Wel hoor al een keer of 3 ondertussenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Wat is jullie kleed nog mooi fel MP, nog niet gewassen?
Leuke foto's verder, allemaal zo lekker anders (leeftijd buiten beschouwing gelaten).
Hier Dottir in de bocht. Gisteren om 21 laatste voeding en we willen haar nu maar eens wakker gaan maken.
Wat zul je slank worden!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef huuphuup het volgende:
Hetgeen wat niet mag betreft vooral koek, snoep, chips, zoet en dat soort dingen.
Maar... er gaat ook een wereld aan keukens voor me opende Thaise en vooral Indiase keuken is best wel geschikt voor me nu, en de Maghreb-keuken ook
zaaaalig <3
Dan moet je ook Hela curry eten!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef huuphuup het volgende:
oh en curry!
ik eet al-les met curry tegenwoordig
en het ergste is... ik vind curry eigenlijk helemaal niet zo lekkerik ben niet zo van de rode sauzen... maar t is zo'n beetje de enige saus die mag, samen met appelmoes en die rode-uien-shoarma-toestand van de AH. Die laatste is veruit het lekkerst maar ook veruit het duurst, dus dat doen we maar niet te vaak
Eens!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zul je slank worden!
En Thais
[..]
Dan moet je ook Hela curry eten!
Noord-Afrikaans, Marokkaans/Tunesisch/Egyptisch dat werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Huup wat stel ik me voor bij de Maghrebkeuken?
Maak je al tom kha kai?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef huuphuup het volgende:
Heb vanmorgen naar de poli gebeld om te overleggen. Die mevrouw begreep mijn vraag net en ik hoorde haar hardop zeggen wat ze aan het opschrijven was "moeder heeft 4 maand oude dochter pindakaas gegeven om pinda's te provoceren" eh ho hallo...![]()
Ja manquote:Poppedein hoe ging het op t cb?! Is Jelte al speklapske-in-wording?
daarvoor wilde ik dus eigenlijk naar een osteo, maar die wordt niet vergoed. Ik heb het er met liefde voor over, maar zo'n 100 euro voor één behandeling héb ik gewoonweg niet. dus idd maar eens kijken wat een manueel therapeut voor Geert kan betekenenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
DJMO, Bartje is al een keer behandeld door een manueel therapeut toen hij 5 dagen oud was, en het heeft zo'n verschil gemaakt.
Er zat een werveltje scheef door de vaccuumbevalling, en dat zat hem zo dwars.. We hebben een heel ander ventje nu..
Ik ga je pmen als het bezoek weg is of daaromheen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Noord-Afrikaans, Marokkaans/Tunesisch/Egyptisch dat werk.
Ik kook nog niet zoveel Thais zelf, ben nog bietje aan t verkennen, maar voor goeie recepten (zonder vissaus liefst) hou ik me aanbevolenWe hebben hier de laatste tijd vooral veel simpele tajines en Indiase curry's gegeten. En oma's opbakaardappels van cela vita
Ik heb zilveren kruis basisverzekering. en die vergoed nietsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ziet eruit als een reactie. Maar waar op geen idee sorry
DJMO bij ons wordt de osteopaat wel vergoed wellis waar maar een x bedrag per jaar. Staat er bij jou expliciet dat het niet vergoed wordt?
/inbraakjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag ik even er tussendoor walsen met een vraag?
Herkent iemand deze uitslag?
Het enige dat anders is de afgelopen dagen is rijstebloem in de laatste fles en gisteren heeft Mr.DML hem ingesmeerd met zwitsal olie. Kan het een reactie op één van de twee zijn. Die olie hebben we toen hij jonger was ook wel gebruikt en toen was er geen reactie.
Hij heeft het ook in zijn gezicht maar dat kreeg ik niet op de foto. Verder dus de romp maar zijn armen en benen niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |