtje naast zitten. De laatste fles ergens tussen 11 en 12 uur en daarna meldt ze zich rond 7 uur 's ochtends weer. Ideaal ;)

Het duurde bij mij even voor ik iets van een ritme te pakken had, ik durfde niks in huis te doen eerst omdat ik bang was toch weer te moeten stoppen zodra ze huilde. Inmiddels heb ik mijn ritme aardig gevonden.

Sorry, het is nog best een lap tekst geworden merk ik....toch maar vaker meeschrijven dan maar ;)
pi_98221309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
Gewoon lekker over kletsen! Ik mis de moeders van de grote baby's hier wel een beetje.
pi_98221374
Dat was inderdaad het boek wat ik ook had gevonden Claudia. Ik probeer inderdaad een ritueel te vinden wat het minder vervelend maakt. Merk ook dat ik er zelf meer rust in moet vinden. Ik ga zeker kijken of ik wat kan doen met de tips over de spiegel of die knuffel aan een touwtje. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat kan realiseren.

Seth die het goed doet *O* . En respect voor het volhouden van het kolven. Het lijkt mij heel zwaar.

Fijn dat de infacol heeft geholpen The Tankgirl, hopelijk blijven de krampjes nu weg.

Goed dat je huisarts jullie gerust heeft kunnen stellen en jullie voor de zekerheid door stuurt. Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Lekker dat Tienus het ook zo goed doet en dat het ook echt een eigen ik is, lijkt me erg leuk om te zien het verschil van je tweede kindje.

MamaPurk succes morgen bij het cb en de prikjes.

Wat knap van Mex Troeta dat hij dat al kan zeggen.

Nienna, wat klinkt het lekker zo. Ook fijn dat je iets van een ritme hebt gevonden. Leuk om wat van je te lezen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:16:46 #237
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98221471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Al vind ik al die verse baby's wel weer superschattig om te zien O+

En ik hoor het ook graag!!! Ben die tijd met Alexa helemaal vergeten (in detail dan he ;)) en vind hedt heerlijk om te spieken wat hier nog in het verschiet zit!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98221685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor. :+
En peutermoeders :D

Ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van er over praten.
Dan gaat het onderwerp zo over kruipen en praten. Als jullie niets zeggen gaat het er sowieso niet over natuurlijk :)

Wat mijn V trouwens 24/7 doet praten, praten en praten en sinds kort ligt hij bij de opvang op de grond tussen de 1 a 1,5 jaar oude kindjes. Hij is zelf van mening dat hij heus heel groot is al :D
pi_98221701
Mijn kleine boef is ook echt een boef sinds vandaag. Ik had het geniale plan om naar de voorverkoop van C&A's vlaggentjesweken te gaan (wat een h..l, dat doen we dus nooit meer). Maar goed, ik heb ruim een uur in de rij gestaan. Mijn moeder was gaan rondlopen met Yaro, omdat het en warm en druk was. Op een gegeven moment was ze nog even boven gaan kijken bij de kinderkleertjes. Daar was het nog meer een puinhoop. Toen ik bijna aan de beurt was, belde ik haar en kwam ze snel haar buit nog brengen. Alles afgerekend en snel naar buiten. Daar wilde oma Yaro gedag zeggen, zie ik haar verbaasd kijken. Dus ik dacht dat Yaro weer wat uitgespookt had. Had hij een knuffeldoek in zijn handen. Heeft hij die ergens vandaan gepakt en mijn moeder heeft dat gewoon niet gezien in die drukte. Hij is overigens wel zijn flesje verloren.
Ik wilde hem nog terug brengen, maar we stonden al bij de auto, en het personeel had het zo druk dat ik me afvroeg of ze er heel blij mee zouden zijn geweest.
En het erge is dat Yaro helemaal niet van de knuffels is. Hij had wel het prijskaartje helemaal onder gesabbeld en had delen in zijn mond......Dus hij is nu echt een boef.
pi_98221882
Oh en wat ook nog schattig was (en een beetje een domper). Ik was vandaag even met Danic en Eva op pad. Stonden we bij de kassa in de rij, vroegen twee jongens hoe oud Yaro was. Daarna waren ze enthousiast over Eva, "die is zeker net geboren". Waarop volgde, "maar zij heeft wel veel meer haar". Wat moet je daar nou voor weerwoord op geven.
pi_98222284
hahah dat haar.. Die van mij is nog kaler dan een bowlingbal :D (op 4 mini witte haartjes na)
Ik kan er dus echt niet mee zitten.. Dat was ik ook en mijn truus ook :D

Pics or it isn't true!!

:D

Ik had het wel terug gebracht met het schaamrood op mijn kaken :+
pi_98222606
Ik kon me er ook niet echt druk om maken hoor, het was meer een bevestiging. Enne mooi kaal is niet lelijk.

En mijn eerste reactie was terug brengen, maar na bijna 5 kwartier in de rij te hebben gestaan, een kind dat honger had en moe was, de drukte van de verkopers en het feit dat we er bij de auto achter kwamen hebben me er toch van weerhouden.
pi_98222951
Wel schattig dat kale koppie O+
Floris is heel blond, net als ik vroeger, alleen heeft hij gelukkig niet mijn haar.
Hij krijgt krullies O+ Hij heeft echt best dik haar, net als zn papa, hij heeft ook gewoon zijn haar, alleen andere kleur. Ik ben er blij om :D Mijn haar wens ik mn kind niet toe :')

Oh en t was geen klaaggebeuren hoor van mij :) Tis meer mijn gevoel haha, heb ook gewoon niet veel te vertellen :)
Buh mijn kind is bijna jarig ;( Heb zelfs al een lijstje klaar haha. Nog de uitnodigingen schrijven en versturen..Zondag nog 3 weken voor we t vieren :X
pi_98223077
Dus je bent niet meer aan het ontkennen Sonnetje? Gaan jullie het groots vieren, veel mensen?
pi_98223266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef Takkembah het volgende:
Mef, fijn dat Tienus zo lekker drinkt!

MP, hoe is het nu om weer aan het werk te zijn verder?

Poppedein, wat heerlijk dat de BV bij jullie zo loopt <3. De functionele shuffle zit hier in the family, trouwens. Maar blijft altijd wel spannend..

l'tiekje, volgens mij gaat het erom dat ie blijft aankomen. Mijn neefje spuugde oko enorm veel uit, maar mijn zus had ook megamega hoeveelheden melk. Hij groeide vervolgens wel goed.
Het bevalt me eigenlijk wel, ik zou het liefst wel iets minder willen maar dat zit er even niet in helaas. Maar ik merk dat het werken mij ook wat ruimte geeft ofzo, klinkt misschien gek want ik wil het liefst elke dag de hele dag bij mijn meisjes zijn! Tenminste dat dacht ik.. Het is heel dubbel allemaal maar ik merk bij ons allemaal gewoon wat meer ontspanning nu het leven weer "normaal"is zeg maar. Gut wat ben ik vaag..

As ik heb dat eens gehad dat Jaël een legging de wagen in had getrokken, ik heb hem toen terug gebracht, maar ik snap je overweging wel hoor!

Sarah had hier net een enorme huilbui, ze krijste echt heel hard en we weten nog steeds niet waarom, maar het was zo erg dat ik haar over heb gegeven aan mijn man... Ik wist niet meer wat ik moest, snik, maar goed gelukkig ben je dan samen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98223279
Haha, As1981, dat is een mooi verhaal voor later! Zijn eerste diefstal, het boefje. :Y)

Grappig dat het over haar gaat. Ik zat net foto's van Lena en Ivan te vergelijken. Ivan had rond deze periode wat meer/langer haar dan Lena. Bij Lena begint het bovenop wat langer te worden, maar het is nog steeds heel licht en dun. Voorop is het vrijwel niet zichtbaar waardoor ze een wat merkwaardige haarlijn lijkt te hebben. :+

Mijn vriend en ik hadden allebei geloof ik hetzelfde soort haar, namelijk blond met krullen. Ik heb nu steil haar en mijn vriend heeft nog steeds krullen. Ik hoop dat ze zijn haar krijgen/houden.
pi_98223723
Boefje Yaro O+
Het klinkt allemaal heel voorspoedig bij je Nienna

Ik had vroeger amper haar en dat wat ik had was heel erg blond dus niet zichtbaar

Ean houdt niet van wandelen ze heeft bij de hele weg in de reiswieg liggen jammeren. Thuis eerst nog 45min op mijn buik geslapen en toen was het bad tijd. Eerst plast ze mij onder en vervolgens huilt ze in bad de hele tijd. Ook het aankleden zorgt voor een luchtalarm. De fles gaat er meteen in en daarna is ze nog niet tevreden vriend geeft haar 30cc extra en nu ligt ze nog niet geheel tevreden op mijn buik.
pi_98223736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef As1981 het volgende:
Dus je bent niet meer aan het ontkennen Sonnetje? Gaan jullie het groots vieren, veel mensen?
nee, ik ken niet zoveel mensen :')
Maar er zullen ook wel mensen afvallen ivm vakantie.

Maar ben nog steeds in ontkenning. En heb ook GEEN idee wat we voor m moeten kopen :') Das ook wel lastig..
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:49:31 #249
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98223770
Nienna hallo! Marinde O+ . Mijn nichtje heet ook Marinde, een geweldig meisje dat precies weet wat ze wil (ze is 5.5 jaar oud).

Son, wel herkenbaar inderdaad, maar goed, ook hier zitten nog voldoende bijna-dreumes moeders en straks is mijn kind opeens weer een van de kleinsten, dus geniet nu wel even van het stapje voor" dat ik nu nog eventjes heb met Nathan. Straks beginnen we weer helemaal opnieuw.

Wij vieren Nathan's verjaardag op 2 juli. De week erna gaan we op vakantie en we weten niet of we met zijn verjaardag alweer thuis zijn. Daarnaast is daarna iedereen op vakantie en zitten mn ouders midden in de oogst. Op 2 juli vier ik mijn verjaardag ook, lekker makkelijk, lekker samen. De uitnodigingen zijn de deur ook al uit en de lijst ben ik een maand geleden al mee begonnen.

As, ik zou het de volgende keer dat ik naar de stad zou gaan terug brengen. Maar toch, kleine boef! O+

Nathan's laagste gewicht was 2450, begon met 2520, hij zat na 3 dagen alweer boven geboortegewicht. Maar goed, wij hebben vals gespeeld })

Nathan kan zwaaien! Het is eindelijk zover!!! En soms zegt ie er "da da" bij (ik zeg altijd "dag dag" als ik zwaai.
En hij lijkt er nu toch echt 2 boventanden bij te krijgen! Grote knul van me O+ . Ik hoop alleen wel dat ze snel door zijn, hij is nogal pieperig ervan en voelt zich niet zo lekker. Vanochtend kon ik binnen een uur na het aankleden Nathan omkleden omdat hij zichzelf ondergespuugd had. Heel sneu, heeft nog een paar keer een beetje gespuugd, maar ik kan verder niets ontdekken waar hij last van kan hebben.
pi_98223780
Ik snap die dubbel gevoelens wel hoor MamaPurk. Ik vond het heerlijk om weer aan het werk te gaan en de zorg echt te delen met mijn man. En even iets voor mijzelf hebben. Aan de andere kant, wil ik ook heel graag thuis zijn. Maar helemaal thuis zou ik denk ik ook niet trekken.

Fijn dat je het even over kon dragen naar je man. Arme Sarah.

Yaro heeft ook heel licht haar, mijn man was vroeger echt wit, is was ook wel licht. Hij is nu donker blond en ik bruin. Wel lijkt Yaro met momenten een slag te hebben in zijn weinige haar. Ik hoop zo dat hij blonde krullen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')