Takkembah!! Die maand heb je mooi in the pocket! Ik heb er bewondering voor hoor! Goed gedaan vrouw! En ik krijg een brok in mn keel bij je opmerking dat je je dolgelukkig voelt als Seth aan je borst ligt...ondanks al je pijn, ik kan me heel goed voorstellen dat je grens bereikt is hoor!
Claudia, wat ben ik blij voor jullie dat Lena vannacht weer even 5 uur tussen de voedingen liet zitten, wat heerlijk. Ik hoop dat jullie een tendens doorbroken hebben zo!
F_R wat groeit je meisje goed zeg!! fijn!!
Tankgirl, wat een heeeeerlijke opluchting moet dat geweest die dikke boer van dr. Fijn dat dit leek te werken voor haar. Wat een enorm verschil in kind kan het maken hè..eigenlijk zo sneu dat je daarmee bevestigd krijgt hoe ellendig ze zich kunnen voelen door die overtollige lucht hè...
Huupske..kijk je meisje nou

, ik krijg zelf gewoon helemaal een gelukzalig gevoel van de stevige greep om dr knuffeltje heen <3 Wat fijn dat ie dubbelop werkt voor haar op dit moment! Ik ben er ook achter dat het nog best lastig te combineren is die 2 ritmes (en mn eigen wil om dingen te doen). As we speak liggen ze hier voor t eerst tegelijk te slapen IN HUN BEDJES...ik heb dus echt even mn handen vrij (fokwet my ass...ik heb hoe dan ook al even genoten van dit momentje

Als je me met rust laat beloof ik dat ik zo even een half uur op de crosstrainer ga staan!)
We zijn vanochtend bij de HA geweest ivm het ruisje wat gehoord werd bij Jeltes hartje. Hij heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en zeker 5 minuten geluisterd. Uiteindelijk was zijn conclusie dat hij het eigenlijk niet zo hoorde, en dat áls er al sprake van een souffle zou zijn dat de kans gewoon het allergrootst is dat deze functioneel en onschuldig is. Hij verwijst ons echter toch naar de kinderarts omdat hij zogezegd niet wil dat wij achter de feiten aan zouden gaan lopen alleen maar omdat blijkt dat hij slechter hoort dan de CB-arts. Als het goed is krijgen we dus komende week een oproep voor een echo en consult kinderarts. Ik ben eigenlijk al wel voldoende gerustgesteld, maar vind het heel fijn dat hij ons de kans geeft het zekere voor het onzekere te nemen zodat we onszelf geen dingen kwalijk hoeven te nemen als er wel sprake blijkt te zijn van pathologie.
En verder gaat t gewoon hartstikke lekker hier...ik geniet er zo ontzettend van dat ie zo breeduit lacht de hele tijd, ik voel de melk weer heerlijk langs mn zij druppen tijdens het voeden, dat soort kleine dingetjes kunnen me zo gelukkig maken

Sowieso het hele voeden nu, ik ben zo blij dat ik deze kant van de borstvoeding ook leer kennen, het is zo heerlijk ons momentje samen nu
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 15-06-2011 13:40:00 ]