Je hebt het geprobeerd!! 2 ontstekingen lijkt mij überhaupt al heel heftig, daarnaast had jij ook nog es een prematuur kindje in het ziekenhuis liggen, lijkt mij dat je hebt gedaan wat de situatie op dat moment toeliet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Tankgirl fijn dat het geholpen heeft en ze nu minder last van krampjes heeft.
Takkembah heb je zo'n goede kolf gehuurd?
Ean is ook niet meteen aangelegd na 4 dagen heb ik het zelf maar eens gedaan. en bij mij werkte het kolven dus niet. Ja er kwam genoeg maar ook meteen 2 ontstekingen en ergens knaagt het nog wel dat ik niet door gezet heb. Gelukkig heeft ze geen last van krampjes en groeit ze nu ook goed
Hoe was dat bij Lena dan? Liep het niet lekker?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Poppedein het volgende:
Sowieso het hele voeden nu, ik ben zo blij dat ik deze kant van de borstvoeding ook leer kennen, het is zo heerlijk ons momentje samen nu
Ik ben geen deskundige, maar overleg het even op het consultatiebureau! Mondjes melk teruggeven is heel normaal. Zolang de groei in orde is wordt het volgens mij als iets onschuldigs gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hij geeft de afgelopen dagen wel vaak melk terug na het voeden, maar zolang dat er niet met kracht uitkomt is het toch niet erg?
ik krijg hier een buurman en buurman gevoel bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Hier niet, allebei 10% afgevallen, Lena vervolgens rond 14 dagen weer op haar gewicht en Jelte rond dag10 geloof ik.. T duurt even voor mn tietjes t snappen, maar dan snappen ze t ook goed
Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
We zitten hier echt op t punt dat ik me hier niet echt meer thuisvoel ofzo. Klinkt beetje dramatischMaar we groeien uit t topic. Hij is echt geen baby meer, maar ook nog geen dreumes
Ik heb ong. 220 gekolfd terwijl ze 320 drinkt op het kdv, daar zit m de kneep. Had nog wat staan omdat ze vandaag ook een fles kunstvoeding heeft gehad, maar weet niet zeker of ik het daarmee haal dus dan zou ik inderdaad moeten ontdooien. Eigenlijk wil ik dat niet omdat ik nu (heel irrationeel, maar zo voelt dat) bij wijze van spreken liever elke dag een fles kunstvoeding geef dan de vriezer leegtrek. Kan ik die voorraad aanbreken als ik stop met borstvoeden, heeft ze nog een keer of 10 melk van haar mammie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, als ze doorslaapt zal ze wel niks tekortkomen, toch? Heb je nog een voorraadje in de vriezer?
Gewoon lekker over kletsen! Ik mis de moeders van de grote baby's hier wel een beetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
En ik hoor het ook graag!!! Ben die tijd met Alexa helemaal vergeten (in detail dan hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Troeta het volgende:
Heb ik ook Sonnetje, komt natuurlijk ook door het samenvoegen van de topics. Na maanden over flesjes en krampjes gepraat te hebben vind ik het nu leuker om over kruipen en kletsen te hebben.
Al vind ik al die verse baby's wel weer superschattig om te zien![]()
En peutermoedersquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Herkenbaar! Had ik indertijd ook met Ivan. Maar er zitten hier ook dreumesmoeders, hoor.
Het bevalt me eigenlijk wel, ik zou het liefst wel iets minder willen maar dat zit er even niet in helaas. Maar ik merk dat het werken mij ook wat ruimte geeft ofzo, klinkt misschien gek want ik wil het liefst elke dag de hele dag bij mijn meisjes zijn! Tenminste dat dacht ik.. Het is heel dubbel allemaal maar ik merk bij ons allemaal gewoon wat meer ontspanning nu het leven weer "normaal"is zeg maar. Gut wat ben ik vaag..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef Takkembah het volgende:
Mef, fijn dat Tienus zo lekker drinkt!
MP, hoe is het nu om weer aan het werk te zijn verder?
Poppedein, wat heerlijk dat de BV bij jullie zo loopt <3. De functionele shuffle zit hier in the family, trouwens. Maar blijft altijd wel spannend..
l'tiekje, volgens mij gaat het erom dat ie blijft aankomen. Mijn neefje spuugde oko enorm veel uit, maar mijn zus had ook megamega hoeveelheden melk. Hij groeide vervolgens wel goed.
nee, ik ken niet zoveel mensenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef As1981 het volgende:
Dus je bent niet meer aan het ontkennen Sonnetje? Gaan jullie het groots vieren, veel mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |