haha liefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]..
Das de kinderarts provoceren geloof ik
Ik snap heel goed dat je alles uit de kast trekt, júist omdat ze allergieën heeft, maar man, ik heb echt bewondering voor je hoor! Ik hoop heel hard dat ze goed op de soya zal reageren en wens jou dan maar lekker je pre-zwanger lijf terug als in ieder geval fijne bijkomstigheid!
Hoe werkt t eigenlijk als ze in eerste instantie niet lijkt te reageren op hetgeen je provoceert? Moet je dan gelijk doorgaan met t product en in hogere mate of alsnog weer rustdagen inlassen?
[..]
Ja manHij was 5045 al, in 28 dagen tijd 1525 gram gegroeid!!! Mama's slagroom FTW! En ook 57 cm, dus ik verbeelde me t toch echt niet dat 56 al te klein leek te worden, vanavond de 62 kleertjes ook maar vast een plekje geven (Hij heeft echt meer dan de helft niet aangehad.. ik denk dat voor hem net wat minder had dan voor Lena destijds, maar Lena verschoonde ik door haar gespuug 4x daags, Jelte 1x per etmaal als we een spuitluierloze dag hebben...hij heeft de helft nooit aangehad
Dussuhhh kleurdoos, hou me in de gaten
)
Wel hoorde de CB arts een ruisje bij zn hartje, waarvoor ik morgen even langs de HA ga, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt warm of koud van word, eerst maar es echt zien en dan geloven, hij oogt als een heerlijk gezonde pasgeborene en de HA heeft in de kraamweek ook niets gehoord, dus er zijn vooralsnog geen andere factoren die voor zorgen pleiten,...we zien t wel even morgen, of de HA het nodig vindt ons te verwijzen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn ook boxertjes, ik geloof bij de zeeman, die klein vallen. De luier moet er ook nog onder he. Jan droeg ook al heel snel boxers en hemdjes. maar die heeft een absurd middenlijf zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef As1981 het volgende:
Zal is gaan zoeken op dat boek, ken het niet. En als je praktische tips hebt graag. Yaro is inderdaad 10 maanden. Wat ik nu al soms doe is hem luierbroekjes aan i.p.v. luiers. Maar eigenlijk moet hij daar nog beter voor staan. Het lukt nou eenmaal niet om een gewone luier staand aan te doen.
Ook zou ik graag gewoon ondergoed voor hem willen, dat gepiel met die rompers. Maar die zijn pas vanaf maatje 86/92. Nog even volhouden dus.
Verschoon je hem op de commode? Ik zou sowieso alles waarvan je niet wilt dat hij eraan komt buiten handbereik zetten. Dat is meer een 'pick your battles'-ding: hoeveel energie heb je ervoor over om hem ervan te weerhouden aan die dingen te zitten?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
En Seth groeit ookal zo goed! Ben je het afkolven nog niet beu, Takkembah?
Hartstikke mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:21 schreef Takkembah het volgende:
Hey, met al die ellende met mijn BV heeft ie toch al een maand mamamelk gehad
Ik zou het haar niet nadoen! Kolven vind ik echt heel vreselijk. Als je nou alleen zou moeten kolven zou het misschien nog wel te doen zijn, maar vervolgens kun je alsnog een fles gaan geven. Ik vind het knap van de langkolvers dat ze het volhouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:35 schreef J-net het volgende:
Zij heeft gekolfd voor de kleine en heeft dat 10 maanden volgehouden. Geen pretje, maar ze is nu achteraf erg blij dat ze het gedaan heeft.
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel eng! Mij lijkt zo'n scheerspiegel wel handig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben een spiegel bij de commode hangen omdat de commode in de gang staat en de spiegel er al hing. Nu is het erg leuk maar mijn schoonzus vond het niks met ons neefje van 10 maanden. Die ging er aan zitten en ze was bang dat het ding naar beneden kwam.
Ik zou dus wel voor platte spiegel gaan die je tegen de muur aan kan plakken zeg maar. Wij hebben er eentje met een lijst aan een haakje. Niet dreumes proof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |